Gå til innhold

Facebook kan gi usikkerhet ......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en jente/dame på 32 jeg og typen har snart hvert i sammen i 4 år jeg står som i ett forhold og han har ingenting..

Var kjempe plagsomt en stund, men nå har jeg bare bestemt at det er ikke så viktig dette med face at jeg gidder å lage en scene for det.

Eneste som plager meg er at dersom vi feks er på en fest tur eller noe så tagger han alle utenom meg og somregel legger han ut bilder av alle andre enn meg - det er faktisk verre, men har valgt å overse det vet han elsker meg men det er jo en usikkerhets faktor jeg ikke liker. Spesielt siden han leser der inne hele tiden og at han poster ganske mye er vel kanskje 5 bilder han har postet med oss på i løpet av de 4 årene. Kjenner at det går litt ut over forholdet - spesielt pga trygghet.....

Det burde egentlig ikke ha noe å bety men jeg føler meg både usikker og litt hemmelighold

Har forresten prøvd å snakke med han om det, men han mener bare att alle andre ikke har noe med at vi er i sammen og dersom det hadde blitt slutt så blir det jo så veldig offentlig.

Han er meget atraktiv og jeg vet jo at det er ganske mange som var veeeldig intereserte i han før og når vi ble i sammen Oslo er stort men alikevel lite så de fleste vet det meste men det gir meg alikevell skikkelig uro ...

... Noen andre som har det sånn.

Anonym poster: 261888d5035faa0b241ad8366571eef6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres jo temmelig merkelig ut. Selv om du vet(?) han elsker deg, så burde du kanskje ta det opp med han? Det høres jo ut som om han vil ha en fot på hver side..?

Anonym poster: c1f108bbac7fad22ebbde95ca6792df3

Skrevet

Kjipt å si det, men virker ikke som han vil vise folk at dere er sammen.

Anonym poster: 144c7cb95a8d52f4eb0e0ce4ca5ec7d5

• Liker 1
Skrevet

Enig med AB over her, handlingene hans teller mer enn ord...

Skrevet

Skal vel aldrig vurdere et forhold ut fra face - men skepsissen er det ikke tvil om her, uanz hvordan du vrir å vender på det så er dette meget misstenkelig !

Skrevet

Det er nok ikke vanlig dette... Dette hadde blitt feil og unaturlig om kjæresten min ikke hadde noen spor etter meg når vi har vært åresvis sammen, og verken jeg eller han har noe behov å skjule for noen at vi har et forhold? Bare det at han sier "hvis dere gjør det slutt" høres jo bare helt idiotisk ut! Om man er uheldig og forholdet skulle gå til helvete så får man ta det som det kommer.. virker mer som han bruker internett til andre ting enn uskyldig surfing!

Anonym poster: a7ad9780f1a90bba1e01082a361ff263

Skrevet

TS her

Er enig og det er derfor jeg blir så jæ.... usikker.

Men han har og en stor vennekrets med flere gutter og jenter, noen av de er både sammboere osv men ingen av de står i ett forhold- de mener at når du er i 30årene så har ikke sånt noe å bety, håpte på litt forståelse fra vennene våre men det var nesten motsatt

Jeg og skjønner jo at Face ikke har noe å bety eller hva andre tror å mener, men det er min egen trygghet som sier at det er noe her som ikke stemmer.

Men han selv er sjalu å spørr alltid dersom det er noen nye av motsatt kjønn som er lagt til, fant og ut at han sjekket mob min når jeg sov i begynnelsen for å sjekke hvem jeg snakket med.

Jeg har jo lagt alle kortene på bordet og er i tilleg offentlig i ett forhodl, likevell så er det han som er vasnkelig når det kommer til dette med face.,,,,, Skjønner det bare ikke.

må inrømme jeg sjekket facen hans en gang han sov, men det var absolutt ingenting der som gjorde meg usikker - bare generelt tullprat med kompiser...

Vi vurderer og flytte sammen, så jeg har tenkt at da legger han det vel til på face, men noe i magen sier meg at han ikke kommer til å gjøre det likevel ......

Skrevet

Jeg også synes at det er merkelig at han ikke kan i statusen sin at han er i et forhold når han faktisk er det.

Og den undskyldningen om at blir det slutt så blir det liksom pes. Er vel ikke det som blir det største problemet at det om en stund vil stå at man ikke er i et forhold lenger påFB vil jeg tro.

Skrevet

"hvis det blir slutt"... bare det at han sier det, synes jeg sier ganske mye om hans tankegang...

Skrevet

Hadde blitt veldig såra om mannen min ikke ville oppgi at han var i ett forhold på facebook. Spesielt mtp at han er ganske aktiv på facebook (som jeg forstår, ut i fra at han tagger ting og bilder åsånn) Hadde han liksom sjekka facebook 1 gang i året hadde det ikke vært så farlig, men dette virker litt mekelig...

Hadde en kjæreste for noen år siden som aldri "svarte" på ting jeg skreiv til han på facebook, f.eks om jeg skriv "hei, kjæresten min, ha en fin dag!" Så svarte han aldri på det, hendte han "Likte" det, men ikke noe mer. jeg synes det var merkelig, og hadde absolutt ikke likt å være i dine sko i dette tilfellet...

Anonym poster: b859ab4288f75e66083ad6e9d795aa72

Skrevet

Hvis han legger ut bilder og tagger alle unntatt deg, det virker rart selv om du kun hadde vært venn. Han står ikke i et forhold (noe som ikke alle gjør, er ikke alle som vil legge ut alt, greit nok). Men å konsekvent la være å tagge deg og legge ut bilder av deg osv, det synes jeg høres ut som at han ikke vil at folk skal vite at du er kjæresten hans. Og hvorfor vil han ikke det..?

Skrevet

Hei jeg er en jente/dame på 32 jeg og typen har snart hvert i sammen i 4 år jeg står som i ett forhold og han har ingenting..

Var kjempe plagsomt en stund, men nå har jeg bare bestemt at det er ikke så viktig dette med face at jeg gidder å lage en scene for det.

Eneste som plager meg er at dersom vi feks er på en fest tur eller noe så tagger han alle utenom meg og somregel legger han ut bilder av alle andre enn meg - det er faktisk verre, men har valgt å overse det vet han elsker meg men det er jo en usikkerhets faktor jeg ikke liker. Spesielt siden han leser der inne hele tiden og at han poster ganske mye er vel kanskje 5 bilder han har postet med oss på i løpet av de 4 årene. Kjenner at det går litt ut over forholdet - spesielt pga trygghet.....

Det burde egentlig ikke ha noe å bety men jeg føler meg både usikker og litt hemmelighold

Har forresten prøvd å snakke med han om det, men han mener bare att alle andre ikke har noe med at vi er i sammen og dersom det hadde blitt slutt så blir det jo så veldig offentlig.

Han er meget atraktiv og jeg vet jo at det er ganske mange som var veeeldig intereserte i han før og når vi ble i sammen Oslo er stort men alikevel lite så de fleste vet det meste men det gir meg alikevell skikkelig uro ...

... Noen andre som har det sånn.

Jeg skjønner godt at ikke alle ønsker å legge ut hele privatlivet sitt offentlig, men så lenge han ikke 'skjuler' deg på noen måte "IRL" så har vel det ingenting å si?

Anonym poster: 32169659b64231c9017e125a2851591f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...