Gå til innhold

Jeg gir opp dating, gidder ikke mer. (advarsel klagetråd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte av oss menn er født med dårlige kort rent fysisk i guess (jeg er en av dem) og når du har fått utdelt slike kort som dette så har du ikke en sjans i helvete på å finne noen som vil ha deg.

Jeg er 22 år gammel, er 165cm høy og veier 68kilo selv om det ser ut som om jeg skulle ha veid 55 elrno, jeg aner ikke hvor det fettet/musklene setter seg på kroppen min, har gått opp 18kilo det siste året og det er omtrent ingen forskjell på meg. I tillegg har jeg halvlangt hår og dette er noe kvinner tydeligvis ikke tåler, grunnen til at jeg ikke klipper meg er fordi jeg elsker metal musikk og vil vise dette igjennom stilen min + at jeg ikke synes jeg kler kort hår overhode og hver gang jeg klipper meg kort synker selvtilliten min som et lodd, det er faktisk såvidt jeg klarer å føle meg halvveis komfortabel bare med å gå ut døra.

Fjeset mitt ser ganske ok ut heldigvis, det er kroppen som er problemet her.

Sånn ellers så mener jeg selv at det ikke er noe galt med meg, jeg er vanvittig skarp, vil ikke virke som en overlegen tulling men fikk målt IQ'en min hos mensa og landa på 139. har veldig god humor (klarer å få selv den mest sure til å le) smiler ofte og er som oftest glad, energisk å morsom og være rundt (dette har jeg hørt fra venner) jeg er snill og godhjerta men ikke overdrevet, tar ikke dritt fra noen og står på mine meninger men allikevel så stopper utseendet mitt meg fra å finne meg en kjæreste,

Har gang på gang blitt outshina av folk jeg ser på som totale idioter når det kommer til damer, og helt ærlig det begynner virkelig og ta på. Når dumme menn uten en intelligent tanke i hodet, blottet for humor og sjarme bare kan komme inn å ta all oppmerksomheten fra meg i løpet av et halvt sekund så blir man sinnsykt frustrert

Hvorfor har jeg så lite suksess i datinglivet spør du? Well your guess is as good as mine men jeg ville satt pengene mine på utseendet mitt, la oss ha en liten sjekklist på hva damer ikke liker og som jeg dessverre har (forbannet være genene mine)

Lav? Check

Tynn? Check

Halvlangt hår? Check (langt hår funker tydeligvis bare på store barske vikingmenn noe jeg absolutt ikke er)

Gutteaktig utseende? Check (ser yngre ut enn jeg er)

Goatee? Check (beholder denne for å ikke bli tatt for en 17åring)

Meh, wtf am i supposed to do really?

Dere høye barske menn aner ikke hvor jævli godt dere har det! Får alle damene bare ved å stå der å glo i veggen, dere trenger ikke intellekt, dere trenger ikke humor, sjarm er unødvendig, dere kan rett å slett være de mest kjedelige, dumme og kjipe personene i verden og allikevel ha bedre drag enn meg.

Klageklageklageklage, im out, Godnatt!

Anonym poster: 353a22d115d42e3889a23618d2a54f36

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg tror kanskje du ser litt skummel ut jeg...

Uansett, jeg har sett menn som er sykt stygge ha fine damer, så du kan ikke legge all skylda på utseende.

Skrevet

Trøst eller ikke, men du høres ut som min type.

Om du hadde krevd jeg hadde full peiling på alle bands og historikken til bandet i sjangeren metal, så hadde jeg hatt problemer. Liker selv metal, men heller mot rock likevel. Noen av mine favoritter er metal da. Nok om det.

Du må ha vært veldig uheldig, for jeg har ikke møtt jenter eller omgås jenter som løper etter muskelbuntene/whatever type typisk "kjekkas". Eller er jeg den som er heldig?

Kan slenge på det at den dagen du ikke bruker målrettet energi på å finne deg ei dame, er også en lettelse. Fortsett å være deg selv, og plutselig er hun der. De pleier å dukke opp når man ikke leter. Min erfaring.

God natt!

Anonym poster: 41de10758571bd364332a01a27fe5143

Skrevet

Ja, du stiller med dårlige fysiske kort, det er den brutale sannheten. Nesten alle kvinner har "høyere enn meg" som noe av det viktigste de ser etter i en mann.

De går glipp av mange fantastiske menn på grunn av sine sære idéer (på samme måte som de tror at mannen må være eldre), men det hjelper ikke deg noe å tenke på det.

Det som likevel kan vise seg å bli det største problemet er at du blir litt for bevisst på dine fysiske mangler og mister all tro på at du vil få deg dame. Det gjør deg ikke spesielt attraktiv, holdning og litt sunn selvtillit er alfa og omega.

• Liker 1
Skrevet

Barber deg og klipp håret.

Anonym poster: 56d35553e8fcd70b8a522a744fe059bf

• Liker 1
Skrevet

<--- TS her. Skal nevnes at jeg har hatt to kjærester igjennom livet. Men det kan jeg takke personligheten min for og det at det finnes noen veldig få jenter der ute med "sær" smak der ute. Men disse er so few and far between at jeg har gitt opp å lete. 1 in one billion -.-

Skrevet

Jeg tror kanskje du ser litt skummel ut jeg...

Uansett, jeg har sett menn som er sykt stygge ha fine damer, så du kan ikke legge all skylda på utseende.

Da burde det vært mulig å finne seg en skummel dame.

Angående "stygghet", så trenger ikke det å være noe stort minus, bare man er høyere enn dama og ser litt mann ut.

(Jeg er gjennomsnittlig høy, så jeg skriver ikke dette som en bitter, kortvokst mann)

Skrevet

De fineste tingene finner man som regel når man ikke leter etter noe, så å gi opp letingen er egentlig et godt trekk. :)

• Liker 2
Skrevet

Dette er ikke ment som slemt, men bare en observasjon.

Jeg har en del kompiser som kanskje ikke var førstemann i køen når utseende ble utdelt.

Men de sikter konstant etter damer som ser ut som glamourmodeller. Så får de avslag igjen og igjen og igjen og de blir mer og mer bitter som årene går, selv om de har damer som ikke er fullt så glamouraktige siklende etter de.

Fantastiske damer som ville blitt fantastiske kjærester, men disse mannfolkene vil ikke så mye se deres vei.

Så de forblir single og bitre uten så mye som gi de damene en sjanse.

Som sagt, jeg sier ikke dette er deg, men, sikter du etter noe som kanskje ikke er så veldig realistisk?

Anonym poster: c3adfe9b5c06952e350f7af3ae50decb

• Liker 3
Skrevet

Dette er ikke ment som slemt, men bare en observasjon.

Jeg har en del kompiser som kanskje ikke var førstemann i køen når utseende ble utdelt.

Men de sikter konstant etter damer som ser ut som glamourmodeller. Så får de avslag igjen og igjen og igjen og de blir mer og mer bitter som årene går, selv om de har damer som ikke er fullt så glamouraktige siklende etter de.

Fantastiske damer som ville blitt fantastiske kjærester, men disse mannfolkene vil ikke så mye se deres vei.

Så de forblir single og bitre uten så mye som gi de damene en sjanse.

Som sagt, jeg sier ikke dette er deg, men, sikter du etter noe som kanskje ikke er så veldig realistisk?

Anonym poster: c3adfe9b5c06952e350f7af3ae50decb

<-- Ts, Morsomt at du skulle nevne dette, jeg føler egentlig ikke at jeg sikter for høyd, Store pupper og rumpe betyr lite for meg, jeg liker et pent fjes og en slank kropp, det er egentlig mine eneste kriterier til en dame utseendesmessig, personlighet er jeg dog mer kresen på det skal jeg innrømme

Jeg tåler ikke disse rosa bimbojentene med sillikontits samt sillikonrumpe (går det an i det hele tatt?) Så prøver meg ikke på dem, prøver meg heller ikke på de mest populære blant damene da disse ofte viser seg å være de aller største brødhodene man kan finne, så nei jeg trur ikke jeg sikter for høyt? med mindre du mener at jeg pga min høyde og min tynne kropp samt det andre kan klassifiseres som en 2er på en skala fra 1-10? Som sagt så er ikke fjeset mitt ille, det er den eneste delen av utseende mitt jeg får positive kommentarer for.

Skrevet

Enkelte av oss menn er født med dårlige kort rent fysisk i guess (jeg er en av dem) og når du har fått utdelt slike kort som dette så har du ikke en sjans i helvete på å finne noen som vil ha deg.

Jeg er 22 år gammel, er 165cm høy og veier 68kilo selv om det ser ut som om jeg skulle ha veid 55 elrno, jeg aner ikke hvor det fettet/musklene setter seg på kroppen min, har gått opp 18kilo det siste året og det er omtrent ingen forskjell på meg. I tillegg har jeg halvlangt hår og dette er noe kvinner tydeligvis ikke tåler, grunnen til at jeg ikke klipper meg er fordi jeg elsker metal musikk og vil vise dette igjennom stilen min + at jeg ikke synes jeg kler kort hår overhode og hver gang jeg klipper meg kort synker selvtilliten min som et lodd, det er faktisk såvidt jeg klarer å føle meg halvveis komfortabel bare med å gå ut døra.

Fjeset mitt ser ganske ok ut heldigvis, det er kroppen som er problemet her.

Sånn ellers så mener jeg selv at det ikke er noe galt med meg, jeg er vanvittig skarp, vil ikke virke som en overlegen tulling men fikk målt IQ'en min hos mensa og landa på 139. har veldig god humor (klarer å få selv den mest sure til å le) smiler ofte og er som oftest glad, energisk å morsom og være rundt (dette har jeg hørt fra venner) jeg er snill og godhjerta men ikke overdrevet, tar ikke dritt fra noen og står på mine meninger men allikevel så stopper utseendet mitt meg fra å finne meg en kjæreste,

Har gang på gang blitt outshina av folk jeg ser på som totale idioter når det kommer til damer, og helt ærlig det begynner virkelig og ta på. Når dumme menn uten en intelligent tanke i hodet, blottet for humor og sjarme bare kan komme inn å ta all oppmerksomheten fra meg i løpet av et halvt sekund så blir man sinnsykt frustrert

Hvorfor har jeg så lite suksess i datinglivet spør du? Well your guess is as good as mine men jeg ville satt pengene mine på utseendet mitt, la oss ha en liten sjekklist på hva damer ikke liker og som jeg dessverre har (forbannet være genene mine)

Lav? Check

Tynn? Check

Halvlangt hår? Check (langt hår funker tydeligvis bare på store barske vikingmenn noe jeg absolutt ikke er)

Gutteaktig utseende? Check (ser yngre ut enn jeg er)

Goatee? Check (beholder denne for å ikke bli tatt for en 17åring)

Meh, wtf am i supposed to do really?

Dere høye barske menn aner ikke hvor jævli godt dere har det! Får alle damene bare ved å stå der å glo i veggen, dere trenger ikke intellekt, dere trenger ikke humor, sjarm er unødvendig, dere kan rett å slett være de mest kjedelige, dumme og kjipe personene i verden og allikevel ha bedre drag enn meg.

Klageklageklageklage, im out, Godnatt!

Sett mange tilfeller av slike gutter oppigjennom.

Store mengder proteiner og styrketrening har vært deres redning! :)

• Liker 3
Skrevet

Ja enig med du.

Det er lurt å begynne å trene, kan gi deg god selvtillit TS ved at du ikke føler deg så tynn og puslete.

Jeg var lenge singel og hadde nesten gitt opp å treffe noen, og gadd ikke bruke mer energi på det.

Litt senere ble jeg kjent med en kjempe hyggelig kar igjennom ei felles venninne, denne karen er min kjæreste nå og jeg som trodde at jeg aldri skulle finne en ordentlig mann :biggrin:

Lykke til, håper det ordner seg for deg.

Skrevet

Når du velger å være tro mot deg selv og ikke tilpasse deg det som er in og hot i dagens samfunn med stil og utseende så må du også se på helheten! Når du ikke har et vanlig utseende kan du heller ikke forvente like mye oppmerksomhet som de med vanlig utseende får. Du må jobbe hardere for å lokalisere den typen jente som intresserer seg for den type gutt du er.

Skrevet

<--- TS igjen, Tja jeg vet egentlig ikke, Har prøvd dette treningsopplegget før, endte egentlig bare opp med at folk trudde jeg overkompenserte for høyden min (napoleon kompleks, Sms, small man syndrome) kall det hva du vil, needless to say det var ikke stor suksess, vet jeg ikke burde bry meg om hva andre mener men jeg synes helt ærlig ikke at det er så vanvittig kult å svette flere timer i uka på et treningstudio når alt jeg får ut av det er rare blikk og idiotiske kommentarer,

Meh, ikke for å virke som en negativ sonofabitch, men jeg tror virkelig ikke dating er noe for meg, de aller fleste kvinner er alt for stuckd up når det kommer til dette med høyde, jeg tror det er den største dealbreakren når det kommer til min situasjon, det sureste ved det er at det ikke er en ting jeg kan gjøre for å endre høyden min. Jeg er den jeg er.

Skrevet

Åja, og før dere kvinner begynner med å si at dere har sett korte menn med pene damer før, eller at veninnene deres dater lave menn i hytt å pine og at korte kjendiser drar damer i fleng så spør dere selv om dette, ville du ha data en fyr som bare er 165cm høy?

I tought not

Skrevet

Åja, så glemte jeg en ting på checklisten min over uattraktive sider ved meg,

Jeg har lupus, Selv om den er i remisjon nå og jeg føler meg like frisk som enhver annen person så er det ikke til å nekte for at en kronisk sykdom ikke akkurat er et pluss i boka.

Seriøst jeg hater genene mine, skulle ønske gamlingen heiv på seg en kondom i steden for å sette meg til verden.

Mye negativitet her det vet jeg, men helt ærlig så er jeg så langt inni tunnelen nå at lyset er vanvittig langt unna :/

Skrevet

<--- TS her. Skal nevnes at jeg har hatt to kjærester igjennom livet. Men det kan jeg takke personligheten min for og det at det finnes noen veldig få jenter der ute med "sær" smak der ute. Men disse er so few and far between at jeg har gitt opp å lete. 1 in one billion -.-

Da har du hatt flere kjærester enn jeg hadde på din alder. Jeg er 1.90 høy, men har aldri opplevd at jeg kan vasse i damer fordi jeg er høy.

Når ting ikke går veien er det lett å være selvkritisk. Da er det ofte det mest logiske som får skylden, men sannheten er ofte at bildet er mer komplekst.

Å fokusere på alle tingen du ikke kan gjøre noe med er ikke produktivt. Å la andre rake ned på deg og ødlegge ambisjonene dine er svakt. Hva så om folk tror du lider av "small man syndrome" fordi du trener? Skal ikke du ha gleden av å ha en sunn og sterk kropp fordi du er lav? Det blir som at jeg ikke skal få lov til å bruke caps siden jeg er skallet fordi da prøver jeg å skjule det. Drit i hva du tror andre mener.

• Liker 3
Skrevet

klipp håret, begynn å trene, få muskler, få deg en fin leilighet og en hund kanskje? det er det mange damer som liker. gå litt etter eldre, ikke så pene damer, så skal du se det ordner seg:-) lykke til trådstarter. :-)

Anonym poster: 9e64927441ca7a1e8769710662295909

Skrevet

Åja, og før dere kvinner begynner med å si at dere har sett korte menn med pene damer før, eller at veninnene deres dater lave menn i hytt å pine og at korte kjendiser drar damer i fleng så spør dere selv om dette, ville du ha data en fyr som bare er 165cm høy?

I tought not

Jeg har vært utrolig betatt (vi snakker fnisete, sommerfugler i magen, rødmet hver gang jeg pratet med ham) av en mann som muligens var enda lavere enn det. Hadde han bedt meg ut på date, hadde jeg jublet av lykke!

Men jeg syns på en måte ikke du er så mye bedre enn kvinnene du anklager for høydediskriminering, TS, når du utelukker kvinner/jenter som er overvektige. Hjelper ikke at jeg ikke hadde sett på høyden din som et minus når du hadde sett på vekten min som et ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært utrolig betatt (vi snakker fnisete, sommerfugler i magen, rødmet hver gang jeg pratet med ham) av en mann som muligens var enda lavere enn det. Hadde han bedt meg ut på date, hadde jeg jublet av lykke!

Men jeg syns på en måte ikke du er så mye bedre enn kvinnene du anklager for høydediskriminering, TS, når du utelukker kvinner/jenter som er overvektige. Hjelper ikke at jeg ikke hadde sett på høyden din som et minus når du hadde sett på vekten min som et ;)

Aldri sagt at jeg var noe bedre, men min oppfatning er at kvinner ikke liker å være større enn typen sin uansett, høyere er en ting men om du i tillegg veier mindre så er løpet kjørt.

Dessuten så anklager jeg vel ikke kvinner for høydediskriminering? Jeg er fullstendig klar over at "dverger" som meg er på bunnen av bøtta, jeg er bare frustrert over det (derfor klagetråd)

Men godt å vite at det finnes noen få der ute som faktisk vil gi oss "dverger" en sjanse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...