AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #21 Del Skrevet 28. februar 2013 Har lest bloggene til cristina i mange år nå, bare fordi det er så god underholdning til tider. Husker den gangen hun påsto at man burde spise rundt 20-30 kcal om dagen(husker ikke om dette er nøyaktig, men det var godt under 100 kcal ihvertfall), man måtte ihvertfall ikke gå noe høyere. Hunmente nemlig at hver kcal veide 1 kg (fordi ordet kilo inngår i kcal). Jeg syns det sier litt om hvor klok denne jenta er. Hun havnet på topplista den gangen også, ble overrøst av hatkommentarer(først kommentarer som prøvde å rette på henne og forklare at det var feil, men folk ble vel frustrerte når de ikke nådde igjennom). Hun er veldig flink til å snakke for seg, det skal hun ha. Veldig flink til å sno seg unna når hun svarer på kommentarer ihvertfall. Hele jenta forvirrer meg. Noen ganger så kan jeg nikke annerkjennende til det hun skriver, mens andre ganger må jeg gni meg i øya for å sjekke at jeg leste riktig. Jeg sliter med å skjønne om hun er seriøs eller om hun bare tar en kissie/heidi alexandra. Hun klager alltid over hatet hun får og at hun hver dag våkner opp til hatmeldinger på mail og facebook. Skjønner hun ikke at det er hennes egen feil? Jeg er ikke for å skrive hatmeldinger til folk, men hun er ekstremt flink til å erte på seg folk, gjerne hele grupper. Innimellom syns jeg litt synd på henne. Selv om hun bruker falskt navn, så er det jo ikke noe problem å finne hennes. Det tok meg et søk på google. Sånn med tanke på om hun noen gang skal få seg en jobb og sånn. Det blir ikke enkelt. Anonym poster: bee72f486571ce1f9b3d9f8acb12db3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2013 #22 Del Skrevet 1. mars 2013 "Det de færreste vet, er at Victorias Secret-jentene er blant de sunneste jentene som finnes. De trener mye styrke og utholdenhet, og spiser også mye god og sunn mat for å bygge muskler. Disse jentene bærer med jevne mellomrom englevinger som kan veie oppimot fem kg på ryggen, iført høye hæler, på catwalken. Samtidig skal de altså se fullstendig uanstrengte ut. For å kunne gjøre dette trengs det muskler. Muskler får man ikke dersom man spiser for lite, eller spyr opp igjen maten sin etterpå. Det er også et krav fra byrået at jenta som skal bli modell har en naturlig høy / normal forbrenning og ikke har slitt med spiseforstyrrelser tidligere." Enda et sitat. Anonym poster: 68d3e9366c12123e489a3fd8e6ea1dc3 Eh. 5 kilo på ryggen er INGENTING. Ta på deg en ryggsekk med 5 kilo og kjenn etter om du syns det er tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #23 Del Skrevet 1. mars 2013 Har vært litt sporadisk innom et par blogger hun har hatt, og må si at de er veldig forvirrende. Noen ganger har hun jo skrevet seriøse innlegg om f.eks mobbing eller komplekser, som har fått meg til å føle sympati for henne, en annen måned(eller i neste/forrige blogg) virker det som om hun selv er ute etter å gå til angrep på eller henge ut andre, for deretter å igjen snu kappen etter vinden og forsøke å fremstille seg selv som bare snill. Alt blandet med ganske ekstreme innlegg om slanking og skjønnhet. Virker ikke som om hun har bestemt seg for om hun skal være provoserende, eller en vanlig, mer seriøs blogg. Anonym poster: ff6de937299d624dd645119d76c8a6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. mars 2013 #24 Del Skrevet 1. mars 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #25 Del Skrevet 1. mars 2013 Ut i fra navnet tror jeg hun bare vil provosere og leker dum. Og det klarer hun jo fint etter svarene her å dømme.. Anonym poster: fbd4f9a08d15219f28e45d30d998fac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå