AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Hva hadde dere forventa av partneren deres, dersom du og kjæresten ble invitert bort på f.eks hotellweekend av foreldrene, men partneren i forkant hadde bestilt billetter til The Gathering den helga? Hadde dere forventa at han droppa planene sine og ble med deg på turen? Hadde dere blitt irriterte/såra om han reiste på TG og ikke fikk vært med på turen? Om han hadde reist på de spill-greinene den helgen, hadde dere allikevel reist (alene) på weekendturen? (selvom alle andre var par, og du da ble "alene") Anonym poster: f9565cf31b65c3ddbf8fdb72bd7ddeb2
Zzyzx Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Er billettene til TG kjøpt før invitasjonen kom, så er det TG som gjelder. Så spørs det jo hvilke foreldre det er. Er det mine så hadde jeg blitt med, er det partneren sine så hadde jeg sannsynligvis blitt med likevel. Alene, ja. 2
florette Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Jeg hadde latt han dratt på TG, også dratt selv på hotellweekend! 1
dobri123 Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Latt han dra og heller unnet meg en helg på hotell med hans/mine foreldre alene. Hadde ok bare vært deilig:) 1
Gjest Stine Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Hadde jeg kjøpt billett til TG og hadde avtale med mine venner om det før invitasjonen om hotellweekend, så hadde jeg dratt på TG synes ikke det er urimelig i det heletatt, dessverre. Men, du kan jo kose deg fordet da, kanskje invitere med ei venninne isteden, og få litt kvalitetstid med henne? Kanskje enda bedre?
Marsipan Skrevet 27. februar 2013 #6 Skrevet 27. februar 2013 Hva hadde dere forventa av partneren deres, dersom du og kjæresten ble invitert bort på f.eks hotellweekend av foreldrene, men partneren i forkant hadde bestilt billetter til The Gathering den helga? Hadde dere forventa at han droppa planene sine og ble med deg på turen? Hadde dere blitt irriterte/såra om han reiste på TG og ikke fikk vært med på turen? Om han hadde reist på de spill-greinene den helgen, hadde dere allikevel reist (alene) på weekendturen? (selvom alle andre var par, og du da ble "alene") Anonym poster: f9565cf31b65c3ddbf8fdb72bd7ddeb2 Hvis du hadde billetter til en konsert du hadde gledet deg til i månedsvis, hadde du droppet konserten fordi svigers hadde bedt dere på hotell? Ærlig talt... 1
GrænOrka Skrevet 28. februar 2013 #7 Skrevet 28. februar 2013 Latt han dra på TG og dratt på hotellweekend alene eller med en venninne (hvis det hadde vært aktuelt). Uten tvil!!
Gjest Skrevet 28. februar 2013 #8 Skrevet 28. februar 2013 Hvis bilettene til TG er bestilt hadde det jo vært en selvfølge at han heller dro dit! Strengt tatt ville jeg latt han dra selv om biletter ikke var kjøpt enda og!
Anglofil Skrevet 28. februar 2013 #9 Skrevet 28. februar 2013 Da ville jeg latt han dra på TG og jeg selv dratt på hotellweekend. Mvh Yvonne
Cata Skrevet 28. februar 2013 #10 Skrevet 28. februar 2013 Jeg hadde "sendt" ham på TG og blitt med på hotellweekend. Først inngåtte avtale (eller i dette tilfellet plan) har førsteprioritet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå