Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Promper dere høyt så partneren hører det, hvis dere må, eller forsøker dere skjule det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg mente ikke under selve seksualakten, da, men sånn i dagliglivet!

Gjest Anonymous
Skrevet

JA! Vi promper høyt for hverandre! Tok en stund før vi gjorde det, men nå har vi tross alt vært sammen i 3 år- så det skulle da bare mangle!

Skrevet

Nix, jeg hverken promper eller raper sammen med sambissen....

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg (jente 25) var den første som gjorde det. Det var et uhell og jeg ble dødsflau! Sambisen min bare lo og var lettet, for da slapp han å bekymre seg for min reaksjon hvis han eventuelt hadde vært den uheldige første...

Skrevet

Kvinner som fiser høyt, helt bevisst og ikke som en "ulykke", er faktisk ganske lite tiltrekkende.(Menn også, for den saks skyld...)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Overhodet ikke, man har da folkeskikk. Han gjør det ikke foran meg og motsatt.

Milla

PS: Alfa, kutt ut "babyspråket"12

Skrevet

"Beklager" at du føler deg støtt av ordspråket mitt, Milla.... icon_rolleyes.gif

Skal aldri gjøre det igjen.... icon_rolleyes.gif

Foressten, så er det @lfa, og ikke Alfa...

Skal det kveruleres, så skal det kveruleres....

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Folkeskikk har tydeligvis ikke noe med god oppførsel å gjøre i hvert fall.

Milla, hvorfor er du så respektløs og oppfører deg så nedlatende ovefor andre mennesker. Og det to innlegg etter du har erkært hvor mye folkeskikk du har?

Siri icon_biggrin.gif

Skrevet

Jeg ville aldri gjort det foran samboeren min. Ikke med vilje ihvertfall.

Det er greit nok at det er naturlig å slippen fis, men i min verden er det vanlig folkeskikk å "holde det for seg selv".

Jeg deler så utrolig mye med min partner på både godt og vondt, men illeluktende gass er IKKE en av dem. Jeg går da heller ikke på toalettet mens min samboer er på badet. Visse ting bør forbli privat. Selv når man bor sammen.12

Skrevet

kan bare støtte 100% opp om svaret til Lula! 12

Skrevet

Men dog -

Det er jo fryktelig slitsomt å bo sammen med noen man ikke kan prompe sammen med...

Er selvsagt ikke særlig tiltrekkende -og det kunne aldri falle meg inn å gjøre det foran andre (iallfall ikke foran "gud og hvermann) -men av og til må man liksom bare, og da er det så vondt å gå og holde igjen!

Nelle icon_smile.gif

-som prompet foran x'en

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det er nå en viss forskjell på og ikke kunne holde seg, framfor å bare fjerte i vei fordi man ikke gidder å gå på do.

Men fysj, noe vil jeg da ha for meg selv.

Milla12

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Siri; @lfa har fått på pukkelen for "babyspråket" sitt flere ganger tidligere.

Milla12

Skrevet

Milla, er du moderator her du? icon_razz.gif

Jeg sier ikke dette for å hetse deg, men jeg har lagt merke til at du stadig er inne og forteller folk ha de kan eller ikke skal skrive.

Nåja, du behøver ikke svare her, da roter vi oss bare inn i ei avsporing, og så kommer Hege og tar oss icon_biggrin.gif12

Skrevet

Nei jeg promper ikke når andre er i nærheten en gang! Men min kjære promper ustanselig..

Skrevet

Jeg promper og raper med min samboer, gode venner og nærmeste familie. Synes ikke det er noe big deal.

Skrevet

Kunne aldri tenkt meg å prompe foran noen.

Det er en forferdelig uvane, synes jeg, får litt angst der.

"Uhell" er så klart en annen sak!

Måte på hvor pripne vi skal være.12

Gjest Anonymous
Skrevet

On 2002-06-04 18:21, Milla wrote:

Siri; @lfa har fått på pukkelen for "babyspråket" sitt flere ganger tidligere.

Milla

Ja, og så? Av deg da, selvsagt. Er det noe som sier at man ikke kan bruke hvilket språk man vil her inne?

Herregud, Milla, nå må du skjerpe deg. I denn tråden diskuterer vi promping, så kan vi diskutere din generelle holdning til andre mennesker i en annen tråd. @lfa skriver sånn som hun vil. Jeg har væffal ikke funnet noe i reglene som sier noe annet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...