Gå til innhold

bimbo barbie bloggen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk med meg et innlegg fra facebook idag, der Asle Bøe gir et mot-svar på blogge-barbies slanketips. Jeg hadde aldri hørt om bimbobarbie, og jeg er rett og slett sjokkert................

Jeg måtte jo selvsagt inn på bloggen hennes å lese mer, og dermed fikk jeg underholdning hele formiddagen.

Håper virkelig ingen tar henne særiøst.

http://myrevolution.no/s/barbies-slankehemmelighet-hemmeligheten-som-burde-forblitt-en-hemmelighet/

Anonym poster: 68d3e9366c12123e489a3fd8e6ea1dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg finner ikke bloggen hennes, men det jeg leste av hva hun skrev. HOLY CRAP.

Høres litt ut som inspirasjon til thinspiration eller hva det heter. Hun skriver også slik at det fremmer spiseforstyrrelser. Den spiseforstyrrelsen folk samles sammen via blogger, forum etc. for å utveksle råd og erfaring. De setter seg mål for å f.eks spise 350 kcal den dagen. Hvis ikke de greier det, så lar de det gå utover neste dag. Og de sliter generelt sett med dårlig samvittighet fordi de ikke greier å holde kcal inntaket nede. Dette er jo helt på tur.

Og det verste er at det sitter svært unge jenter hjemme og leser dette. De tenker vel at det er greit fordi det er en blogger som sier dette.

Nei, slike bloggere har jeg ikke noe tilovers for.

Edit: var jeg som var sløv, fant bloggen nå.. Sjokkerende..

Endret av Gardina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med internett er at man kan sile ut de største idiotene...

Anonym poster: e93ee08e88862cfed482fb3397b75bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med internett er at man kan sile ut de største idiotene...

Anonym poster: e93ee08e88862cfed482fb3397b75bee

Den bloggen ser nok veldig bra ut på CVen ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest bloggen hennes i.. wow fire, fem år(?) snart. Hun er faktisk ganske oppegående, når hun ikke provoserer.

Hun er litt som Heidi Olsen, hva er det bloggen hennes heter igjen? Uansett, hun spiller en karakter og når man møter vedkommende på ordentlig er de normale hyggelige mennesker med både hjerne og vett. Heldigvis, ellers hadde det stått dårlig til med planeten :fnise:

Anonym poster: d5a88377ab561582bfbc0f56ef64288b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://bimbobarbie.b...o/slanking.html

De tipsene og innleggene nedover er hårreisende. Stakkars usikre jente. At hun er 22 år er jo enda verre. Hun hevder hun har en iq på 227, som hun forøvrig ikke har nevnt siden.

The Highest IQs On Record

People Still Alive

Physicist / Engineer Kim Ung-yong has a verified IQ of 210

Bouncer Christopher Michael Langan has a verified IQ of 195

Engineer Philip Emeagwali is alleged to have an IQ of 190

World Chess Champion Garry Kasparov is alleged to have an IQ of 190

Author Marilyn Vos Savant has a verified IQ of 186

Actor James Woods is alleged to have an IQ of 180

Politician John H. Sununu is alleged to have an IQ of 180

Prime Minister Benjamin Netanyahu is alleged to have an IQ of 180

Mathematician Andrew Wiles is alleged to have an IQ of 170

World Chess Champion Judith Polgar is alleged to have an IQ of 170

Chess Grandmaster Robert Byrne is alleged to have an IQ of 170

World Chess Champion Bobby Fischer is alleged to have an IQ of 167

Mathematician / Physicist Stephen W. Hawking is alleged to have an IQ of over 160

Microsoft Founder Paul Allen is alleged to have an IQ of over 160

Actress Sharon Stone is alleged to have an IQ of 154

Tatt fra myrevolution.

Anonym poster: d8595c8dfe5cbd21484407f8b8bd8a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Highest IQs On Record

People Still Alive

Physicist / Engineer Kim Ung-yong has a verified IQ of 210

Bouncer Christopher Michael Langan has a verified IQ of 195

Engineer Philip Emeagwali is alleged to have an IQ of 190

World Chess Champion Garry Kasparov is alleged to have an IQ of 190

Author Marilyn Vos Savant has a verified IQ of 186

Actor James Woods is alleged to have an IQ of 180

Politician John H. Sununu is alleged to have an IQ of 180

Prime Minister Benjamin Netanyahu is alleged to have an IQ of 180

Mathematician Andrew Wiles is alleged to have an IQ of 170

World Chess Champion Judith Polgar is alleged to have an IQ of 170

Chess Grandmaster Robert Byrne is alleged to have an IQ of 170

World Chess Champion Bobby Fischer is alleged to have an IQ of 167

Mathematician / Physicist Stephen W. Hawking is alleged to have an IQ of over 160

Microsoft Founder Paul Allen is alleged to have an IQ of over 160

Actress Sharon Stone is alleged to have an IQ of 154

Tatt fra myrevolution.

Nettopp :fnise:

Tror iquen forvant like fort som hun trodde den fantes.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SCORE! Jeg har høyere IQ enn Sharon Stone :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymbruker

Hva skjer med at jeg blir anonym hele tiden!! Jeg er den anonyme med IQ og som har lest bloggen til bimbo barbie i mange år.

Jesus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest bloggen hennes i.. wow fire, fem år(?) snart. Hun er faktisk ganske oppegående, når hun ikke provoserer.

Hun er litt som Heidi Olsen, hva er det bloggen hennes heter igjen? Uansett, hun spiller en karakter og når man møter vedkommende på ordentlig er de normale hyggelige mennesker med både hjerne og vett. Heldigvis, ellers hadde det stått dårlig til med planeten :fnise:

Du er ikke mye oppegående når du slenger ut tips til et publikum som kan skade seg enda mer pga det hun skriver. jerne og vett er det siste hun eier med den holdningen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp :fnise:

Tror iquen forvant like fort som hun trodde den fantes.

Hun tok vel IQ-test for barn da? De har jo sånn fargetester osv? Kan jo hende hun tok den nå, og scorte høyt for barn evt......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymbruker

Du er ikke mye oppegående når du slenger ut tips til et publikum som kan skade seg enda mer pga det hun skriver. jerne og vett er det siste hun eier med den holdningen.

Tja, sånn er det jo om du leser hvilken som helst blogg egentlig. Det er mye man kan ta skade av om man ikke tenker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, sånn er det jo om du leser hvilken som helst blogg egentlig. Det er mye man kan ta skade av om man ikke tenker selv.

For all del. Men budskapet fra de bloggene viser jo at selve bloggeren ikke har mye vett i skallen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymbruker

For all del. Men budskapet fra de bloggene viser jo at selve bloggeren ikke har mye vett i skallen.

Provoserende blogger+hjernedød leser= flykræsj

Jeg mener det er bloggleseren som har ansvaret for tenkingen, spesielt når det kommer til blogger som så opplagt er der for å provosere.

Hadde det vært en seriøs blogger som snek inn farlige tips blant ellers oppegående og seriøse tekster, så hadde det vært èn ting. Men når så godt som alle innleggene er provoserende og drøye så kan man ikke akkurat forvente at det plutselig skal poppe opp et seriøst og fornuftig diettips midt i det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provoserende blogger+hjernedød leser= flykræsj

Jeg mener det er bloggleseren som har ansvaret for tenkingen, spesielt når det kommer til blogger som så opplagt er der for å provosere.

Hadde det vært en seriøs blogger som snek inn farlige tips blant ellers oppegående og seriøse tekster, så hadde det vært èn ting. Men når så godt som alle innleggene er provoserende og drøye så kan man ikke akkurat forvente at det plutselig skal poppe opp et seriøst og fornuftig diettips midt i det hele.

Enig med den. Og jeg tenker på stakkars usikre jenter i puberteten som ikke vet bedre. De har gjerne da en tanke om at jente på 22 burde vite noe som de lærer av, siden hun er eldre osv osv.

Barbiebimbo er definitivt ikke et forbilde, men å si "jaja, synd for den som leser det", er ikke noe annet enn rent patetisk. Det er bimboen sin feil at de usikre, intetanende som leser det blir påvirket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på fremtiden til disse lufthodene. Navere for alltid da, når sparkelete i ansiktet slår fullt i sprekker og det sanne ansiktet kommer frem.

Anonym poster: b5aeebbe0d3910440da553e779156e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg oppfordrer alle dere som leser dette innlegget til å slutte å oppsøke provoserende blogger. Ikke del bloggene videre på facebook, ikke kommenter dem, og ikke gå inn på dem daglig for å se hva nytt de har skrevet. Jo fler som deler og leser disse bloggene, jo mer kjente blir dem, jo lengre opp på topplisten klatrer dem, og jo mer penger kan dem tjene. Ignorer dem fullt og helt, så de ikke oppnår det de søker. Det skal ikke lønne seg å være drittsekk!"

-Sitat fra Barbie

:ler: MEn hun fikk da rett i at hun fikk flere lesere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det de færreste vet, er at Victorias Secret-jentene er blant de sunneste jentene som finnes. De trener mye styrke og utholdenhet, og spiser også mye god og sunn mat for å bygge muskler. Disse jentene bærer med jevne mellomrom englevinger som kan veie oppimot fem kg på ryggen, iført høye hæler, på catwalken. Samtidig skal de altså se fullstendig uanstrengte ut. For å kunne gjøre dette trengs det muskler. Muskler får man ikke dersom man spiser for lite, eller spyr opp igjen maten sin etterpå. Det er også et krav fra byrået at jenta som skal bli modell har en naturlig høy / normal forbrenning og ikke har slitt med spiseforstyrrelser tidligere."

Enda et sitat.

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...