Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 er så godtesyk men holder meg for tiden unna fetende godter og mat... men nå har jeg spist salat i flere uker hver kveld, nå er det på tide med noe nytt...hjeeeeeeeeeeelp jeg tyr snart til godteriskåla eller loffen! måå ha noe..
manji Skrevet 22. mars 2004 #2 Skrevet 22. mars 2004 Jeg ville tydd til godtet. I hvert fall etter flere uker med salat. Men jeg tenker kanskje litt annerledes enn deg? Det handler ikke bare om å spise sunn eller usunn mat, men om det å ha et avslappet og variert forhold til det. Satt på spissen. To sigaretter i uken er ikke skadelig. Og vitamintabletter kan ødelegge magen din hvis du spiser en haug av dem. C'est la vie.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 22. mars 2004 #3 Skrevet 22. mars 2004 Nam nam nam jeg koser meg med iskald melk og sjokolade nå, slurp slafs uhummm uansett.... Beibigulrøtter! Dritnam! De som er litt blå på posen.
manji Skrevet 22. mars 2004 #4 Skrevet 22. mars 2004 Pokker!! Nå fikk jeg også lyst på sjokkis og kald melk. :-( (... stikker av med melken og sjokkisen til Pterodactylkake ...)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 22. mars 2004 #5 Skrevet 22. mars 2004 Eg e ekkel men babygulrøtter er mye bedre og sunnere (prøver jeg å overbevise meg selv om, funker like bra som å overbevise seg selv at sjokolade er bedre enn sex når det er det eneste man har for hånden) akk.
manji Skrevet 22. mars 2004 #6 Skrevet 22. mars 2004 Nja. Både sex og sjokolade har sine forskjellige fordeler og ulemper. Skulle jeg valgt akkurat nå, hadde jeg tatt sexen tvert. Men i morgen, tar jeg kanskje sjokkisen, i stede.
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2004 #7 Skrevet 22. mars 2004 ja får no fikk jeg ko lissom ikke noe lyst på godteri da dere.... detten hjalp meg lite:(
Siam Skrevet 22. mars 2004 #8 Skrevet 22. mars 2004 Ta litt 0,1% yoplait og hell det over et eple i biter! Nam! Eller blåbær med yoplait! Har hatt dilla på det en stund!
Arkana Skrevet 22. mars 2004 #9 Skrevet 22. mars 2004 Hehe, jeg fikk skikkelig lyst på noe godt etter å ha lest innleggene her. Jeg var redd vi ikke hadde noe i huset da jeg kom på at jeg bare for noen dager siden laget hjemmelaget Oreo-iskrem, som jeg nå sitter og nyter.
Gjest Starya Skrevet 22. mars 2004 #10 Skrevet 22. mars 2004 Jeg har nettopp trøkket i meg chili-tortillas dyppet i salsa og rømme. *mett og tørst*
Pusekatt Skrevet 22. mars 2004 #11 Skrevet 22. mars 2004 Hehe' date= jeg fikk skikkelig lyst på noe godt etter å ha lest innleggene her. Jeg var redd vi ikke hadde noe i huset da jeg kom på at jeg bare for noen dager siden laget hjemmelaget Oreo-iskrem, som jeg nå sitter og nyter. Åh! Oppskrift, please ?
Arkana Skrevet 23. mars 2004 #12 Skrevet 23. mars 2004 5 dl kremfløte 2,5 dl melk 4 eggeplommer 200 g sukker 300 g Oreo's (eller annen kjeks om du vil, jeg synes selv dette blir litt i meste laget med kjeks for denne oppskriften, men det vurderer du selv) Varm opp fløte og melk til kokepunktet, men uten at det koker. Visp eggeplommer og sukker til eggedosis og rør inn 2 ss av den varme fløtemelken. Hell eggedosisen i en tynn stråle i fløtemelken mens du rører hele tiden og fortsetter å røre til massen tykner litt. Avkjøl. Sett isen i fryseren, rør i den hver halvtime. Knus/grovhakk kjeksen og rør inn i ismassen når den er halvfrossen.
tuji Skrevet 23. mars 2004 #13 Skrevet 23. mars 2004 I går tok jeg en pose med frosne bringebær + en kjempeklump med Mövenpick-is og kjørte det sammen i mikseren til det ble en gigantporsjon med sorbet. Kjørte det i meg i løpet av ti minutter. Fantastisk.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. mars 2004 #14 Skrevet 23. mars 2004 Ååååååå tortillachips og dip! Må ha det JUM JUM!
Gjest 1111 Skrevet 23. mars 2004 #15 Skrevet 23. mars 2004 Nam-nam. har nettopp hatt fruktsalat med rosiner og melonyoghurt. nam-nam! *klappe seg på kulemagen* sikker på at det ikke er en bebi der inne? :klø:
Bokalven Skrevet 23. mars 2004 #16 Skrevet 23. mars 2004 Jeg har også måttet kutte ned på godter, dette pga. helsegreier. Frukt synes jeg er en god løsning. Druer, melon, lichi, frisk ananas... Det er mye godt. Tørkede frukter kan kanskje også være en idé? Eller grønnsaker med dip?
Salt Skrevet 23. mars 2004 #17 Skrevet 23. mars 2004 Jeg vil også ha noe godt!! Sitter på jobben og vurderer sterkt å gå ut til sjokolademaskinen ute i gangen. Lurer på om det er en tilfeldighet at den ble plassert noenlunde samtidig som jeg ble ansatt
Eplegrønn Skrevet 24. mars 2004 #18 Skrevet 24. mars 2004 Gjør som meg - begynn med tjeisnus. Den med eucalyptus er best. :-)
NullHull Skrevet 25. mars 2004 #19 Skrevet 25. mars 2004 Gjør som meg - begynn med tjeisnus. Den med eucalyptus er best. :-) Ok, så det forklarer hvorfor du er eplegrønn? Næææææi da, bare tulla jeg!
Thomasine Skrevet 25. mars 2004 #20 Skrevet 25. mars 2004 Keasam-is er tingen for oss som har et søtbehov og som bør passe seg lit!!! http://www.tine.no/oppskrift/14854/ Test denne, med vanilje-kesam er den enda bedre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå