Gå til innhold

10-dagers trening/"bootcamp"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal på reise om akkurat 10 dager til varmere strøk. Jeg skal få se flodhester, løver, elefanter, og bade masse i 25 grader nå i mars måned, MEN; jeg føler meg som en flodhest selv.

Så det jeg er ute etter er trening som får meg til å FØLE meg bedre, ikke nødvendigvis BLI bedre. Jeg spør altsa ikke om å få bikinikroppen på 10 dager.

Jeg er passelig chubby fra før av men vil bare gjøre noe som frisker opp mitt mentale selvbilde, uten nødvendigvis store utvendige resultater, bare bruke litt muskler!

Noen som har tips til hva slags øvelser jeg kan gjøre, hva slags trening som funker best med begrenset utvalg av midler? eller hva slags øvelser som fungerer for en 10-dagers bootcamp, eller om noen har et program man kan følge.

Har tilgang til noen vekter (sånne hånd-vekter), løpesti uten snø så kan løpe, muligens en gammel trenings-sykkel og treningsmatte. Jeg satser på noe veldig intensivt, så jeg i allefall føler at jeg har gjort noe! Det hjelper kanskje ikke så mye for andre, men det hjelper enormt for meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg vekk fra tastaturet NÅ, varm opp, og løp i en halvtimes tid på den stien. Det er en start :)

Anonym poster: 40bab4017d4366181ecd94ec050e89ee

Skrevet

Kom deg vekk fra tastaturet NÅ, varm opp, og løp i en halvtimes tid på den stien. Det er en start :)

Takk for tips, allerede fått gjort nå! Tok en stroll med beina i en 15 min og sykla litt og litt sit-ups og alt det der. Men tar gjerne imot konkrete tips på øvelser og lignende :)

Skrevet

Pm sendt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...