Rotemor Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Jeg har tittet på diverse nettsider og YouTube og lurer litt på å lage teppet selv. Noen som har erfaring med farving av ull og toving av runde baller? Jeg lurer også på hva jeg kan forvente av kostnader her. Kjøper jeg karvet ull og farger med Nitor? Alle tips er kjærkomne... Kjenner på det at hvis jeg først begynner å handle inn til dette gigaprosjektet så må jeg også føre ballene helt til mål. (Fnis)
PecanPie Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Jeg ville kjøp ferdigtovede kuler, rett og slett for å spare tid og krefter, og fordi det da er enklere å få like store ullkuler. I norske butikker er de ganske dyre, men sjekk ebay. 1
Badeand Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 De har ferdigtovede kuler på Søstrene Grene 1
PecanPie Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 (endret) De har ferdigtovede kuler på Søstrene Grene Mange butikker som har ullkuler, men stykkprisen er ganske høy. Man trenger VELDIG mange kuler til et sånt teppe (jeg kjøpte 100, og det holdt til gryteunderlagstørrelse), derfor ville jeg heller sjekka ut f.eks. Ebay før jeg handlet de i butikk i Norge. Endret 28. februar 2013 av PecanPie
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 En av mine favorittinteriørbloggere har begynt på et slikt prosjekt - hun som har bloggen Med et lekent sinn. Vet det ligger div bilder av fremgangen på bloggen hennes - her er oppstarten: http://medetlekentsinn.blogspot.no/2012/05/sommer-prosjekt-ullkuler.html Anonym poster: bdd93da5838b7814ce3a4117f73b6fba
JeanMan Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 http://www.feltandyarn.com/1cm-felt-balls/525-custom-wholesale-2cm-felt-balls-package.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå