Felicia Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 Sakset denne fra Nettavisen.no, Britney S. har delt sin visdom med oss: "Jeg er for dødsstraff. Den som har begått en forferdelig forbrytelse, må få en passende straff. Så han lærer til neste gang. "
Isiselin Skrevet 22. mars 2004 #2 Skrevet 22. mars 2004 Skikkelig lærepenge!! Jaja...ikke så greit...!
tenker Skrevet 22. mars 2004 #3 Skrevet 22. mars 2004 :fy: Det må da være tydelig for alle at Britney her demonstrerer sin tro på reinkarnasjon...
Gjest Pterodactylkake Skrevet 22. mars 2004 #4 Skrevet 22. mars 2004 HAHA den var like bra som mariah carey med det med at hun misunte de sultne barna i afrika, hadde vært kjempefint om ikke det var for fluene :o
Gjest Moonshadow Skrevet 22. mars 2004 #5 Skrevet 22. mars 2004 Sakset denne fra Nettavisen.no, Britney S. har delt sin visdom med oss: "Jeg er for dødsstraff. Den som har begått en forferdelig forbrytelse, må få en passende straff. Så han lærer til neste gang. " Hun er jo ikke den skarpeste kniven i skuffen. Hun sa jo også en gang at hun hadde lyst til å reise utenfor Amerika, for eks Canada
Malou Skrevet 23. mars 2004 #9 Skrevet 23. mars 2004 Vet svært lite om Britney intelligens eller mangel på sådan, men hvem har ikke sagt noe dumt en gang? Forskjellen er at ingen har interesse å lese om at du sa det... Jennifer - moralens vokter
Gjest mattahara Skrevet 23. mars 2004 #10 Skrevet 23. mars 2004 Vet svært lite om Britney intelligens eller mangel på sådan, men hvem har ikke sagt noe dumt en gang? Forskjellen er at ingen har interesse å lese om at du sa det... Jennifer - moralens vokter hør hør.... men er jo morsomt da..
Malou Skrevet 23. mars 2004 #12 Skrevet 23. mars 2004 hør hør.... men er jo morsomt da.. Ok, litt da...
Felicia Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #13 Skrevet 23. mars 2004 Smart sagt. Hvilken artikke? Aner ikke, sakset det fra "Stang ut" på forsiden.
Felicia Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #14 Skrevet 23. mars 2004 Vet svært lite om Britney intelligens eller mangel på sådan, men hvem har ikke sagt noe dumt en gang? Forskjellen er at ingen har interesse å lese om at du sa det... Jennifer - moralens vokter Tror jeg hadde postet det om det var jeg selv som hadde sagt det også, eller bestemoren min. Har ikke sagt et ord om Britneys intelligens, men når noen sier noe som er så tankeløst, så fortjente det lit latter
Gjest bare lille meg... Skrevet 23. mars 2004 #16 Skrevet 23. mars 2004 Enda et "bevis" på at ho ikke er den smarteste kniven i skuffa...
Mrs. K Skrevet 23. mars 2004 #17 Skrevet 23. mars 2004 Hun er jo ikke den skarpeste kniven i skuffen. Hun sa jo også en gang at hun hadde lyst til å reise utenfor Amerika, for eks Canada Canada er faktisk ikke en del av Amerika. ...men den med dødsstraffen var egentlig dødsbra Hilsen Trille
Sandra Skrevet 23. mars 2004 #18 Skrevet 23. mars 2004 Dette var det jeg leste hun sa, og da kan man jo iallfall lure: "I get to go to lots of overseas places, like Canada."
Mrs. K Skrevet 23. mars 2004 #19 Skrevet 23. mars 2004 Dette var det jeg leste hun sa, og da kan man jo iallfall lure: "I get to go to lots of overseas places, like Canada." Det var jo litt annet enn den oversatte versjonen - morsom den også
Nilma Skrevet 25. mars 2004 #20 Skrevet 25. mars 2004 Canada er faktisk ikke en del av Amerika. Selvfølgelig er Canada en del av Amerika! Amerika er en verdensdel, som også Canada ligger i. USA derimot er et land, men som av mange oppfattes som synonymt med Amerika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå