AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Typen min vil så gjerne bl i form til sommeren, men han (imotsettning av meg) spiser og drikker veldig mye snop og brus. han klarer ikke å kutte dette ut. Men angrer hver gang når han har spist det. Hvordan kan jeg hjelpe??!! jeg er ett svakt mål å se etter, siden jeg selv ikke spiser snop eller så veldig mye mat ellers. Må finne noe til han som er i mellom dette???!! Anonym poster: 2ff367ddbd0e3dee8de5aa9c28f8bac5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 motivasjonsinlegg Anonym poster: 2ff367ddbd0e3dee8de5aa9c28f8bac5
Kira-delta Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Eksen min slet veldig med dette, vi ble enige om at jeg skulle hjelpe han, men ikke presse han. Jeg sa ikke så mye om inntaket hans, og lot han kjøpe det han ville av snop og brus. Men da jeg lagde "min egen snop", som frukt og nøtter, vaniljekesam eller tyrkisk yoghurt med bær, grønnsaker og dip osv, så lagde jeg det som et tapasbord. Så han kunne forsyne seg om han ville og når han ville. Etterhvert ble det til at han ble mer hektet på det og han "glemte" etterhvert å kjøpe godteri.. Kanskje det kan fungere for dere også? 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 god ide, han har ikke no imot drukt eller grønsaker,men det er minimalt med det. Det skal jeg prøve til helge kosen :-) Håper på felre tips.... :-) Anonym poster: 2ff367ddbd0e3dee8de5aa9c28f8bac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå