AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Imorgen skal jeg til gynekologen, kan ikke akkurat si at jeg gleder meg noe særlig, kvir meg er vel rette ordet! Jeg ba spesifikt om å få sjekket meg + ultralyd ( fikk det anbefalt av noen i familien) så... men jeg tenkte liksom ikke mer over det, men NÅ tenker jeg her i nattetimene jeg sitter.. Hva ser de etter med ultralyd?kan de se cyster? hva kan de se? jeg har bare vært hos GY 1 gang før og jeg husker knapt hva som skjedde der, da jeg har fortrengt det minnet! haha! men jeg vet bare at hun ikke brukte ultralyd... tok noen prøver og alt var unnagjort på 2 min. Men imorgen skal jeg på utredning, kan ikke noen fortelle meg hva de ser etter? Anonym poster: 95d6146e50900f1afcba5773eb35ff8d
Maneo Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Jeg har ikke vært på utredning hos gynekolog, men jeg har tatt innvendig ultralyd. Det hun så på ultralyd hos meg var at jeg ikke hadde noen cyster, at jeg hadde mange store egg og at eggstokkene så helt fine ut. Ekke no å grue seg til, ultralyd tar ca. 3 min ekstra. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå