Gå til innhold

Koselige ting en forlover kan gjøre for bruden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke koselige ting vet du om, som forlover kan gjøre for bruden?

Tenker på alt fra små gaver som kan være kjekt/hyggelig å få til å tenke på detaljer/bagateller som bruden kanskje glemmer selv i stresset på dagen. Som litt enkel mat eller frukt i frisørstolen, så bruden ikke er utsultet under seremonien?

Gjerne også ting som kan gjøres før Dagen.

Ville dere satt pris på å bli tatt med på spa/ansiktsbehandling dagen før eller to dager før bryllupet hvis du var brud?

Alt er av interesse :)

Anonym poster: 6ff105ffeff1bf25f54d5e6302a3ed2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar du er forlover, og snur derfor spørsmålet: hvilke koselige ting kan en kommende brud gjøre for sin forlover? (Jeg er brud, og vil gjerne gjøre noe koselig for min forlover)

Personlig hadde jeg ikke ønsket ansiktsbehandlig så nært opptil bryllupet, men det er fordi jeg hadde vært redd for reaksjoner, kviseutbrudd osv. Jeg tror at det jeg hadde satt aller mest pris på, var om forloveren min - sammen med meg - gikk gjennom alt som hadde med den store dagen å gjøre, for å se om det er noe som er glemt/burde gjøres som ikke er gjort. Jeg er veldig redd for å glemme noe viktig - hovedsaklig på gjestenes vegne ;)

Ellers hadde jeg synes det var kjempekoselig om forloveren gadd og orket (og hadde lyst til) å lage f.eks et lite album med bilder fra vårt vennskap gjennom årene, som en liten hilsen. Dette er forøvrig noe jeg har vurdert å lage til min forlover ;)

Utover det, er alt jeg ønsker at hun skal være der for meg. Hvis jeg får supernerver 2 dager før bryllupet og trenger noen til å roe meg ned, ønsker jeg at hun skal være den som gjør det. F.eks.

Anonym poster: e0e4b7c2a789c478910185eca2035c16

Skrevet

Som brud er det koselig om du spanderer frisørtimen på forloveren din. Jeg har akkurat vært forlover og det ble en dyr affære. Utdrikningslag der flere trakk seg i siste stund, kjole, to netter på hotell, barnevakt, gave, frisørtime, mat til bruden i tillegg til alle småtingene hun hadde gkemt som jeg måtte kjøpe for henne. Det hadde vært veldig hyggelig om hun spanderte frisørtimen min på 500 kr som en takk for hjelpen. Det gjorde jeg til min forlover.

Anonym poster: e55be4f8b9a8edcaa6578ebf56ba1f62

Skrevet

Som brud er det koselig om du spanderer frisørtimen på forloveren din. Jeg har akkurat vært forlover og det ble en dyr affære. Utdrikningslag der flere trakk seg i siste stund, kjole, to netter på hotell, barnevakt, gave, frisørtime, mat til bruden i tillegg til alle småtingene hun hadde gkemt som jeg måtte kjøpe for henne. Det hadde vært veldig hyggelig om hun spanderte frisørtimen min på 500 kr som en takk for hjelpen. Det gjorde jeg til min forlover.

Anonym poster: e55be4f8b9a8edcaa6578ebf56ba1f62

Takk for tipset, og jeg er veldig enig. Vi har også allerede sagt at vi betaler overnatting for våre forlovere med partnere. Det skulle da bare mangle syns vi. Kjolen vet jeg hun har fra før. Og det med småting som bruden har glemt, håper jeg på at vi unngår, ved å sammen gjennomgå alt et par dager i forveien ;)

Anonym poster: e0e4b7c2a789c478910185eca2035c16

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne ha flere tips.... :)

Ingen som har tanker om hva som kan være koselig for bruden?

Det med album var en veldig god ide. Takk for det tipset! Det hadde nok bruden "min" satt pris på. :hjerte:

Anonym poster: 6ff105ffeff1bf25f54d5e6302a3ed2d

AnonymBruker
Skrevet

Weekend tur til København, Italia, London hvor bruden betaler fly og opphold? :)

Evnt. spa-weekend tur til ett sted i Norge?

Ett smykkeskrin, ring, armbånd, øredobber eller noe du vet hun ønsker seg til hjemmet?

En liten søt hjemmelaget eske med velvære produkter? Noen gode rødvinsglass?

En tur til frisøren på din regning? Massasje, pedikyr, manikyr, fotpleie, hudpleie? Etterfølgt av middag i byen med rødvin?

Jentekveld hjemme hos deg selv, hvor du inviterer henne over. Tema: velvære. Man må ha på seg komfertable klær. Ha hjemmespa, lage god middag sammen og dele en flaske rødvin :)

Ett klesplagg du har fått med deg hun ønsker seg?

En bukett med blomster på døra fredags ettermiddag?

En nydelig ramme med bilde av dere to i fra bryllupet?

Det er uansett tanken som teller, og det at hun får en liten oppmerksomhet!

Som forlover, så forventer man vel ingenting fra bruden i utgangspunktet?

Men som brud, så kommer jeg til å gjøre en eller flere av tingene jeg nettopp har nevnt.

Skulle selvsat ønske økonomien var på topp men.. La henne få vite at du er glad i henne og setter/satt pris på alt hun har gjort/gjorde i tiden som din forlover :)

Anonym poster: 09a1ca15fd16be099af0070edd2fffbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...