Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant nettopp ut at eksmannen mest sannsynlig var utro mot meg mens vi var gift. Er kjempe skuffet. Vi som til og med har snakket om i det siste at det kanskje kan bli oss igjen... Nå vet jeg ikke lenger om det er mulig. Han har gjort mye dritt i bruddet som jeg faktisk kunne se for meg at jeg kan klare å tilgi. Men om han har vært utro mot meg mens vi var i et forhold vet jeg ikke om jeg kan tilgi det er det verste en kan gjøre mot en man elsker.

Hva skal man gjøre da? Si noe eller la det ligge?

Anonym poster: 4a64155449020dc766fa0609a6ef27ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var KANSKJE utro? :klo:

Hva er problemet?

Kan du gjøre noe med det? Kan han eventuelt gjøre det ugjort?

Bli voksen..

Skrevet (endret)

-

Endret av Lille Solstråle
Skrevet

Men når vi lurer på å finne tilbake til hverandre...

Skrevet

Men når vi lurer på å finne tilbake til hverandre...

Hvis det er på tale å starte opp et forhold igjen, så bør du få på det rene om han har vært utro eller ikke helt sikkert. For hvis ikke så blir det liggende og gnage på deg, og så er forholdet over like fort en gang til..

Skaff de bevis du kan og konfronter ham. Dersom han er ærlig og sier som det er, så er det lettere å legge det fra seg. Hvis ikke... glem hele fyren.

Skrevet

Hvis det er på tale å starte opp et forhold igjen, så bør du få på det rene om han har vært utro eller ikke helt sikkert. For hvis ikke så blir det liggende og gnage på deg, og så er forholdet over like fort en gang til..

Skaff de bevis du kan og konfronter ham. Dersom han er ærlig og sier som det er, så er det lettere å legge det fra seg. Hvis ikke... glem hele fyren.

Takk for råd..

Ærlig vet jeg ikke om han kommer til å være..

Hva er det med menn og deres stolthet...

Tror nok ikke jeg kommer til å si at det er noe jeg IKKE kommer til å tilgi.. Da innrømmer han det nok ihvertfall ikke?

Skrevet

Hvis han ikke kan være ærlig mot deg i dette, hvorfor i herrens navn vil du starte opp et forhold til ham igjen? Fikk du ikke nok svik i første runde?

Ser du ikke at dere går rundt hverandre som to slåsskjemper i ringen, der du tviholder på retten din til å pælme han rett ut, og han tviholder på retten sin til å tie for å hindre deg. (Og antakelig ikke fordi han er så redd for å miste deg, men fordi han mener seg RETT til det...)

Dette er dømt.. ingen tillit og ikke noe å bygge på.

Skrevet

Gå videre, det høres ut som han er og bør være et tilbakelagt kapittel. Lykke til :)

Anonym poster: 2bd838249c9f904db7f305b9b80770de

Skrevet

Gå videre, det høres ut som han er og bør være et tilbakelagt kapittel. Lykke til :)

Anonym poster: 2bd838249c9f904db7f305b9b80770de

Haff... Du har nok rett.. Jeg fortjener bedre føler jeg, men så er det noe med denne tryggheten da.. Eller det jeg trodde var trygt..

Ikke lett å finne noen ny.. Spesielt ikke når jeg har unger.. Håper det er en der ute som vil meg bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...