AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg hadde tenkt å bytte abonnement fra netcom til onecall. Men jeg er litt forvirra nå! Jeg vil gjerne ha det samme nummeret og jeg ser det går ann, men da må jeg vel avbryte abonnementet hos netcom først? Og da er det vel ikke mulig å bruke telefonen til jeg får det nye? Må jeg ha nytt simkort også? Hehe, ble litt mye spørsmål. Hadde vært veldig takknemlig for svar Anonym poster: d3fb3040b6813cc0df96579f97aace1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2013 #2 Del Skrevet 27. februar 2013 Dåerlig dekning med Ona Call, men Chess derimot er genialt for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 27. februar 2013 #3 Del Skrevet 27. februar 2013 Onecall og Telenor har identisk dekning - siden Onecall leier kapasitet av Telenor. Når du skal bytte til Onecall bestiller du abonnement der og gir beskjed om at du vil beholde nummeret. Noe fall sender deg nytt sim kort og en beskjed om hvilken dato og klokkeslett du skal bytte sim. Abonementet hos Netcom blir sagt opp automatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå