Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg driti meg lodrett ut. Jeg havna rett ned i en depresjon denne uka og sendte noen mailer til ei jente jeg er glad som ikke var bra. Hva skal jeg gjøre?

Er det vanskelig for jenter å tilgi når man skriver eller sier noe man angrer på i ettertid?

Har sendt en sms og e-post og bedt om unnskyldning, men ikke fått noe svar.

Tror nok mulighetene der er døde nå.

Det jeg skrev var at jeg sletta ho på skype og sletta ho fra kontaktlisten.

Jeg skrev at jeg kansellerte invitasjonen til henne. indirekte fortalte jeg henne at jeg ikke vlle ha ho. Skrev ingenting stygt om ho, men brukte mye ord. for å skrive at jeg ikke var interessert.

Fremstillte meg selv som litt bitter og umoden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv med depresjon, hva får deg til å være ekkel mot mennesker du liker uprovosert? Får du noe hjelp?

Jeg vil si løpet er kjørt med denne dama hvis dere ikke har kjent hverandre lenge.

Anonym poster: 39bfbd4f61603c2b8b036d65ed615e72

• Liker 4
Gjest navnelapp
Skrevet

Dette er nok ikkje mogeleg å reparere, nei. Move on og skjerp deg for seinare tilfelle.

Skrevet

Du kan be pent om unnskyldning, og håpe på at den blir godtatt. Men det er slettes ikke sikkert, det er grenser for hva man finner seg i fra andre. Forhåpentligvis har du lært noe av det,

Skrevet

ja. har lært noe av det. Takk. Det jeg trodde selv.

Skrevet (endret)

Var mer som var bakrunnen for at jeg skrev som jeg gjorde, men skulle ikke tatt det på denne måten. Ønsker ikke å gå i detaljer om dette.

Hun fortjente at hun fikk svar, men ikke et sånt et.

Endret av Glamann
Gjest RompeRusk
Skrevet

Uansett hvor deprimert du er, hvilken bakgrunn du/hun har, så finnes det INGEN unnskyldning for å snakke slikt til andre!

For å si det slik, hadde noen jeg var glad i og stolte på snakket dritt til meg, hadde jeg laget et lite helvete for de.. Og no way om jeg hadde verken sett eller snakket med de etterpå.

Skrevet

Vet at det ikke finnes noen unnskyldning. Derfor jeg kom hit å ba om råd.

Skrevet

Dra til henne og forklar hvorfor du gjorde dette. Tilgir hun deg ikke, er det ingenting du kan gjøre..bortsett fra å lære av det. Lykke til:)

Anonym poster: 26dc5721f0eec01017475705fec42c78

Gjest Tekola
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

Tekola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...