Gå til innhold

Jeg elsker han så høyt at jeg nesten ikke rekker opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med verdens mest perfekte mann. Han er bare helt fantastisk snill og omsorgsfull, han er morsom, søt og kjekk. Han er ikke så romantisk av seg egentlig (det er vel egentlig ikke jeg heller) men han prøver så godt han kan.

Og så er det ett eller annet han gjør med ansiktet når vi har stått opp og spiser mat. Er en grimase av noe slag, og det er så morsomt og søtt å se på.

Han er også flink med barn og er veldig handy, men selv om han er snill så behandler han meg nærmest som en hore i senga, og det elsker jeg! :nigo:

Tror ikke det finnes en eneste mann i hele verden som er så perfekt for meg som det han er :hjerte:

Jeg måtte bare få dette ut en eller annen plass. :blomst:

Anonym poster: 65495c2d8b0c475478fb6a8f37351d55

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :) Høres helt herlig ut, heldige kvinne. Jeg er faktisk i samme situasjon,heldig! Ekte kjærlighet er fantastisk <3

Skrevet

Gratulerer! :) Høres helt herlig ut, heldige kvinne. Jeg er faktisk i samme situasjon,heldig! Ekte kjærlighet er fantastisk <3

Takk! Gratulerer til deg og :)

-TS

Anonym poster: 6937b2f3cbc65e80d79f28b2a6f567d5

Skrevet

Høres flott ut. Skulle ønske noen kunne begjært meg på samme måte, men det er jo lov å drømme. : /

Anonym poster: b90215e4192377a5a63c88c940cff0e4

Skrevet

Høres flott ut. Skulle ønske noen kunne begjært meg på samme måte, men det er jo lov å drømme. : /

Anonym poster: b90215e4192377a5a63c88c940cff0e4

Du finner nok den du leter etter til slutt! :) For min del fikk jeg brev fra han på facebook uten at jeg visste hvem han var, for han hadde sett bilde av meg sammen med en kompis av han, og han synes jeg så søt ut, så for meg var det totalt uforventet :P

-TS

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonym poster: 7001102d6ba17f1823ab22d7090dd6cf

Skrevet

Jeg er sammen med verdens mest perfekte mann. Han er bare helt fantastisk snill og omsorgsfull, han er morsom, søt og kjekk. Han er ikke så romantisk av seg egentlig (det er vel egentlig ikke jeg heller) men han prøver så godt han kan.

Og så er det ett eller annet han gjør med ansiktet når vi har stått opp og spiser mat. Er en grimase av noe slag, og det er så morsomt og søtt å se på.

Han er også flink med barn og er veldig handy, men selv om han er snill så behandler han meg nærmest som en hore i senga, og det elsker jeg! :nigo:

Tror ikke det finnes en eneste mann i hele verden som er så perfekt for meg som det han er :hjerte:

Jeg måtte bare få dette ut en eller annen plass. :blomst:

Anonym poster: 65495c2d8b0c475478fb6a8f37351d55

Så bra! Kan jeg spørre hvor lenge dere har vært sammen? Er dere ungdom eller voksne?

Huff, savner kjæreste når jeg leser sånt...

Skrevet

Vi er vel mellom ungdom og voksne vil jeg si. I 20-åra :) Vi ble sammen i slutten av oktober :)

-TS

Skrevet

Hehe, ikke rart han er perfekt da. :)

Anonym poster: 7001102d6ba17f1823ab22d7090dd6cf

• Liker 4
Skrevet

Det du beskriver er en fantastisk opplevelse, men det hører vel mer under begrepet forelskelse enn ekte kjærlighet. Men det kan selvsagt bli ekte kjærlighet da ... selv om det gjerne er litt "roligere" er det fantastisk det også :kristin:

• Liker 2
Skrevet

Forelskelsesrusen er en HERLIG ting. Ikke fullt så herlig når den legger seg litt, for da får man en liten virkelighetsoppfatning og den søte grimasen blir kanskje irriterende.

Hehe, men det er da hverdagen slår inn man finner ut om det er ekte kjærlighet eller blind forelskelse:) Husker selv forholdet ble turbulent da vår "rus" la seg. Men vi er enda sammen etter to år og vi har våre "rus" episoder i ny og ne;)

Anonym poster: f71f8ceec516b1ff8401843b7e8b13ee

Skrevet

Hvorfor MÅ folk helle malurt i begeret og bemerke negative ting? Er dere bitre for noe? Unn andre gode ting! La nå ts være i lykkerus!

Selv har jeg vært i samme lykkerus i snart to år, det ER kjærlighet, og jeg visste det helt fra starten!

JEG gleder meg på dine vegne TS! ❤

Anonym poster: 8b519169d32fb9207559a323256608a8

• Liker 1
Skrevet

Vi er vel mellom ungdom og voksne vil jeg si. I 20-åra :) Vi ble sammen i slutten av oktober :)

-TS

haha, så sjarmerende naivt.

Skrevet

Hvorfor MÅ folk helle malurt i begeret og bemerke negative ting? Er dere bitre for noe? Unn andre gode ting! La nå ts være i lykkerus!

Selv har jeg vært i samme lykkerus i snart to år, det ER kjærlighet, og jeg visste det helt fra starten!

JEG gleder meg på dine vegne TS! ❤

Anonym poster: 8b519169d32fb9207559a323256608a8

Hehe, godt å høre, og takk for det! :hjerte:

-TS

Gjest Sunheart
Skrevet

Bare vent om noen år du :fnise: :fnise:

Neida, du får kose deg med lykken :hug:

Jeg har også en fantastisk kjæreste. Men måtte gå igjennom flere samboerskap og kjærester før jeg møtte han. Men han er alt jeg har drømt om og mere til :rodmer:

Tror jeg endelig har funnet den rette jeg, etter å ha feila litt opp gjennom årene :rolleyes: Man lærer så lenge man lever og erfaringene er gull verdt videre i livet

Skrevet

Kjenner følelsen, håper det ikke går over ! :fnise: Kjæresten min virker ganske lik din.

Skrevet

Jeg har også funnet DRØMMEMANNEN! <3

Har tidligere trodd jeg har funnet drømmemannen å, men funker dårlig når de ikke behandla meg som drømmedama...

Mannen min er så snill, lojal, ærlig og kjekk at jeg skjønner ikke helt at jeg har vært så heldig som fant han! :-) Han er bare verdens beste, rett og slett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...