Gå til innhold

Drøbak Hundehotell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å gå til anskaffelse av LabraDoodle og har vært i kontakt med Drøbak Hundehotell. Ønsker å høre omtale av dette stedet, på godt og vondt. Har hørt noen rykter, men vet ikke hva som stemmer. Ønsker å føre en saklig diskusjon rundt dette, der påstander kan dokumenteres/forklares.

Noen med erfaringer fra dette stedet her inne?

Anonym poster: 53eec00f3934801bcb5113c97cdeffc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva du forventer fra et anonymt forum. Men noen dokumentasjon er nok vanskelig å få siden Drøbak Hundehotell driver fullt ut lovlig.

Derimot erfaringer er noe man kan forhøre seg om, og i det tilfelle er MIN erfaring ekstremt dårlig etter å ha hatt kontakt med eiere og overtatt omplasseringshund der i fra i tillegg til å ha vært i kontakt med flere (4 - 5) eiere av labradoodle valper de har kjøpt derfra.

Saklig debatt? Usikker på hva du vil frem til, men for meg er det saklig nok det jeg har opplevd ihvertfall. Saklig nok til at jeg holder meg langt unna og ikke anbefaler steder hverken til valpekjøpere eller folk som skal på ferie og bruke det som kennel. Min opplevlese av stedet og eiere er et kunnskapsnivå som er langt under par når det gjelder hunder og naturlig adferd kombinert med en stor trang i å tjene penger. Denne kombinasjonen er ille synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...