Gå til innhold

Gravid eksdame vil ha meg tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun gjorde det slutt for 8-9 mnd siden. Hadde vært sammen i ca. 1 år. Sa hun ikke følte det samme for meg lengre. Jeg svarte kort og greit "ja vel, hvis det er det du vil". Kuttet henne helt ut etter det. Fant ut at hun ble sammen med en annen noen mnd senere (og er fremdeles sammen med han).

For litt siden ringte hun og sa hun savnet meg og ville ha meg tilbake. Hun er nå gravid i 3. mnd. Jeg tror aldri jeg har ledd så mye i mitt liv. Jeg bare lo, før jeg la på. Etter dette har hun sendt 2-3 meldinger og ringt 2-3 ganger per dag. Jeg har ikke svart henne.

Dette må være noe av det mest absurde jeg har opplevd. Jeg var glad i henne og bruddet var tøft nok det, men er det mulig. Hun er gravid med en annen mann og sier hun vil ha meg tilbake. Ah, må være graviditetshormoner...

Anonym poster: 0eef93b12abe9a63942750746512ba45

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke glemme hvilken mulighet du nå har. Kan du ikke ta henne tilbake, for så å ha litt sex, og så dumpe henne? Du rekker jo dette før ungen kommer ut av henne?

Anonym poster: 0aec9d63bcabe83e45f3df62602ea949

Skrevet

Frekk dame, at det går an.....

Anonym poster: 8b13d038b92864b2f59385044e2f1566

Skrevet

Hehe, hun har det vel kjipt i det forholdet hun er i da, og tenkte på hvor godt hun hadde det med deg? selvom det kanskje ikke var perfekt er det bedre enn hva hun har nå.

Anonym poster: 6eb8d616d52740f17263236e48789d16

• Liker 1
Skrevet

Du må ikke glemme hvilken mulighet du nå har. Kan du ikke ta henne tilbake, for så å ha litt sex, og så dumpe henne? Du rekker jo dette før ungen kommer ut av henne?

Tenkte på det, men tror det blir mer stress enn moro. Og gravide kvinner er ikke spesielt attraktive.

• Liker 2
Skrevet

Støtter denne. Siden hun er så falsk mot sin mann og tydligvis et tøs så bruk henne og kos deg litt med henne før du dumper henne. Hun fortjener ikke annet.

Anonym poster: 5a6e48dd8a68cf66475d54a42a9776d3

• Liker 2
Skrevet

Tenkte på det, men tror det blir mer stress enn moro. Og gravide kvinner er ikke spesielt attraktive.

Sant nok.

Anonym poster: 5a6e48dd8a68cf66475d54a42a9776d3

Skrevet

Man trenger da ikke oppføre seg som drittsekk bare fordi hun angrer...det gjør ikke deg til noe bedre menneske TS.

• Liker 9
Skrevet

Hva skjer med å oppfordre til drittsekk-opplegg etter å ha hørt kun hans side?

Kanskje hun virkelig elsket han men at han oppførte seg dårlig mot henne, og at det var grunnen til at hun mistet følelsene?

Anonym poster: 29cf1fda388a120a6caeff0b4274ba2a

• Liker 3
Skrevet

Eller at gresset ikke var grønnere på den andre siden og nå angrer hun? Who knows..

Skrevet

Hva skjer med å oppfordre til drittsekk-opplegg etter å ha hørt kun hans side?

Kanskje hun virkelig elsket han men at han oppførte seg dårlig mot henne, og at det var grunnen til at hun mistet følelsene?

Anonym poster: 29cf1fda388a120a6caeff0b4274ba2a

Hva så? Poenget med tråden var vel å le av at dama nå kommer tilbake, gravid med en annen manns barn, og vil prøve på nytt. Det er jo helt hysterisk morsomt. Selvsagt ikke ok om TS har vært dust, men det har jeg hverken grunn til å tro eller å anse som relevant for det faktum at hun er ko-ko.

Oppfordrer forøvrig ikke til drittsekkoppførsel selv, synes TS bare bør la det fare. Men moro var det.

Anonym poster: 1768f0126d2a2a655ead60b439188158

• Liker 2
Skrevet

Du gjorde det rette ts. Dere andre som oppfordrer til å være drittsekk kan ikke ha det bra med dere selv

• Liker 2
Gjest LineaAlba
Skrevet

Jeg skjønner godt at du syntes det var komisk. Veldig absurd oppførsel! Men du kan jo være grei og gi henne et høflig "nei" neste gang hun spør.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

hun har ikke fått mage ennå sikkert....
Gjest BettyBoop
Skrevet

Eller at gresset ikke var grønnere på den andre siden og nå angrer hun? Who knows..

er strengt tatt litt sent for henne å angre nå...
Gjest Skogmann
Skrevet

Se her ja. Betahannen ble dumpet til fordel for alfahannen. Etter at den slemme alfahannen gjorde henne gravid så lusker tispa tilbake til betahannen. Det ble imidlertid en liten feil i regningen..betamalen lot seg ikke lure! Eller...?

• Liker 1
Skrevet

Se her ja. Betahannen ble dumpet til fordel for alfahannen. Etter at den slemme alfahannen gjorde henne gravid så lusker tispa tilbake til betahannen. Det ble imidlertid en liten feil i regningen..betamalen lot seg ikke lure! Eller...?

Er du Alfahann? Har en følelse av det..hehe...

Gjest Skogmann
Skrevet

Er du Alfahann? Har en følelse av det..hehe...

Get outta here! Cmooon..youre emberassing me.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...