Linnmariw Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Hei jeg tenkte jeg skulle prøve her inne siden det ikke fungerer å google etter kjolen. Jeg skal gifte meg 17.08.2013 Jeg har sett en kjole på nettet som jeg bare ELSKER <3 Har enda ikke funnet noen norske brudesalonger som fører denne kjolen heller ingen private som har denne kjolen. Maggie Sottero style- Anne Marie. Er det noen som kansje har den selv eller vet hvor jeg kan få tak i den ? På forhånd takk! :D
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Ring/send mail til de salongene i Norge som fører MAGGIE SOTTERO og spør om mulighet for å ta den inn Anonym poster: b921f491fbddce0b61c443049e5282c4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Ring/send mail til de salongene i Norge som fører MAGGIE SOTTERO og spør om mulighet for å ta den inn Anonym poster: b921f491fbddce0b61c443049e5282c4 Hvorfor roper du? Anonym poster: ed04de0887fd95f829457db37baf6e32 1
Solstrålejenta Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 I utgangspunktet kan alle salonger som fører maggie sottero bestille alle kjoler som finnes i sortimentet. Ulempen er at man ikke får prøvd kjolen først om de ikke har den inne. Desverre ser det ut for meg som om ikke kjolen lenger finnes på Maggie Sottero sine hjemmesider. Det betyr antageligvis at den har gått ut av produksjon og dermed heller ikke kan bestilles. Du kan jo selvfølgelig alltids høre med en salong som fører merket om de kan forhøre seg med produsenten om det finnes noe restelager. Jeg hadde samme problem med min MS kjole, men fant den heldigvis brukt i Sverige. Ønsker deg lykke til i jakten på drømmekjolen!
Gjest Adriane Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Jeg finner den på utenlandske sider, men ikke på norske, heller ikke på svenske. Jeg aner ingenting om denne websiden (men du kan jo gjøre litt research), men her har de den tilsynelatende. Eller så kan jeg aldri få skrytt nok av weddingdressfantasy.com, som er nettsiden til en fysisk brudesalong i New Jersey. De kan sy kjoler på bestilling (replika), og det er ikke sånn kinakjole-opplegg; dette er en skikkelig brudesalong! Så om du ikke finner kjolen noe sted, og du føler at det bare er den du vil ha, så kan du kontakte Tova Marc og spørre om de kan sy en replika til deg. De er ikke veldig dyre heller, og kursen er gunstig, så det kan lønne seg
Linnmariw Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2013 Tusen takk for all hjelp:) skal undersøke litt nærmere og krysser fingrene på at eg finner den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå