Gjest *jessie* Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 Jeg vet at jeg kan spørre i butikker, men de sier nesten hva som helst for å selge. Flere ganger har jeg kommet hjem med ting som virkelig ikke passer meg, har sett det selv og fått kommentarer fra andre. Jeg er blond (ikke veldig lys i håret) med lys hud og blågrå øyne. Liten og sped. Har noen noen tips? Gjerne også når det gjelder sminke!
Gjest Butterflygirl Skrevet 22. mars 2004 #2 Skrevet 22. mars 2004 For jenter som er lyse i huden og håret så er det veldig fint med lyse rosa lipgloss og siden du har blågråe øyner så passer lilla øyenskygge bra til deg. og mørk sminke passer ofte ikke de som er veldig lyse for kontrasten blir for stor. ikke sånn knæsje farger...hvis du forstår meg... jeg har ikke så veldig mye peil når det gjelder hår og farging, men jeg antar at lysebrunt hår vil passe deg. Sånn a la britney spears eller sarah michelle gellar. hvis du skjønner hva jeg mener. håper dette ga deg litt inspirasjon.... butterflygirl :-)
linseluså Skrevet 23. mars 2004 #3 Skrevet 23. mars 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/mote/ar...ticle125661.ece Her er en liten artikkel for å finne ut hvilken type hud du har... hjelper deg å finne ut om du passer kalde eller varme farger... velger du feil.. kan du ende opp å se syk å blek ut... det er jo ikke bra!! Håper dette hjalp bittelitt.... fant ikke noe mer egentlig på nett som passet bra... vet jeg har lest om noe lignende i det nye eller noe.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå