Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldigvis. Selvom det føles helt dritt. Jeg må uansett gjøre det slutt, men det var ikke helt denne måten det skulle gå på... Har skrevet en tråd allerede om at jeg skal gjøre det slutt med verdens snilleste samboer fordi jeg elsker en annen..

Igår var vi på pokeraften, og hadde inntatt en drink eller ti. Endte i krangel, der mye ble sagt, og jeg klarte å slenge ut at jeg har snakket med "Bjarte" i over 2 mnd, uten at samboer vet det. Han vet godt at meg og "Bjarte" har en fortid, og dette var jo selvsagt veldig sårt... Og han ble jo fryktelig lei seg, sjokkert osv osv, da jeg fortalte at vi har gjennopptatt kontakten.

Han er på jobb nå, så har ikke fått snakket sammen etter alt igår, og jeg er ærlig talt ikke helt sikker på hva vi sa mer.

Nå må jeg jo bare fortsette med det jeg skulle, og allerede er det grusomt.

Har ikke noen å snakke med om dette, så beklager at det dukker opp innlegg etter innlegg på KG, men måtte bare få ut noen tanker.........

Anonym poster: df3162b2692d172b1431f7e8b2d9041b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars mann.

Anonym poster: 569be7400bd8cef73f8dad363cc0bbfb

Skrevet

Det var vel ca sånn du ikke skulle gjøre det, om jeg husker rett.

Man behandler ikke "verdens snilleste samboer" sånn.

Resultat av besluttningsvegring hos deg og for mye alkohol.

Nå får du stå løpet ut og rydde opp i rotet ditt så raskt og ordentlig som du kan.

Og dropp alkohol til du har fått livet ditt på skinner. Frustrasjon og alkohol er en elendig kombo.

Skrevet

Det var vel ca sånn du ikke skulle gjøre det, om jeg husker rett.

Man behandler ikke "verdens snilleste samboer" sånn.

Resultat av besluttningsvegring hos deg og for mye alkohol.

Nå får du stå løpet ut og rydde opp i rotet ditt så raskt og ordentlig som du kan.

Og dropp alkohol til du har fått livet ditt på skinner. Frustrasjon og alkohol er en elendig kombo.

Ja jeg vet det. Alt du skriver stemmer. Og jeg skal gjøre så godt jeg kan videre. Det er ikke slik at jeg vil ha melidenhet, for jeg vet hvem som er rasshølet i denne situasjonen. Det skal ikke bli behagelig dette, og jeg får bare ta tak i det først som sist.

-ts

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg vet det. Alt du skriver stemmer. Og jeg skal gjøre så godt jeg kan videre. Det er ikke slik at jeg vil ha melidenhet, for jeg vet hvem som er rasshølet i denne situasjonen. Det skal ikke bli behagelig dette, og jeg får bare ta tak i det først som sist.

-ts

Bra du tar tak og vil rydde opp.

Nei, jeg er ikke tilhenger av å si "stakkar" til folk som setter seg selv i en veldig vanskelig situasjon med egen besluttningsvegring. Men det er bra at det er tak i deg, og at du ser deg selv og det store bildet.

Men det er også viktig for deg at du tar deg litt tid til å tenke over hvorfor det gikk som det gikk, og tar grep for at det ikke skjer igjen. Ikke flytte sammen for fort, ikke bygge på en rosa sky som fordamper i møte med hverdagen. Finn styrke i deg selv.

Lykke til :hug:

Skrevet

Han vet godt at meg og "Bjarte" har en fortid, Anonym poster: df3162b2692d172b1431f7e8b2d9041b

Og hva sier Bjarte her da?

Hadde jeg vært Bjarte ville jeg kanskje ikke vært sååå keen på å prøve igjen med ei dame som hadde dumpa meg for en annen. Å "erobre" henne tilbake kan være godt for selvtilliten. Men når de rosa skyene har lagt seg og hverdagen kommer så bør ting være 110% avklart. Ingen usikkert og temaet ferdig diskutert.

Du har foretrukket en annen en Bjarte, selv om du har ombestemt deg er det et faktum. Bjarte veit dette og det kan skape usikkerhet , sjalusi mm. Om du ikke var utro så vil muligens mange av følelsene være de samme.

Bjarte blir på en måte den litt "stusselige" mannen som tok tilbake eksen som pulte litt rundt en periode.

Og det er ingen god følelse.

Bare vær forbredt på at den første perioden med Bjarte ikke kommer til å bli helt ukomplisert. Han vil ha mange ubesvarte spørsmål og tanker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...