Gå til innhold

Noen som har hairextensions?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i et par år bleket håret, surret med farging av ettervekst og diverse, men har nå gått tilbake til orgninal fargen, rett og slett pga. det har vært j*vlig mye slitasje på håret, og jeg har bare blitt kortere og kortere. Jeg er så lei av å kun ha hår litt lengre enn skulder høyde og har i det siste vurdert hairextensions, men hva slags bør jeg velge? Jeg har clip on, men disse er feil farge og i tillegg synes jeg det er stress å ta det på om morgenen. Så jeg lurer rett og slett på om noen har noen typer hairextensions de vil anbefale, noen som ikke er alt for dyre og som ikke sliter veldig på håret. På forhånd, takk!

Anonym poster: 3d472fa254dbcf6d917c95e3478fe4e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om håret ditt er veldig slitt, så vil det kanskje være best å bruke clips og ikke keratinfester osv? Så kan du fokusere på å pleie ditt eget hår?:)

Er forresten veldig fornøyd med luxushair!

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært fast extensionsbruker i 10 år, og egentlig aldri funnet noen som jeg har vært fornøyd med.

Prøvde ut Hairtalk en periode, men dette var en svindyr affære, og pengeboka så seg nødt til å si opp det medlemskapet. Har nå endelig funnet er hår som er klin likt, i fantastisk kvalitet. De selger europeisk hår, til en mye billigere pris enn f.eks Hairtalk. Som extensionsbruker med lang erfaring til dere som ikke har funnet et hår dere er fornøyd med, sjekk ut WWW.HCHAIR.NO

Anonym poster: a6df06e2b85e0a48904edbfd113826ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...