Gjest Marabelle Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 Jeg skal bestille meg noen nye leketøy snart :D Er det noen som har noe de absolutt vil anbefalle? Har en vanlig vibrator (sånn billig sølvsak som bråker fælt) og et par anal-ting bare fra før av, har tenkt til å kjøpe nå: kuler å trene opp knipemuskler med (håper det funker) en vibrator eller to til, iallefall en vanntett en kanskje en pisk ellernoesånt noen som har noe flott de vil anbefalle? *håpe på råd*
Gjest Marabelle Skrevet 22. mars 2004 #3 Skrevet 22. mars 2004 Hm, g-ormen ser nesten helt lik ut som den vibratoren jeg har "sett meg ut", så ikke ut som om det var noe spesielt med den i teksten heller - er det noe spesielt som skiller denne fra andre "plastvibratorer"? Den pulsatron-kiten så helt ærlig bare slitsom ut...
Venus_venus Skrevet 23. mars 2004 #4 Skrevet 23. mars 2004 G ormen er spesiell fordi vibratoren sitter i tuppen (det gjør det ikke på andre). Da blir den perfekt som klitoris stimulator. Og fordi den har en bøy i tuppen - treffer G punktet. Vibratoren er ganske kraftig, den er realtivt lydløs og den er driftssikker Pulsatron kit er et sett med mange bruksområder. Vibratoren er helt rå med masse forskjellige innstillinger. Fra vibreringer til pulseringer. Fra svak til meget kraftig. Kan også brukes som penisring med vibrerende egg som mannen har på under akten. AI AI! Kan brukes med eller uten trekk. Vaginalt, på klitoris eller analt. Samt penisring. Og eggene kan brukes for seg. Utrolig mange muligheter. Har hatt min lenge og blir aldri lei. Og du, du trenger ikke bruke den til alt med en gang og da blir det ikke slitsomt.... Både erotikknett.no og sexoteket.no har tester av sexleketøy om du vil lese mer før du bestemmer deg.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 Kva reingjer de sexleiketøyet (vibrator/dildo) med?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå