Gå til innhold

Hvor finner man aluminiumsbeger til å ha mat i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utikikk etter slike aluminiumsbeger for å ha mat i. (gryteretter etc.) De må være litt større enn de som man får når man kjøper take away mat i. Noen som vet hvor man kan finne disse?

Takker for tips og svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Skjæra
Skrevet

vet de hadde det på europris for en stund siden, kanskje de har det enda? Var porsjonsformer da. Jeg pleier å smiske meg til å få sånne store på ferskvaren på Meny :laugh:

Skrevet

Nille har i grillsesongen, og det begynner jo snart. :)

Skrevet (endret)

Ja, jeg har sett på europris, men synes de var litt små... Smisking i ferskvaren ja, det var ikke dumt :P;)

Neida, skal ha cirka 10 stk, så det tror jeg ikke at jeg klarer å smiske meg til... så søt er jeg ikke :P

Nille ja! Var der idag, men da var det garn som stod i tankene mine :) Skal sjekke de ut imorgen :)

Endret av followURdreams
Skrevet

Sjekk på biltema! Tror faktisk at de er billigre enn Europris sine og...

• Liker 1
Skrevet

Staples.

Anonym poster: 0db0edf899297cac1d50b4e662009614

Skrevet

Ja, jeg har sett på europris, men synes de var litt små... Smisking i ferskvaren ja, det var ikke dumt :P;)

Neida, skal ha cirka 10 stk, så det tror jeg ikke at jeg klarer å smiske meg til... så søt er jeg ikke :P

Nille ja! Var der idag, men da var det garn som stod i tankene mine :) Skal sjekke de ut imorgen :)

Det får du kjøpt om du spør i de fleste ferskvareavdelinger. Men du må nok betale for de :)

Gjest gjest17
Skrevet

De fleste butikker som selger emballasje har dette :-)

Skrevet

Clas Ohlson har også :-)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe mine på Biltema.

AnonymBruker
Skrevet

Supert! Tusen takk for svar alle sammen! I denne omgang ble de kjøpt på biltema... :)

Neste gang prøver jeg en annen plass :)

Anonym poster: 63f6a7dd0e7244567ab423f240ee4603

Skrevet

Posten ovenfor er min, trykket på "post som anonym"

Skrevet

Jeg er storforbruker av disse, og kjøper de på Ebay. Har en ganske hektisk hverdag, så lager opp en god del mat som jeg fryser ned, og da bruker jeg disse ;) Kjøper de i forskjellige størrelser, og sparer veldig mye kontra å kjøpe de i butikk her i landet :)

• Liker 1
Skrevet

De har på de fleste rema 1000 butikker også. Sikkert andre (litt større) matvarebutikker også. I tillegg til som andre sier, Europris, Nille, Clas Olsson, Biltema, etc.

Skrevet

Plantasjen! I alle fall på sommeren bruker de og ha det! kan godt hende de har det nå for tiden også! :)

Skrevet

Supert! tusen takk for alle tips :) ebay skal jeg sjekke ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...