Djungelvrål Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Min rutine: Klapper inn Dermalogica total eye care, venter i 2 min. Tar en liten prikk Diorskin Nude consealer og klapper inn på de blå ringene, så trykker jeg forsiktig og jevner den med svamp. Børster et tynt lag pudder over så det ikke skal skinne. Men med eller uten pudder spiller ingen rolle. Det ser veldig fint ut i 2-3 timer, så ser det tørt ut på en måte og det ser ut som concealeren har lagt seg i alle de bitte små linjene under øynene. Veldig slitsomt og ikke særlig pent. Har prøvd med Clarins instant smooth perfefecting touch som primer før concealer men syns ikke det blir særlig bedre. Har også prøvd en haug med andre øyekremer. Nudeskin concealeren er den beste jeg har prøvd. Alle andre har vært verre. Noen som har tips for perfekt concealer?
Honesty Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Det finnes spesielle primere til bruk under øynene. Jeg vet at Glominerals og Smashbox har slike. Jeg har ikke prøvd selv, men vurderer det. Ellers kan du kanskje teste om en annen øyenkrem funker bedre som base for concealer? Jeg har en prøve på Lagoon øyenkrem fra Carita, og den gir et veldig glatt resultat, men uten å irritere den sensitive huden min. Ellers synes jeg MAC pro longwear concealer sitter veldig bra uten å bli pudrete, men den kan være litt for tøff til hverdagsbruk. Jane Iredale Circle/Delete er heller ikke så dum, men krever litt jobb for å gi et fint resultat.
Aphrodite Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Jeg bruker Mac sin pro longwear. Ikke uten grunn heller. Den holder seg fin hele dagen, kaker seg ikke og legger seg ikke i linjene. Det har de fleste andre concealere som jeg har prøvd til det formålet gjort.
Gjest Kaxxy Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Jeg bruker Mac sin pro longwear. Ikke uten grunn heller. Den holder seg fin hele dagen, kaker seg ikke og legger seg ikke i linjene. Det har de fleste andre concealere som jeg har prøvd til det formålet gjort. vet du hvor kan man kjøpe mac på nett?
Djungelvrål Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2013 Får den her, selv om norske priser er oppgitt så er siden engelsk. Man er under 200 kr og det er fri shipping. Lyst å prøve den men usikker på fargen. Tror jeg går for nw20 eller nw25. http://www.britique.com/mac-pro-longwear-concealer/
Aphrodite Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 vet du hvor kan man kjøpe mac på nett? Jeg kjøper min enten på britique eller i Oslo!
Djungelvrål Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2013 Hvordan er britique? Fornøyd? Leverer de raskt?
Aphrodite Skrevet 28. februar 2013 #8 Skrevet 28. februar 2013 Kjempe fornøyd! Flinke ansatte og gid oppfølging. Rask levering og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå