Gå til innhold

Er det uetisk å drikke mens man er gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det har alt med dine indre verdier å gjøre. Det er jo dine verdier som utgjør deg som person, altså hva som er viktig eller ikke viktig.

Du synes ikke det er så nøye med det fosteret, altså forteller det om ditt verdigrunnlag på den saken. Å nekte på det er jo bare ulogisk. Men etter som jeg forstod så var det vel bare kvinnene som ikke ville drukket som var ulogisk? :ler:

Uansett, jeg ville aldri ha drukket.

Forskjellige verdier, u see?

Mangler man plutselig gode verdier hvis man ikke vil ha barn og ikke føler noe for fosteret (en celleklump som ikke har eller vil utvikle seg videre)? Isåfall så mangler man verdier i det øyeblikket man bestemmer seg for å i det hele tatt gjennomføre abort, ifølge den tankegangen din.

Anonym poster: d41374bfeb707705223dd914e13a6a98

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, du må ha misforstått litt. Prøv igjen.

Anonym poster: 7924dc3fa1eca29117815fe4f7feff9a

Misforstått hva da? At hun ikke har samme mening som deg?

At man ikke har samme VERDIER som andre kan være det samme, hvem bryr seg. Det er den enkeltes verdier dette kommer an på, respekten for det lille i magen.

Bare fordi dere som mener det er riktig og konsumere alkohol i et svangerskap, føler dere truffet av våre meninger, så blir det helt feil og rakke ned på oss andre som ikke ville gjort det. For det er nettopp det, den enkeltes verdier.

Anonym poster: 84d5471969b352ecfbdd883ac7a1464a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hoppa du over at jeg nevnte det var usannsynlig? LOL. Det betyr ikke at det aldri skjer. Det finnes uendelig mange andre uforutsette scenarioer også, bruk nå fantasien din LITT da.

Det skader ikke å ta høyde for at ingenting er skrevet i sten før selve inngrepet er utført.

For å si det slik, man kan fint drikke når man har bestemt seg for abort. Man kan ikke leve livet ut i fra ekstreme hva om, hvis atte-scenarioer du beskriver.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hoppa du over at jeg nevnte det var usannsynlig? LOL. Det betyr ikke at det aldri skjer. Det finnes uendelig mange andre uforutsette scenarioer også, bruk nå fantasien din LITT da.

Det skader ikke å ta høyde for at ingenting er skrevet i sten før selve inngrepet er utført.

Ja, la oss bruke fantasien; Du, TS; du burde absolutt ikke drikke for vettu hva, enn om for eksempel typen din døde og enn hvis hele familien din døde, da bare for å bruke fantasien litt mer, og du bestemmer deg for å velge å føde ungen da siden du ikke har en familie lenger, og ungen vil være det perfekte valget for deg plutselig, selvom det er høyest usannsynlig men fuck logikk og sannsynlighet, dette er jo KG . DU VET ALDRI. BEST Å VÆRE SIKKER, IKKE RØR ALKOHOL DET ER RESPEKTLØST OG VERDIER OG SÅNT.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At man ikke har samme VERDIER som andre kan være det samme, hvem bryr seg. Det er den enkeltes verdier dette kommer an på, respekten for det lille i magen.

Bare fordi dere som mener det er riktig og konsumere alkohol i et svangerskap, føler dere truffet av våre meninger, så blir det helt feil og rakke ned på oss andre som ikke ville gjort det. For det er nettopp det, den enkeltes verdier.

Da få rman si det så enkelt som at er man imot abort er man også imot at de som tar abort drikker.

For oss andre er det selvsagt ikke et problem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mangler man plutselig gode verdier hvis man ikke vil ha barn og ikke føler noe for fosteret (en celleklump som ikke har eller vil utvikle seg videre)? Isåfall så mangler man verdier i det øyeblikket man bestemmer seg for å i det hele tatt gjennomføre abort, ifølge den tankegangen din.

Hvor står det at du har dårlige verdier? Føler du deg truffet?

Alle har ikke like verdier, og de verdiene du har om denne saken, trenger ikke å være negative, bare annerledes enn andre. Og det er sikkert 100 forskjellige meninger om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alle har ikke like verdier, og de verdiene du har om denne saken, trenger ikke å være negative, bare annerledes enn andre. Og det er sikkert 100 forskjellige meninger om dette.

Det eneste jeg trekker ut av dette er at kvinner her inne er så desperate etter å påføre medsøstre skam for sitt valg at de hopper på noe så desperat som å kritisere dem for å drikke alkohol etter at de har bestemt seg for abort.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er ikke snakk om "alkohol i svangerskap" generelt, dette er snakk om alkohol en stund før abort vil finne sted. Det vil si, ikke et fullført svangerskap. Big difference.

Jeg ser virkelig ikke noe "respekt" i å la være å drikke alkohol før man tar abort, man kommer til å skrape ut fosteret som havner i en søppelpose. Så ikke bable om "respekt" her, det ser bare latterlig ut. Å la være å drikke alkohol gjør det ikke noe "bedre" eller gjør at du har noen bedre verdier enn andre. Snakk om å leve i en rosa boble.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det eneste jeg trekker ut av dette er at kvinner her inne er så desperate etter å påføre medsøstre skam for sitt valg at de hopper på noe så desperat som å kritisere dem for å drikke alkohol etter at de har bestemt seg for abort.

Der tror jeg at du endelig fant forklaringen på all den ulogiske bablingen som kommer fra enkelte....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik, man kan fint drikke når man har bestemt seg for abort. Man kan ikke leve livet ut i fra ekstreme hva om, hvis atte-scenarioer du beskriver.

For å si det slik, man bør ikke drikke selv om man har bestemt seg for abort.

Det er heller ikke snakk om å leve hele livet ut i fra hvis atte-scenarioer: Det er snakk om en helt konkret problemstilling, der den SUPERENKLE løsningen er å være edru et par helger. Easy peasy. Uforutsette ting skjer, vær moden nok til å ta høyde for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å si det slik, man bør ikke drikke selv om man har bestemt seg for abort.

Jo, det går helt fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, selvfølgelig er det lov å ha forskjellige meninger, men det virker som om blant de som ikke hadde villet drikke før svangerskapet mener at det er noe alle andre også bør mene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la oss bruke fantasien; Du, TS; du burde absolutt ikke drikke for vettu hva, enn om for eksempel typen din døde og enn hvis hele familien din døde, da bare for å bruke fantasien litt mer, og du bestemmer deg for å velge å føde ungen da siden du ikke har en familie lenger, og ungen vil være det perfekte valget for deg plutselig, selvom det er høyest usannsynlig men fuck logikk og sannsynlighet, dette er jo KG . DU VET ALDRI. BEST Å VÆRE SIKKER, IKKE RØR ALKOHOL DET ER RESPEKTLØST OG VERDIER OG SÅNT.

Håper du ikke skal formere deg med det første. Makan til idioti.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

*før abort mente jeg selvfølgelig, ikke svangerskapet

Skrev litt feil ^

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper du ikke skal formere deg med det første. Makan til idioti.

Idioti ja, jeg tok bare ditt eget ståpunkt på saken her. Bra at du møtte deg selv i døra,da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det går helt fint det.

Nei, jeg syns ikke det.

Prat for deg sjæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei, jeg syns ikke det.

Prat for deg sjæl.

Sier du som dikterer hva andre bør og ikke bør gjøre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioti ja, jeg tok bare ditt eget ståpunkt på saken her. Bra at du møtte deg selv i døra,da.

Diskusjonsmetodene dine er idioti. Skjønner at det var vanskelig å se at det var det jeg refererte til.......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Diskusjonsmetodene dine er idioti. Skjønner at det var vanskelig å se at det var det jeg refererte til.......

Skønner det var vanskelig for deg å se poenget med overdrivelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du som dikterer hva andre bør og ikke bør gjøre?

Jeg skriver bare min mening.

I ett innlegg kopierte jeg din bombastiske talemåte, men ser ut som om spøken gikk deg hus forbi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...