AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 .. og kanskje har jeg bedt om det selv.. Jeg ble dumpet i dag.. Av han jeg elsker.. Jeg har ofret alt for han, og derfor har jeg kanskje bedt om det selv. Å bli kjent med andre har ikke vært fokus i det hele tatt - han var nemlig alt jeg trengte. Jeg har vært så fantastisk lykkelig med han - han gav meg livet mitt tilbake.. nå sitter jeg her.. Knust, gråter, hikster, spyr.. Og innser at han var alt jeg hadde.. Jeg er alene nå.. Jeg vil ha han tilbake, jeg vil han skal komme tilbake til meg.. jeg trygler og ber, men alt i alt, er jeg bare helt alene.. Jeg har ingen andre. Ingen jeg kan snakke med, ingen jeg kan reise til og ingen som kan være hos meg. Venner jeg hadde tidligere har flyttet i ulike retninger.. vi mistet kontakt etterhvert som de fikk nye venner på nye bosteder.. Og å gå på byen eller delta på noe for å bli kjent med noen, er virkelig det siste jeg vil nå - jeg sitter bare ensom og gråter og håper.. håper han skal angre, håper han skal ville være hos meg igjen.. Skjønner det vil være slik en stund... Hvilken idiot oppfant kjærlighetssorgen? Anonym poster: 4aef3eba9eaa4337a873ecfa83af15bb 1
Jodi Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Off, jeg føler virkelig med deg - det er så innmari vondt, vet hvordan du har det. Har vært der selv, og er veldig redd for å havne der igjen for tiden, er så usikker på han jeg er på dealer'n med... Vet at det blir helt jævli vondt om han ikke vil mer. Jeg vet det ikke er noen trøst, men det blir bedre med tiden. Det du burde gjøre nå, er å prøve å fokusere på de negative sidene hans, og glemme alt det positive. Si til deg selv at du fortjener bedre (selv om han nå er den du aller helst vil ha), og at han her ikke var rett for deg ettersom han ikke ville mer! Bruk litt tid på deg selv, kom deg ut i finværet, gå en lang tur i skogen - dette gjør underverker for tankene! Kanskje ta en treningsøkt, eller dra på kjøpesenteret og kjøp deg noen fine klær. Som sagt, jeg har vært der, og jeg trodde omtrent hjertet skulle sprenges, det var så vondt. Idag fatter jeg ikke hva jeg så i den mannen engang, og jeg ser at han ikke var noe snill mot meg i det hele tatt. Problemet mitt er vel bare at brent barn skyr ilden, og når jeg blir usikker så har jeg lettere for å trekke meg enn for å tørre å prøve..... Klok av skade. Du må gjerne sende meg en PM om du trenger noen å snakke med! 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Off, jeg føler virkelig med deg - det er så innmari vondt, vet hvordan du har det. Har vært der selv, og er veldig redd for å havne der igjen for tiden, er så usikker på han jeg er på dealer'n med... Vet at det blir helt jævli vondt om han ikke vil mer. Jeg vet det ikke er noen trøst, men det blir bedre med tiden. Det du burde gjøre nå, er å prøve å fokusere på de negative sidene hans, og glemme alt det positive. Si til deg selv at du fortjener bedre (selv om han nå er den du aller helst vil ha), og at han her ikke var rett for deg ettersom han ikke ville mer! Bruk litt tid på deg selv, kom deg ut i finværet, gå en lang tur i skogen - dette gjør underverker for tankene! Kanskje ta en treningsøkt, eller dra på kjøpesenteret og kjøp deg noen fine klær. Som sagt, jeg har vært der, og jeg trodde omtrent hjertet skulle sprenges, det var så vondt. Idag fatter jeg ikke hva jeg så i den mannen engang, og jeg ser at han ikke var noe snill mot meg i det hele tatt. Problemet mitt er vel bare at brent barn skyr ilden, og når jeg blir usikker så har jeg lettere for å trekke meg enn for å tørre å prøve..... Klok av skade. Du må gjerne sende meg en PM om du trenger noen å snakke med! Har sendt deg en PM, Jodi - TS Anonym poster: bce17909b5f6bd6e0feb0e4af2fdae17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå