Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vel ikke noe nytt?? Det er vel hundre tråder angående dette på forumet, men jeg vil ha svar rettet til meg, da jeg føler de andre trådene ikke hjelper så mye.. Jeg er to år eldre enn han..

Jeg gjorde det slutt med x'n, fordi jeg hadde fått følelser for en annen, som jeg nå er sammen med. Vi ser hverandre nesten hver dag i skolesammenheng og ellers på besøk til hverandre. Dette gjør meg ganske "angengi" av han. Og i ferier og helger der jeg ikke ser han, føler jeg meg ikke bra i det hele tatt.. det er vel også normalt i startfasen av et forhold der man er nyforelsket, men jeg vil gjøre noe med det... han er jo ute med kompiser og har det gøy, mens jeg ikke orker, fordi jeg venter på neste gang jeg kommer til å være med han. Er jeg med venninner vil jeg tiden skal gå så jeg kan dra hjem å vente på mld/ring fra han, eller så jeg kan sove så det er 1 dag mindre til jeg ser han..

Så er det det andre problemet. Jeg føler meg ikke bra nok. Han kan øse på med komplimenter og si fine ting til/om meg, men det går ikke inn! Kommer han med en liten negativ kommentar, tenker jeg ikke på annet.

Uff, dette ble bare rotete :( Men vil så gjerne bare ha noen gode råd og tips her jeg sitter..

Anonym poster: 48608c3ecb8ddc6a7b4e8540a649ca6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er som regel sånn i begynnelsen av litt usunne forhold.

Anonym poster: b06b189fbe06c44b91d25c2dec0ef514

• Liker 1
Skrevet

Har hatt lange seriøse forhold før og jeg viser ikke sjalusi/sinne men holder det inne, om det er det du mener med usunne forhold?

• Liker 1
Skrevet

Er du 15 år? Dette forumet heter KVINNE-guiden.

Skrevet

Trenger ikke være et usunt forhold. Det høres mer ut som om du er en veldig usikker person. :) Kanskje du rett og slett bare må prøve å jobbe litt med deg selv? Det er jo ikke bra for hverken deg eller han at du føler deg avhengig av han hele tiden.

Ettersom du nevner at du er to år eldre enn han, synes du det påvirker ditt eget selvbilde i noen grad? At du er eldst?

Skrevet

Jeg er langt fra 15 år. :fnise: Føler det litt slik at det var stas for han i starten at jeg var eldre, men nå har han kanskej sett at det ikke er så kult alikevel.. Alderen har jo ikke så mye å si heller i den alderen vi er i :)

Takk for seriøst svar, Hypnosee. Har du noen tips?

Gjest gjestedame
Skrevet

Jeg er langt fra 15 år. :fnise: Føler det litt slik at det var stas for han i starten at jeg var eldre, men nå har han kanskej sett at det ikke er så kult alikevel.. Alderen har jo ikke så mye å si heller i den alderen vi er i :)

Takk for seriøst svar, Hypnosee. Har du noen tips?

Herregud, to år er jo ingenting! Jeg er sammen med en som er 12 år yngre, og vet at han elsker meg. Kjærlighet har ingen alder! :rodmer:

Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...