Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvor man kan få tak i tåringer? Alle mulige typer, men ikke ekte sølv/gull.

Bor på et lite sted, så finnes ikke i noen butikker her. Men har mulighet til å dra til Oslo, hvis noen vet om noen butikker som selger sånt der?

Men aller helst er jeg ute etter nettbutikker. Har lett overalt, men det er lite utvalg. Vil ha noen som er litt feminine og gjerne med "diamanter" på, men finner mest brede ringer med tribals og sånt på. Eller kjempedyre sølvringer.

Håper noen kan hjelpe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glitter har jeg funnet det på:) og i Oslo finnes det sikkert flere butikker med det... :)

Skrevet

Glitter har jeg funnet det på :) og i Oslo finnes det sikkert flere butikker med det... :)

At ikke jeg har tenkt på Glitter. Har lett grundig i smykkehylla på Cubus, men Glitter falt meg ikke inn :P Skal sjekke der, tusen takk :)

Skrevet

Hehe... Ikke bestandig lett å komme på butikkene når det er noe spesielt man skal ha tak i ;) men smykkehyllene på hm, lindex, osv også kanskje? :) men tipper glitter jeg... De får inn noe nytt ofte også hvis du ikke liker de de har nå...

Skrevet

inne på kjøpesenteret Paleet i Oslo ved Nationalteateret er det en butikk i 2. etg som selger sølv. De har pene tåringer.

Inni Kirkeristen ved arkaden og Burger king ligger også en sølvforretning i noen trappetrinn som også har dette i rent sølv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...