Gå til innhold

Hvor var DU da det ble slutt mellom Tone & Aksel?

Anbefalte innlegg

Gjest Elissima
Skrevet

Siden dette tydeligvis er årets nyhet lurer jeg på dette :) Hvor var du og hva gjorde du da nyheten ble sluppet? Selv var jeg på jobb.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Årets nyhet? Fremtiden er ikke lys.

• Liker 5
Skrevet

Leste på vg "tone og aksels Twitter forhold, se tilbake på øyeblikkene" hahaha, altså hva i faen??? Vg reklamerer for at de tar journalistikk på alvor, avdekker alvorlige saker, så driver de og poster nærmest "in lovlig memory" øyeblikk for en lavmålskjendis fra Sogn og eksen hennes? Herregud, de hadde er forhold, det er over, det er ikke en ulykke eller katastrofe som fortjener media plass, snakk om å ødelegge eget rykte, vg.

Skjønner hvor du ska hen, Ts :ler:

Anonym poster: 25220c4e5239e649e8efda698a0a3738

• Liker 9
Skrevet

Jeg var hjemme og F5'et kjendis.no i håp om siste sladder (not. Men jeg var hjemme)

Skrevet

LOVING ikke lovlig, jævla iPad.

Skrevet

Ser at det er toppsak på Dagbladet også, HERREGUD.

Skrevet

En bekjent skrev noe om at det var slutt mellom dem, og jeg brukte et par minutter på å lure på om jeg virkelig kjenner noen som heter Tone og Aksel uten å huske det. Jeg så vel ikke helt poenget i å nevne noe hvis de ikke var venner av meg. :P

• Liker 4
Skrevet

Hjemme i sengen. Skulle til å sove men ble selfølgelig liggende våken hele natten.

• Liker 5
Skrevet

Jeg var hjemme og hadde en forferdelig dårlig dag da det plutselig hoppet opp på facebook. Jeg har aldri likt den dama, og fikk en skadefro glede ut av å lese den saken.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Satt og spiste. Fikk maten i halsen da jeg leste overskriftene som florerte i nettavisene, og resten av dagen lå jeg i fosterstilling i dusjen. Jeg er litt skjelven enda, men jeg lever!

Endret av Avi
  • Liker 14
Skrevet

Må bare si at det ikke er rart det ble slutt etter at Tone kysset andre gutter! På scena, til og med! Auch :fy:

Anonym poster: cbb30d753c6532859f611c1b5354e1b7

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på jobb, men jeg dro hjem i all hast og tente lys og skrev en kondolansemail til Tone.

• Liker 6
Skrevet

Jeg var hjemme og hadde en forferdelig dårlig dag da det plutselig hoppet opp på facebook. Jeg har aldri likt den dama, og fikk en skadefro glede ut av å lese den saken.

God bedring!

Anonym poster: 676b4a5471d34cb66e264f3171d61e22

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på jobb og var innom nettavisene med mobilen. Telefonen gikk i gulvet og i tusen biter. Avspaserte resten av dagen , og brukte tiden til å lese nettaviser mens jeg gråt og gråt og hørte på Rascal Flatts med What hurts the most.

Nå som jeg har fått bruddet litt på avstand , vurderer jeg også å gjøre det slutt med kjæresten min. Kvinnen som jeg trodde var mitt alt. Jeg har mistet helt troen på kjærligheten og blitt så usikker ! Når ikke en gang perfekte superpar klarer det , men må kaste inn håndkleet og gjøre det slutt. Hvem av oss vanlige folk klarer det da liksom????

Anonym poster: 31f771accb9c7c4bb7e00668dcbb5b1f

• Liker 5
Skrevet

Den linken blir nok slettet fort, å han som har skrevet det gjør det samme. Så les mens dere kan! Verdensproblem dette(ironi,sånn for sikkerhetsskyld) Men ærlig talt, ALT det som ble skrevet i den forrige tråden har jeg hørt fra så mange folk som ikke har et liv, så tror ikke hele oslo by har hatt ølbriller på byen. Kan jo nesten lage en film! Det hadde blitt en hit det

Gjest molecules
Skrevet

I couldn't give a shit.....

Hun er tydeligvis en fame whore.

Skrevet

Fikk en herlig sms om det da jeg kom ut fra ett meklingsmøte. For å si det slik- jeg lo godt.

Anonym poster: b5b167359da39bc2a9fb38f83a16a465

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...