Gå til innhold

Dårlig marked for menn med et typisk utseende fra Finland...

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

TS her..

Hehe, nei nå må du ikke være for ironisk..

Jeg er lei og ensom ...må vandre som ulven gjennom skogene til jeg finner enten finnene eller gudene vite hva.

Anonym poster: f107cd857456858cb185272dc3db4308

jeg syns finner kan være søte
Skrevet

jeg syns finner kan være søte

Ikke får jeg noe humor heller igjennom :(

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ikke får jeg noe humor heller igjennom :(

det kommer jo an på hva slags humor folk har..
AnonymBruker
Skrevet

det kommer jo an på hva slags humor folk har..

Nicket ditt sier meg at du ikke tar deg selv så høytidelig ...åpner vel opp for å se humoren i d meste ?

AnonymBruker
Skrevet

Er sikkert håp for deg også, selv om du skulle se ut som disse finnene ( riktignok litt sminket) ;)http://m.youtube.com...ywo81G6lk&gl=NO

Ser mye verre ut enn de der finnene desverre ...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

mmmmmmmmmmm finske gutter. <3

Jeg elsker finske gutter. Er hver sommer i finland.

Jimi Pääkallo Ja takk.

Mikko Leppilampi oi da

Anonym poster: c4e03cfaca75d9fc97c1488d952c83a3

Skrevet

Selvsagt fins det fantastisk fine finner... Det finnes til og med vakre engelske jenter, selv om vi stakk av med de beste for 1100 år siden. ^^ Det er vel egentlig ikke helt det trådstarteren ønsker å diskutere?

Så jeg skal prøve å gi annet svar enn "denne finske gutten er jævlig sexy".

Ja, jeg tror det er vanskelig for en mann med finsk utseende i Norge. Hvis du ser en person som du med engang tenker at: "oj, han må være finsk". Så tror jeg det er et fåtall av kvinner som syns han er lekker. Selv er jeg ikke finsk, men jeg har en venn som ser finsk ut. Og han sliter veldig med å komme i kontakt med jenter og sjekke dem opp. Selv om han er en grei og oppegående kar. Så i de skandinaviske landene er nok ikke finske ansiktstrekk veldig populært, dessverre, men det er fortsatt ikke en grunn til å gi opp. Men det trengs nok litt ekstra innsats for å få oppmerksomhet, men absolutt mulig å få seg en norsk jente som syns du er pen og attraktiv.

Kanskje ikke så relevant men: Vi var også sammen på tur i utlandet og da i området som var tidligere Jugoslavia og han opplevde veldig mye rasisme på grunn av sitt spesielle utseende, noe som overrasket meg veldig. :(

Skrevet

Er ikke finland skandinavia? Syns både finske, svensker, danske og norske er ganske like i trekkene. Samer skiller seg litt mer ut da, men det finns da kjekke samer også :)

Enda mer karakteristiske trekk finner man på russere feks. Jeg syns ikke finske har et slikt preg over seg.

Så ikke tenk på hvilket land du kommer ifra, men tenk på hva du kan gi av deg selv til en kjæreste. Ikke fokuser så mye på utseendet, men mer på personligheten. Folk er mest opptatt av det! :)

Lykke til med jakten! :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke dette er ensbetydende med utseende, men at du er i fra Finland. Finner har vel aldri hatt stor status i Scandinavia pga. ukultur (drikking, dreping, pisking i saunaen etc) og språk. Mange mener også at finner er kjedelige, stille folk, generelt - edru som fulle.

Utseendet er sikkert ikke noe problem, mange stygge dansker/svensker/nordmenn som har ditto norske kjærringer. Så å finne en "likeverdig" partner i Norge byr vel ikke på problemer, men kanskje lurt å smile litt, og være måteholden med vodkaen.....i starten i alle fall.

Dätta fiksas...du klarar det....var det ikke det han Piirka i Borettslaget brukte å si!

Anonym poster: 1816f9bd4a592f1c16012451a0ec4ec6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke finland skandinavia? Syns både finske, svensker, danske og norske er ganske like i trekkene. Samer skiller seg litt mer ut da, men det finns da kjekke samer også :)

Enda mer karakteristiske trekk finner man på russere feks. Jeg syns ikke finske har et slikt preg over seg.

Så ikke tenk på hvilket land du kommer ifra, men tenk på hva du kan gi av deg selv til en kjæreste. Ikke fokuser så mye på utseendet, men mer på personligheten. Folk er mest opptatt av det! :)

Lykke til med jakten! :)

Skandinavia er Norge/Sverige og Danmark. Norden er: Finland/Sverige/Norge/Island/Danmark/Åland.

AnonymBruker
Skrevet

TS her..

Nei stemmer det, er nok langt ifra løsslupen og desverre. Burde nok vurdere å flytte på meg

til et annet land. Er nok litt for lite variasjon her oppe til hvem "scorer" eller ei. Selvsagt en del

å si med lav befolknings tetthet. Men selv i de største byene er ikke folketallet på mer enn litt over 100.000.

Mener å ikke å klage på at jeg ikke faller inn i markedet her oppe. Bare konstanterer det slik igrunnen og lurer på om ikke mange andre også ser det litt slik.

Burde kanskje tatt meg en tur til Finland ja, men språk barrieren blir jo noe å jobbe med da.

Nord Norge er din plass, der har du samer/kvener etc.....som ser ut som finner, bare i mindre skala.....altså de er kortvokste. Damene i nord har ingenting i mot dette utseendet, de kjenner ikke noe annet. Det er nok å reise til Harstad/Tromsø......men Tromsø er bedre da. Du trenger ikke reise til Finnmark.

• Liker 1
Skrevet

Da eg var i Finland syntes jeg da ikke finnene så nå annerledes ut enn normenn/svensker?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Nicket ditt sier meg at du ikke tar deg selv så høytidelig ...åpner vel opp for å se humoren i d meste ?

jeg gjør som regel det. Noen ganger kan jeg være litt kort og ikke skjønne den, men får jeg det forklart så går det opp et lys :)
Gjest Riskjeks
Skrevet

Har aldri tenkt at finner ser så fryktelig annerledes ut enn nordmenn? Og ingen land har da befolkning med helt ensartet utseende. Tror nok du bør flytte fokus til andre områder, TS. Eller kanskje du bare har hatt uflaks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...