AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Hei! Jeg er godt i gang med å gå ned i vekt, har hatt flere perioder med slaninkg, på det tyngste veide jeg 84 kg (1,5 år siden) Etter det har jeg holdt meg nokså stabil på 76-79 kg. Har gått ned 5 kg siden midten av januar nå, og denne gangen vil jeg greie det! Veier i dag 71 kg, og er 167 cm høy. Målet er 63-66 til 1.juni. :. Er forresten 19 år. Jeg har kun gått ned pga. kaloriunderskudd. Ikke spist spesielt sunt, men holdt meg på 1200-2000 kcal daglig. Varierer veldig utfra hva jeg gjør den dagen etc.. men for det meste 1500-1600 kcal. Problemet mitt er at jeg ikke ser noen forskjell på kroppen min. Det eneste jeg ser er tallene på vekta og på målebåndet, og også litt på klærne som jeg kjøpte i høst. Kroppen ser egentlig helt lik ut, så eneste løsningen jeg har er vel å begynne å trene. Jeg liker ikke trening noe særlig, og er egentlig noe jeg helst prøver å unngå. Mest pågrunn av at jeg er i dårlig form, og gymtimene på skolen (går siste året vgs) er en plage. Har aldri fått noe godt ut av trening, den erfaringen jeg har med gymtimene. Men tenkte å melde meg inn i et treningsstudio til neste uke, og begynne treningen min da! Vil gjerne bli stram, og få fin kropp til sommeren! Og en fiiin rumpe! Drømmen er å kunne gå i shorts og bikini, uten å føle meg fæl. Vet jeg ikke er særlig overvektig nå, men har ikke en eneste muskel på kroppen. Så det jeg lurte på er hvordan jeg burde trene? Hvor ofte, og hva? Er en dag i uken (og annenhver helg) jeg ikke har mulighet, pga jobb etter skoletid, mens de andre dagene kan jeg. Hvordan skal jeg begynne? Og hvordan skal jeg øke osv? Det er mulighet for de aller fleste gruppetimer + egentrening der jeg skal begynne. Håper noen gidder å svare meg Anonym poster: 0e92851d5e8928dc16871f7c9381569b
Gjest Kimli Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Anbefaler deg å opprette en brukerkonto på Fitnessbloggen.no, der vil folk med bedre erfaring enn mange her inne kunne bidra med et bedre og mer fornutig svar (i detaljer) for din problemstilling. :-) Både i forhold til trening og kosthold for vektnedgang. Dersom du ikke ønsker det, finnes det også flere artikler der inne som er godt skrevet av folk som har peiling. :-) 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Takk for svar! Er allerede medlem av vektklubb.no, så vil ikke betale for en lignende side, da jeg ikke tjener så veldig mye penger, og vil bruke de på andre ting. Men kan jo alltids lese litt rundt det før jeg bestemmer meg da Anonym poster: 0e92851d5e8928dc16871f7c9381569b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Takk for svar! Er allerede medlem av vektklubb.no, så vil ikke betale for en lignende side, da jeg ikke tjener så veldig mye penger, og vil bruke de på andre ting. Men kan jo alltids lese litt rundt det før jeg bestemmer meg da Anonym poster: 0e92851d5e8928dc16871f7c9381569b Fitnessbloggen er helt gratis! Anonym poster: 49db83a9e64a8002890bdf1d991afd02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå