Gjest 1111 Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 Har en boks tunfisk i skapet som jeg bare MÅ få brukt til noe nå, er lei av å møte den hver gang jeg åpner kjøleskapet. men hva kan jeg lage til med den? kan ikke fordra å spise den ut av boksen, den må stekes eller gjøres noe med.
Siam Skrevet 22. mars 2004 #2 Skrevet 22. mars 2004 Kok pastaskruer og bland dem med tunfiskboksen, soltørkede tomater, pinjekjerner, pesto og div. grønnsaker! Utrolig godt!
Arkana Skrevet 22. mars 2004 #3 Skrevet 22. mars 2004 Lag tunfisksalat (pålegg) av den, bland med majones, crème fraîche, hakket løk, presset sitron, evt hakkede hardkokte egg, hakket vårløk, salt og pepper. Fyll i en baguett med masse salat, eller legg på loffskiver, strø på revet ost og grill i ovnen. Lag en vanlig tomatsaus av hakket løk, hvitløk, hermetiske tomater, tomatpuré og italienske krydder. Ha i tunfisken, hakket purre og en håndfull oliven og server med pasta.
Gjest Fighter Skrevet 22. mars 2004 #4 Skrevet 22. mars 2004 Hjemmelaget pizza men tunfisk, løk og tomater.
@lfa Skrevet 22. mars 2004 #5 Skrevet 22. mars 2004 Tunfiskpai. Eller bruk det i baguett eller på smørbrød.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2004 #6 Skrevet 23. mars 2004 Ris og tunfisksalat. 2 dl kokt kald ris 1 boks tunfisk 5 ss søt chilisaus Hakket rødløk litt revet gulrot litt hakket paprika Rør risen og tunfisken med søt chilisaus og bland i de andre ingrediensene. Nydelig i lag med noen salatblad til sandwiches.
Jinx Skrevet 23. mars 2004 #7 Skrevet 23. mars 2004 Bland tunfisk med hakket rødløk.. (pleier å ha en boks med det stående i kjøleskap) Legg det inn i en varm baguette/sandwich (toastjern=perfekt) sammen med salat og majones og ost Nydelig når osten smelter i blandingen av tunfisk/rødløk .. NAM ..
Gjest 1111 Skrevet 24. mars 2004 #8 Skrevet 24. mars 2004 Takk for tips jeg endte opp med å steke tunfisken sammen med løk og sjampinjong og servere den sammen med pasta og mais. kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå