AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Jeg og kjæresten har vært sammen siden 1.klasse på videregående, vi går nå 2. året på universitet begge to og vi gikk begge rett på videre utdanning. I det siste har jeg følt litt at jeg har vokst fra kjæresten, siden jeg begynte på universitetet har jeg blitt mer moden, både når det gjelder meninger og oppførsel. Valgene jeg tar er mer bevisste og jeg føler jeg klarer å resonnere meg fram til hva jeg skal gjøre og hvorfor på en fornutftig måte. Interessene mine har også endret seg, fra å sitte på sofaen å spille spill eller se på tv-serier/filmer til å trene, være med venner (uten at det trenger å være fest), snakke om ting, ha diskusjoner. Selv om jeg fortsatt liker å bare slappe av på sofaen, gjør jeg det mye mindre enn før. Kjæresten min har ikke forandret seg så mye og jeg føler at jeg har vokst litt fra henne. Jeg har fortsatt følelser for henne og elsker henne, men jeg skulle ønske jeg kunne snakke om ting og diskutere ting med henne. Hun er også mer glad i fest og fyll enn meg. Jeg liker å feste med venner, men fortrekker en roling bar istedenfor et bråkete dansested hvor en ikke kan høre seg selv tenke engang. Er det flere som har følt sånn? Går det over? Hva bør jeg gjøre? Anonym poster: 4279d4e864dd673a903d71f195885eb4
Gjest LonelyAngel Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Du bør prate med henne. Si det slik det er at du føler du har vokst litt i fra henne. Se hvordan hun reagerer og hva hun svarer, så tar dere det der i fra.
Gjest Gubben Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Jeg og kjæresten har vært sammen siden 1.klasse på videregående, vi går nå 2. året på universitet begge to og vi gikk begge rett på videre utdanning. I det siste har jeg følt litt at jeg har vokst fra kjæresten, siden jeg begynte på universitetet har jeg blitt mer moden, både når det gjelder meninger og oppførsel. Valgene jeg tar er mer bevisste og jeg føler jeg klarer å resonnere meg fram til hva jeg skal gjøre og hvorfor på en fornutftig måte. Interessene mine har også endret seg, fra å sitte på sofaen å spille spill eller se på tv-serier/filmer til å trene, være med venner (uten at det trenger å være fest), snakke om ting, ha diskusjoner. Selv om jeg fortsatt liker å bare slappe av på sofaen, gjør jeg det mye mindre enn før. Kjæresten min har ikke forandret seg så mye og jeg føler at jeg har vokst litt fra henne. Jeg har fortsatt følelser for henne og elsker henne, men jeg skulle ønske jeg kunne snakke om ting og diskutere ting med henne. Hun er også mer glad i fest og fyll enn meg. Jeg liker å feste med venner, men fortrekker en roling bar istedenfor et bråkete dansested hvor en ikke kan høre seg selv tenke engang. Er det flere som har følt sånn? Går det over? Hva bør jeg gjøre? Anonym poster: 4279d4e864dd673a903d71f195885eb4 Høres ut som du har fryktelig høye tanker om deg selv. Jeg er lissom blitt dyp og innsiktsfull. Kan så mye og har sett sammenhengen i ting hun ikke har forstått. Sorry men du virker som en kid som er blåst opp med varmluft og tror du er "verdensmester" fordi du har lest en bok med en spennende tittel. Du ser kanskje på deg selv som intellektuel men andre kan kanskje se det som en introvert, pompøs, wannabe verdensmester med gubbetendenser. Det er faktisk litt uvanlig for menn å få slike tanker. Som regel så er det damene som "føler" de er blitt voksne og dumper ungdomskjæresten. Men det er IKKE uvanlig å få nye impulser og føle man har sett lyset og se ned på de som man føler ikke har sett det samme. Det tar gjerne noen år for dette lyset blir svakere og man får visdom og realitetsorienterer seg på nytt. Og gjerne innser at man muligens tok litt av. Dere er unge, hun tar ikke ting så seriøst enda. Og det skal du være glad for. Livet blir fort seriøst. Dette veit jeg for jeg er gubbe på 40 med 3 unger :-) Pust med nesa og vær glad du har en kjæreste som er glad i deg. Det kan godt være at hun er ditt ankerfeste uten at du innser det nå.
Gjest Tekola Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Tekola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå