Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mirabelle
Skrevet

Vet det er et ordtak som er sånn: "Ikke gift deg med den du kan leve med, gift deg med den du ikke kan leve uten".. Men den jeg ikke kan leve uten er ganske umulig å leve med... noen som har opplevd noe sånt? Er det best å velge en man kan leve med og prøve å glemme den man ikke kan leve uten allikevel?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Spørs hvor håpløs han er. Spørs hvilke kompromisser du kan gjøre.

Er det snakk om at han ødelegger din integritet, psykis og / eller fysisk vold og kriminalitet, så bør du løpe uansett!!

Gjest Anonymous
Skrevet
For all del, ¤¤ JA, velg en du kan leve sammen med! Er ikke det hele poenget da?
Skrevet

Det finnes helt garantert flere du ikke kan leve uten, enda så merkelig det høres ut. Glem han du ikke kan leve uten nå, bare på den måten kan du finne en som du BÅDE kan leve med og som du ikke kan leve uten!

Skrevet
"Ikke gift deg med den du kan leve med' date=' gift deg med den du ikke kan leve uten".. [/quote']

Sånn har jeg faktisk hatt det...

Vi var og er så forskjellige. Hadde og har til tider ett veldig stormfult forhold. Men det er noe som jeg ikke kunne og forsatt så kan jeg heller ikke helt sette fingeren på hva som gjør at han er alt jeg vil ha.. Snodig.

Til tider så hadde vi nok absolutt hatt det bedre hver for oss, men når vi har det bra, så er det heller ingen som har det bedre. :hjerter2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...