AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Hei! Jeg lurer på: Dere som spiser lavkarbo, sliter dere med luft i magen? Kanskje jeg må prøve meg på lavkarbo, blir jeg kvitt denne illeluktende fisinga da? (Jeg spør helt seriøst, det er ett stort problem for meg) Anonym poster: e9f25eb1717188274b9b4e4e32f3276a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Jeg er helt fin i magen etter at jeg begynte med lavkarbo uten korn. Får luft i magen av mye kunstig søtning, men ellers ingenting. Anonym poster: 6f6c71a3c41bd4eafd5be042e0b884c2 1
Sushi Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Jeg ble kvitt stadig oppblåst mage og magesmerter etter måltid ved å begynne å spise en slags lavkarbodiett. Jeg unngår først og fremst mel og sukker. Jeg teller ikke karbohydrater fra grønnsaker og sånt.
Scherbatsky Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Nope. Jeg sleit skikkelig med konstant knip i magen, og trodde jeg bare spiste for mye (spiste mye når jeg først spiste, som var sjeldent)... Nå spiser jeg til jeg er godt mett og får aldri luft i magen utenom, som noen sa over her, jeg drikker brus med søtning. Med en gang jeg spiser noe som inneholder mel, så er jeg tilbake... jeg blir nesten syk for jeg blir så dårlig. Endret 1. mars 2013 av Scherbatsky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå