AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Jeg handler en del på Kicks, og fikk i den anledning et slikt klubbkort som gir poeng for hvert kjøp. Men på nettsiden deres finner jeg ikke noe info om hvor mange poeng jeg har? Hvor skal dette stå når jeg er logget inn? (Jeg gjorde en liten feil helt i begynnelsen og bestillte et nytt kort istedet for å registrere det jeg har brukt, men kundeservice har rettet opp i det.) Men hvordan finner jeg ut hvor mange poeng jeg har på kortet? Anonym poster: affec57514a63dc9869960c9a4df2c7b
Gjest BabyBlue Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Du får et ark i posten en gang i blant som forteller deg hvor mange poeng du har.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Du får et ark i posten en gang i blant som forteller deg hvor mange poeng du har. Ok Men det går altså ikke an å sjekke poengene f.eks på nettet? Jeg ser det finnes en Kicks App, kanskje via den? Anonym poster: affec57514a63dc9869960c9a4df2c7b
Secondbite Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Joda. Logger du inn på kicks.no får du opp hvor mange poeng du har. Samme med appen Og har du ikke bruker enda trykker du bare på "Er du medlem i KICKS Club, men har ingen innloggingsopplysninger?", så får du registrert deg
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Joda. Logger du inn på kicks.no får du opp hvor mange poeng du har. Samme med appen Og har du ikke bruker enda trykker du bare på "Er du medlem i KICKS Club, men har ingen innloggingsopplysninger?", så får du registrert deg Hvor på siden deres når man har logget inn står denne summen? Jeg finner den ingen steder.. Anonym poster: affec57514a63dc9869960c9a4df2c7b
Gjest LonelyAngel Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Er det bra å handle fra Kicks? Jeg er selv medlem men har aldri kjøpt noe. Leste noe på nettet at varene fra Kicks er billige fordi de er utgått på dato?
Eske Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Er det bra å handle fra Kicks? Jeg er selv medlem men har aldri kjøpt noe. Leste noe på nettet at varene fra Kicks er billige fordi de er utgått på dato? Kicks er det nye navnet til Esthetique, og er altså først og fremst en kjede med fysiske butikker som nå har fått nettbutikk - de er autoriserte forhandlere av merkene sine og helt trygge Du tenker kanskje på Blush og BliVakker og lignende? Det er ofte spekulasjoner rundt rene nettbutikker fordi det ofte er mangel på åpenhet rundt leverandører, men norske, fysiske butikker har nok såpass strenge regler på sånt at det ikke grunn til bekymring 1
Lady Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Er det bra å handle fra Kicks? Jeg er selv medlem men har aldri kjøpt noe. Leste noe på nettet at varene fra Kicks er billige fordi de er utgått på dato? En lipgloss jeg kjøpte der, må ha gått ut på dato. Det tok ikke lang tid før den begynte å lukte. Nå lukter den rett og slett vondt. Bør egentlig gå tilbake å klage, men har ikke spart på kvitteringen.
Gjest Peanut Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg kjøper alt innen kosmetikk fra Kicks og synes at varene er helt fine jeg.
Gjest Tigress Skrevet 1. oktober 2013 #11 Skrevet 1. oktober 2013 Eg brukar ikkje så dyr sminke, men eg har jo handla litt av og til på Kicks/Esthetique, og må seie eg som oftast har fått veldig god service der i alle fall. Ikkje kan eg klage på produkta heller, aldri fått noko som ikkje har vore som det skulle.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #12 Skrevet 27. desember 2017 Hei, Ser at forskjellen fra Sølv til Gull-medlem er at du får fri frakt og noe ''VIP-utsendinger''. Noen som er gullmedlem (3000 poeng + ; altså brukt over 3000 kr)? For min del holder det å være sølvmedlem og få rabattkuponger og vareprøver. Det er altså slik at du låser deg til å bruke en viss sum penger i løpet av en 2 års periode? Det står noe om at hvis du ikke har handlet for tilsvarende poeng (altså kroner) i løpet av 24 mnd. så vil medlemskapet bli slettet, eller noe slikt? Anonymkode: c36b3...839
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #13 Skrevet 27. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Ser at forskjellen fra Sølv til Gull-medlem er at du får fri frakt og noe ''VIP-utsendinger''. Noen som er gullmedlem (3000 poeng + ; altså brukt over 3000 kr)? For min del holder det å være sølvmedlem og få rabattkuponger og vareprøver. Det er altså slik at du låser deg til å bruke en viss sum penger i løpet av en 2 års periode? Det står noe om at hvis du ikke har handlet for tilsvarende poeng (altså kroner) i løpet av 24 mnd. så vil medlemskapet bli slettet, eller noe slikt? Anonymkode: c36b3...839 Jeg er gullmedlem. Ikke noe jeg har strebet etter - men jeg kjøper all makeup fra Kicks,rett og slett fordi de har merkene jeg bruker der. Har også kjøpt endel gaver der i løpet av de siste årene. Bra tilbud ettersom man får (minst én) kupong med 25% avslag per måned. Man låser seg ikke til å bruke en viss sum penger. Det "værste" som kan skje er jo at medlemsskapet ditt blir nedgradert. Du får jo fremdeles rabattkuponger og medlemsblad bare du er medlem. Eneste jeg merker forskjell på som gullmedlem er at jeg får gratis frakt. Anonymkode: 35f18...2ad
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #14 Skrevet 27. desember 2017 Leser på medlemsvilkår at det sendes ut bonussjekk på 25 ,- ved opptjent 1250 poeng/kroner brukt. Den kan jo ikke brukes til mye; men antar at hvis den er ubrukt, vil ny bonussjekk (hvis det kommer i det hele tatt) legges oppå denne summen? Dette er direkte sitat fra medlemsvilkårene til Kicks. Der står det om 24 mnd. og sletting av medlemskap. Avslutte medlemskapetMedlemskapet gjelder inntil videre og du kan når som helst avslutte det gjennom å kontakte Kundeservice, se kontaktinformasjon nedenfor. KICKS har rett til å avslutte ditt medlemskap, eksempelvis ved mistanke om at medlemskapet misbrukes eller anvendes på ulovlig vis. Dersom du i løpet av 24 måneder ikke registrerer medlemskjøp og vært inaktiv, vil ditt medlemskap bli avsluttet automatisk. Senest 15 dager etter at ditt medlemskap opphører, vil dine personopplysninger bli slettet. Anonymkode: c36b3...839
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #15 Skrevet 27. desember 2017 On 27.2.2013 at 11:29 AM, BabyBlue said: Du får et ark i posten en gang i blant som forteller deg hvor mange poeng du har. On 27.2.2013 at 11:53 AM, Secondbite said: Joda. Logger du inn på kicks.no får du opp hvor mange poeng du har. Samme med appen Og har du ikke bruker enda trykker du bare på "Er du medlem i KICKS Club, men har ingen innloggingsopplysninger?", så får du registrert deg On 1.10.2013 at 1:18 AM, Lady said: En lipgloss jeg kjøpte der, må ha gått ut på dato. Det tok ikke lang tid før den begynte å lukte. Nå lukter den rett og slett vondt. Bør egentlig gå tilbake å klage, men har ikke spart på kvitteringen. On 1.10.2013 at 2:15 AM, Peanut said: Jeg kjøper alt innen kosmetikk fra Kicks og synes at varene er helt fine jeg. On 1.10.2013 at 9:39 AM, Tigress said: Eg brukar ikkje så dyr sminke, men eg har jo handla litt av og til på Kicks/Esthetique, og må seie eg som oftast har fått veldig god service der i alle fall. Ikkje kan eg klage på produkta heller, aldri fått noko som ikkje har vore som det skulle. Har dere kjøpt duftlysene der? Er de kun tilgjengelig hos Kick? Og er de bra kvalitet? Anonymkode: ab1f0...904
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #16 Skrevet 27. desember 2017 https://www.google.no/search?biw=1113&bih=573&tbm=isch&sa=1&ei=aa9DWruUAYeH6ASBqLLgBQ&q=rituals+sweet+sunrise+norge&oq=rituals+sweet+sunrise+norge&gs_l=psy-ab.3...0.0.1.0.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c..64.psy-ab..0.0.0....0.H4zVbNwGUXU Anonymkode: ab1f0...904
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #17 Skrevet 27. desember 2017 Var medlem tidligere. Men er jo helt latterlig at poengene slettes etter en viss tid. Man samler gjerne poeng for at de skal vokse. Men det er jo ingen vits siden poengene slettes. Det samme med Change Club Anonymkode: 264ef...c40
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #18 Skrevet 27. desember 2017 Var medlem, men de sluttet å sende meg kuponger. Spurte hvorfor og da ba de meg om å ringe til posten. Idioti. Min mor er gullmedlem men får ikke mer enn magasin med 25% rabatt. De har aldri, gjennom alle årene som medlemmer, hatt en kupong med aktuelle merker for oss. Bruker dior. De har aldri tilbud på dior ... Anonymkode: 4ae1c...fce
dillyduzit Skrevet 27. desember 2017 #19 Skrevet 27. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: https://www.google.no/search?biw=1113&bih=573&tbm=isch&sa=1&ei=aa9DWruUAYeH6ASBqLLgBQ&q=rituals+sweet+sunrise+norge&oq=rituals+sweet+sunrise+norge&gs_l=psy-ab.3...0.0.1.0.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c..64.psy-ab..0.0.0....0.H4zVbNwGUXU Anonymkode: ab1f0...904 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har dere kjøpt duftlysene der? Er de kun tilgjengelig hos Kick? Og er de bra kvalitet? Anonymkode: ab1f0...904 4 Disse får du kjøpt på Rituals.no dersom du ikke har en Rituals butikk i nærheten, men det stemmer at enkelte kicks fører merket. Når det kommer til kvalitet, så har jeg Doa (mørkegrønn) stående fra i fjor jul og brent halvveis ned på 12mnd. Ikke en veldig sterk lukt, men nok til at du får et lite snev.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #20 Skrevet 27. desember 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Var medlem, men de sluttet å sende meg kuponger. Spurte hvorfor og da ba de meg om å ringe til posten. Idioti. Min mor er gullmedlem men får ikke mer enn magasin med 25% rabatt. De har aldri, gjennom alle årene som medlemmer, hatt en kupong med aktuelle merker for oss. Bruker dior. De har aldri tilbud på dior ... Anonymkode: 4ae1c...fce Dere kan jo bruke 25% rabatten på Dior. Jeg er gullmedlem og bruker alltid minst en av kupongene. Oftest den med rabatt på valgfritt produkt. Anonymkode: b93a2...7bd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå