Gjest Lykkeliky Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Jeg har vært av og på på KG i mange år. De siste dagene har jeg opplevd noe jeg aldri har vært borti før. Jeg har tydeligvis blitt dratt inn i et drama jeg ikke ante eksisterte en gang. Jeg vet ikke engang hvilken tråd dramaet skjer i! I dag har det nådd nye høyder og jeg har fått hatmelding på Facebook av noen jeg trodde var en venn. Jeg har prøvd å få svar på hva dette gjelder men det er mare rør og svada jeg får i retur. Jeg har til og med hørt at JEG har dratt brukere jeg ikke aner hvem er en gang inn i det! Jeg vil ha meg frabedt ryktespredning og skittkasting. Om noen har noe å si til meg eller har hørt noe om saken så ta gjerne kontakt med meg på PM, jeg svarer villig på spørsmål der. Forumet er ikke stedet for slikt. Opplys meg gjerne om hva jeg har gjort og hvorfor jeg har blitt dratt inn i det, for jeg aner virkelig ikke! Jeg er totalt i mørke her! FULLSTENDIG! Jeg vil også advare andre mot å legge til "venner" på facebook fra dette forumet da du tydeligvis ikke aner hva slags mennesker som sitter oppe om natten og lager drama, inkluderer deg i det, og later som om de ikke aner hva du snakker om da du konfronterer de med det. De prøver til og med å skyve skylden over på deg! En ting jeg har merket meg opp gjennom årene er at tidligere var det damene som stod for ryktespredning og drama, nå er det menn som har overtatt rollen! Grunnen til at jeg tar det i denne delen av forumet er at man ikke kan bruke anonymisering her, for dette har virkelig gått for langt. Dritt fra AB gidder jeg ikke. 8
Havbris Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 (endret) Kjære vene - det er nesten slik at en vurderer å komme seg ut av KG snart, for her det visst ikke "trygt" å være lenger. Og en fin påminnelse om at en holder KG og Facebook atskilt med mindre man er 100 % sikker på at man kommuniserer med folk som ikke har tenkt å kaste skitt i neste omgang. Jeg har 5-6 fra KG på Facebook - og det var kun på bakgrunn av langvarig kommunikasjon på PM! Endret 27. februar 2013 av Havbris 3
Gjest Bandit Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Føler jeg kom tilbake litt prematurt når jeg ser slikt. Ikke moro det der, Lykkeliky. Drama er noe herk.
Gjest UtenFilter Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Jeg kommer aldri til å legge til noen på fb herfra. Under min tidligere bruker fikk jeg advarsler på pm om en aktiv bruker her som jeg nå ser har to helt forskjelige ansikter. 1
Wonders Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 jeg så drittslenging sist denne uka til meg. Jeg svarte den som skrev med at dette ikke er pent, at man skal hjelpe ts, å ikke være nedsettende. Så rapporterte jeg ikke noe, allikevel kom en snill og observant moderator å slettet den stygge kommentaren og mitt svar. De er fint at vi har dere til å hjelpe til. Takker den moderatoren som gjorde det. Og håper den ufine brukeren fikk advarsel 1
Gjest uAnonymbruker Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Enkelte folk er virkelig ikke normale i hodet 2
Wonders Skrevet 28. februar 2013 #7 Skrevet 28. februar 2013 Hva gjør vi da? Rapporterer og fjerner dem. Dette er vårt ansvar alle sammen, fokus på hygge og hjelpsomhet. Uten det er ikke KG noe annet enn en sladreplate. Så om vi alle kunne vært kloke og genuint opptatt av å ha det godt å hele tiden fjerne ugress sammen er vi snart tilbake til gode KG. 2
Gjest Katten. Skrevet 1. mars 2013 #8 Skrevet 1. mars 2013 KG er da betraktelig mer opptatt av at man skal skyve ting under teppet, kontra å faktisk ta hånd om problemene. Så lenge det er mye aktivitet her, vel og merke. KG har utviklet seg til å bli en dårlig kopi av Game of Thrones. Det er bare... patetisk. 4
Gjest .-L-. Skrevet 1. mars 2013 #11 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Finnes medisiner for virus! POSETIV Endret 1. mars 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå