Stinelin Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 I går fikk jeg mange røde flekker rundt på kroppen, og det kløøøør! Minner om små og store myggstikk, noen i klaser. Tok en tur til legen i dag, men de hadde ingen gode svar annet enn at de mente et var ufarlig. Kan ikke skjønne at det skal være en allergisk reaksjon, men prøvde en allergipille som ikke hjalp. Noen som har vært borti lignende i svangerskapet? Det jeg lurer mest på er om det kommer til å forsvinne, eller om det er slik som varer hele svangerskapet. Er i uke 14.
Marsipan Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Jeg hadde masse kløende utslett da jeg gikk gravid første gang, hos meg så det ut som om jeg hadde brent meg på brennesle. Skikkelig elveblest! Utslettene kom som regel om natta, og oftes oppover bena og på lårene. Fant aldri ut hva det kom av. Fikk ikke slike utslett i andre svangerskap, så kan ikke hjelpe deg med annet enn å si at det går over, og at det tydeligvis (for min del ihvertfall) ikke var noe farlig.
Frøken Vims Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Jeg fikk kløende rødt utslett på magen rundt uke 20 som viste seg å komme fra babyoljen jeg smurte meg med (Natusan babyolje med aloe vera). Utslettet forsvant da jeg sluttet med babyoljen og gikk over til jojobaolje. Du bruker ikke hudprodukter du reagerer på? Jeg har feks aldri reagert på babyolje tidligere.
Amarinda Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Jeg fikk utslett mot slutten av svangerskapet, på mage, armer og ben. Det klødde ikke så veldig, men var virkelig over alt. Det forsvant imidlertid etter hvert og var ufarlig.
Stinelin Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2013 Har brukt minimalt av hudpleieprodukter, og ihvertfall ikke noe over hele kroppen. Utslettene sitter fra tærne til halsen og ut på fingrene. Hadde dere kløen ut hele svangerskapet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå