AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Hei jeg er en mann på 30 år som har veldig lyst på dame, men det er aldri noen damer som er interessert i meg. Jeg jobber som elektriker og der jobber jeg bare sammen med menn så treffer ikke damer der. Jeg driver også med kampsport, fitness, fotball og basketball på fritiden. Her treffer jeg heller aldri noen damer. Jeg har kun guttevenner men det synes jeg er litt dumt, men det skyldes at jeg jobber i et mannsdominert miljø og at jeg har maskuline interesser. Jeg er også ganske stille med jenter, da jeg ikke har så mye erfaring med det så tør jeg ikke å si så mye. Jeg er også veldig redd for at om ei dame vil ligge med meg at hun skal synes jeg er dårlig i senga. Jeg har aldri hatt sex før så jeg er redd det kan bli pinlig. Damer vil ha sex ganske fort har jeg hørt. Jeg hadde noe på gang med ei jente for noen år siden og jeg er ganske sikker på at hun ville ha sex, men jeg ble veldig usikker når hun tok på meg. Hun syntes jeg var rar og ble irritert fordi jeg var sjenert og ikke turde å ha sex med henne. Er det helt håpløst eller? Anonym poster: 7547323963fcf0ed30cb269d5bf4af4d
Gjest .-L-. Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 (endret) Neida, men du må nok jobbe med dette. Eneste måte er å faktisk utsette seg for situasjonene man ikke er komfortabel med. Ellers kan jo du prøve å snakke med damer i hverdagen og på byn. Sett små mål og kjør på. Du kan jo lese deg litt opp på sex og slikt sån at du føler du har en hvis peiling der. Endret 27. februar 2013 av .-L-. 1
Gjest Sunheart Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Ja om du gir inntrykk av at du ikke har lyst på henne så.. Jeg ville ha vært ærlig og sagt det som det var. At du har liten erfaring og er litt usikker, såhun vet at det ikke bunner i at du ikke er interessert i henne
Gjest .-L-. Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 (endret) Haha, kan fotelle en artig historie, noe meg og en kompis gjorde for noen år siden. Vi kjedet oss en dag og vi drev jo å trente oss opp på å snakke med damer siden vi den gang var ganske sjenerte. Vi gikk basicly inn i alle klesbutikkene på senteret og spurte damene som jobbet der om hva de synes om diverse klær og kjoler . Utrolig artig respons vi fikk. Skal dere kjøpe til kjærestene da? Jobber dere med design? Osv, artige ting vi foretok oss for å bli kvitt sjenansen.. Endret 27. februar 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå