AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Regner egentlig med å få flest svar fra folk som ikke deler eller sier at de ikke deler kjedemeldinger og brev, men kan jo være litt interessant å se hva folk mener om dette. De siste par ukene så har jeg jo sett mange, men for min del så har det vært to jeg har lagt litt mer merke til enn de fleste andre, begge har forøvrig også blitt kommentert av NRK. De 2 jeg snakker om i første omgang er "hosting ved hjerteinfarkt" og "legevakt/ambulansepersonell som vil at du skal bruke ICE". Den ene kan i verste fall være farlig, den andre for det meste unyttig. Det er forøvrig sikkert mange andre slike meldinger man også kan nevne. Hvorfor fortsetter folk å dele dette og annet lignende tull? Jeg tenker at mange burte være mye mer kritisk rundt det de deler, en liten faktasjekk kan jo være lurt før man trykker på "del". Eller? Anonym poster: 54cf63c29f6140b7a72e785715fb35e7 1
loffen Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 (endret) Enig! Jeg deler aldri slikt, ei heller meldinger ala: 'Kjenner du noen som har *en sykdom* vis at du bryr deg og sett dette på din status i en time..bla bla.. jeg skjønner nok hvem som kommer til å gjøre det... osv. . Endret 27. februar 2013 av loffen 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Regner egentlig med å få flest svar fra folk som ikke deler eller sier at de ikke deler kjedemeldinger og brev, men kan jo være litt interessant å se hva folk mener om dette. De siste par ukene så har jeg jo sett mange, men for min del så har det vært to jeg har lagt litt mer merke til enn de fleste andre, begge har forøvrig også blitt kommentert av NRK. De 2 jeg snakker om i første omgang er "hosting ved hjerteinfarkt" og "legevakt/ambulansepersonell som vil at du skal bruke ICE". Den ene kan i verste fall være farlig, den andre for det meste unyttig. Det er forøvrig sikkert mange andre slike meldinger man også kan nevne. Hvorfor fortsetter folk å dele dette og annet lignende tull? Jeg tenker at mange burte være mye mer kritisk rundt det de deler, en liten faktasjekk kan jo være lurt før man trykker på "del". Eller? Anonym poster: 54cf63c29f6140b7a72e785715fb35e7 Jeg tror at mange MÅ trykke liker,og aller helst kopiere slike meldinger. Dette er folk som ikke gidder å tenke selv. Det er slike meldinger som dukker opp omtrent til alle,men hadde de giddet å tatt et googlesøk,så har de sett at det ikke er tilfelle i mange av påstandene. En del som går på arbeiderpariet,eller de rødgrønne har jeg merket meg er produsert av samme person. Et eksepel er en som viser norske og svenske flagget,der det står at det er bare norge som tar skatt av at vi dør. Sverige 0. Det er masse slike påstander ute å går. Jeg trodde mange av mine venner var mere oppegående,men de kopierer vilt. For de fleste er dette de vet om norsk politikk, de kommer ikke med noe selv. Kun kopiering. Anonym poster: c66764d82b6fe63a9b8d1257220854bd
Lutetium 71 Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Syns liksom denne passet her: (Klikk på bildet for å gå til kilden) 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå