AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Jeg trenger å skrive det av meg. Eneste jeg er redd for er at han skal finne frem til dette innlegget og plage meg på en eller annen måte. Eksen min.... er en veldig spesiell mann. Han var veldig vanskelig å leve med, og enda verre å komme seg bortfra. Han synes det var rett å gå bak ryggen min og svikte meg, såre meg, lyve til meg, og være med eksen sin. Når jeg oppdaget det ble jeg knust og lei meg, da kranglet vi, jeg gråt fordi han skyldte det på meg. Han sa at hvis jeg ikke hadde vært sånn og sånn så hadde han ikke måtte lyve om ting. Feks økonomisk utroskap, fordi jeg krevde at vi skulle holde oss til budsjett, så gikk han bak ryggen min og brukte penger og satte seg og dermed oss i gjeld på den måten. Når kranglene eskalerte, slo han meg og tok kvelertak på meg. Uansett hva han gjorde, mente han at det alltid var en grunn til det, og gjerne aldri hans feil at det endte slik og slik. Det var et veldig destruktivt forhold som jeg kom meg unna, og nå har på veldig god avstand. Når jeg gikk fra ham, så mener han at jeg ødela livet hans, at uten meg kan han ikke leve, at jeg er grunnen til at han ga opp livet, at han ikke vil leve, han sier at pga meg har han ikke noe livsglede eller noe. Dette er noe som tærte på meg lenge, som var vondt å komme seg gjennom, han la alt ansvar for sin ulykke på meg. Dette mener han den dags dato, jeg fikk en epost i dag der hvor han skrev det. Jeg svarte ikke, men leste den, i ny og ne kommer det en post hvor han prøver alt han kan å spille på samvittigheten min og gjør seg selv til et offer, og meg som den verste personen i verden. Alt han vil er at jeg skal komme tilbake til ham, og hvorfor skulle han ikke det? Når jeg og han var sammen så gjorde jeg så mye for at han skulle ha det bra, jeg ordnet opp problemer for ham, vasket huset, inkluderte han i vennegjengen min, tok ham med på turer og reiser. Jeg plantet store bed rundt huset, satte opp gjerde rundt hagen, han hadde det flott med meg. Jeg holdt ut mye før jeg dumpet ham, før jeg kom meg bort derfra. Det er faktisk 4 ÅR siden det ble slutt, og enda spammer han meg med "det er din feil at jeg lider, det er din feil at jeg ikke jobber, du ødela meg på alle måter" driten sin.. Han fikk sparken fra jobben da jeg var sammen med ham,og siden det har han ikke fått seg jobb. Da vi var sammen ville han ikke ha ny jobb, han levde heller på penger fra NAV, og penger fra meg, fordi han ville jo heller gjøre ting han hadde lyst til å gjøre, morsomme ting, ikke jobbe. Og da jeg dumpa ham, orka han hvertfall ikke å jobbe. Han har hele tiden sagt at han skal skjerpe seg når jeg kommer tilbake, han føler ikke at det er vits i å gjøre noe med livet så lenge han ikke har meg. Jeg kommer aldri i verden tilbake til ham, det er bare helt greit. Noen ganger trekker det meg ned, som i dag, hvor det kom fra en epost jeg ikke kjente, jeg åpnet og leste siden det var adressert til meg, og der kom det.. Ah, vel vel.. Setter pris på alle tilbakemeldinger. Anonym poster: 24b6a60189f872fc9215c924859e61a3
Steinar40 Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Slutt å lese videre når du skjønner at det er i fra han.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Jeg ville i første omgang ignorert. Han vet vel at du ikke vil ha noe med meg å gjøre? Om han fortsetter å ta kontakt, kan du si at du kommer til å snakke med politiet.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Sterke psykopatiske trekk. Du har gjennomskuet ham og kommet deg vekk, godt jobba! Han er en hensynsløs person, det er ikke du, og derfor gnager det når han spiller på samvittigheten din. Samvittigheten din skal være gullende ren, bare fortsett å tette alle smutthull han bruker for å kunne kontakte deg igjen. Han kommer ikke til å forandre seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå