Gå til innhold

Sitter fint i det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt kontakt med en kjekk fyr i snart 5 mnd nå. Vi har en veldig god kjemi, og koser oss masse sammen. Masse meldinger frem og tilbake, gode samtaler og flørting. I helgen hadde vi sex for første gang, og det var helt fantastisk! Søte meldinger fortsetter frem og tilbake, men så får jeg plutselig vite at han har samboer.. Det gjør så vondt, for jeg har jo blitt glad i gutten! Jeg konfronterte ham, og han la seg langflat. Sier at han har det så gøy sammen med meg, at han har ikke fått det til å avslutte det med meg.

Så, hva gjør jeg nå? Er det "lov" til å kjempe for denne mannen, selv om han har dame? Er virkelig alt lov i krig og kjærlighet?

Anonym poster: 726f3cc4a443fa5d959f095a1acf4477

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke lov. Mannen er et svin, ikke synk ned til hans nivå.

Anonym poster: 90c429fbbcb350e7c30a123bc3036266

• Liker 6
Skrevet

Hvordan traff du han?

Skrevet

Han er en bra mann, til tross for det han har gjort/gjør.. Jeg klarer ikke å bare glemme han. Men vil ikke være en del av et dobbelspill heller. Noen som har vært i samme situasjon selv? Hvordan endte det?

• Liker 1
Skrevet

Vi møttes ved en tilfeldighet, gjennom felles interesser. Jeg får ham ikke ut av hodet. Og jeg er i tankene hans veldig ofte også, det vet jeg.

Skrevet

Kontakt i 5mnd uten å fatte mistanke om at han har en annen? hæ?

• Liker 2
Skrevet

Kontakt i 5mnd uten å fatte mistanke om at han har en annen? hæ?

Ja, vi bor et godt stykke unna hverandre, så vi har ikke møttes så ofte. Men de gangene vi har møttes har det vært fantastisk, og ingenting har tydet på at han har dame.

Skrevet

Han er en bra mann, til tross for det han har gjort/gjør.. Jeg klarer ikke å bare glemme han. Men vil ikke være en del av et dobbelspill heller. Noen som har vært i samme situasjon selv? Hvordan endte det?

En bra mann? :klo:

En bra mann holder faktisk ikke det faktum at han har samboer hemmelig for deg.

Han er intet annet enn en egoistisk jævel. Helt objektivt sett.

• Liker 7
Skrevet

En bra mann? :klo:

En bra mann holder faktisk ikke det faktum at han har samboer hemmelig for deg.

Han er intet annet enn en egoistisk jævel. Helt objektivt sett.

Ja, du har rett i at han har vært egoistisk. Og han har tatt et dumt valg. Men han er ikke ond pga det, kanskje heller forvirret og dum. Er det altså ikke greit om jeg kjemper for ham?

• Liker 1
Skrevet

Utroskap er ikke akkurat noen positiv kvalitet. Fatter ikke hvorfor du helt oppriktig vil ha en mannehore som puler andre bak samboers rygg. Han kommer ikke til å holde seg til deg heller.

• Liker 3
Skrevet

Utroskap er ikke akkurat noen positiv kvalitet. Fatter ikke hvorfor du helt oppriktig vil ha en mannehore som puler andre bak samboers rygg. Han kommer ikke til å holde seg til deg heller.

Kanskje ikke. Jeg er sikkert blind for alt det der nå, men får som sagt ikke til å glemme ham.

Skrevet

Ja, du har rett i at han har vært egoistisk. Og han har tatt et dumt valg. Men han er ikke ond pga det, kanskje heller forvirret og dum. Er det altså ikke greit om jeg kjemper for ham?

Hvis han vil ha deg så må han faktisk avslutte med sin samboer først.

Det burde egentlig vært åpenbart.

Skrevet

Hvis han vil ha deg så må han faktisk avslutte med sin samboer først.

Det burde egentlig vært åpenbart.

Ja, og likevel er det mange som går i den fella som å involvere seg med andre før de får gjort det slutt med sin nåværende. Er det mitt ansvar å hindre ham i å være utro, eller har jeg lov til å kjempe for å få ham? Det er det som er spørsmålet mitt..

Skrevet

Og jeg er i tankene hans veldig ofte også, det vet jeg.

Jeg ville ikke lagt så mye vekt på akkurat dette, fordi det vet du faktisk ikke annet enn hva han sier. Du vet ikke hva slags motiv han har eller hvordan situasjonen hans er. Det du vet er hva du føler og hvordan du har det. Siden dere har truffet hverandre i den virkelige verden er det en mulighet for at han faktisk har falt for deg og at forholdet hans ikke har vært bra lenge. Men du VET ikke noen ting. Det eneste du kan gjør her, for at dette eventuelt skal bli rett er å trekke deg unna og ta hensyn til det forholdet han er i og at det er opp til han om han vil fortsette med det eller ikke.

Skrevet

Ja, og likevel er det mange som går i den fella som å involvere seg med andre før de får gjort det slutt med sin nåværende. Er det mitt ansvar å hindre ham i å være utro, eller har jeg lov til å kjempe for å få ham? Det er det som er spørsmålet mitt..

Du har fint lov til å kjempe for å få ham, men det gjør du ikke ved å fortsette å la ham være utro. Det er ikke ditt ansvar å ta avgjørelser for han, iallefall når det går på bekostning av din egen verdi. Ha litt verdighet og trekk deg unna dette og la han få tenke over hva han vil. Han må avslutte forholdet for å kunne starte ett nytt forhold, sånn er det bare!

Skrevet

Ja, det er dessverre en altfor lett feil å gjøre.

Du bør jo tenke på deg selv. Vil du virkelig ha en utro fyr som går bak ryggen på deg neste gang?

Skrevet

Du har fint lov til å kjempe for å få ham, men det gjør du ikke ved å fortsette å la ham være utro. Det er ikke ditt ansvar å ta avgjørelser for han, iallefall når det går på bekostning av din egen verdi. Ha litt verdighet og trekk deg unna dette og la han få tenke over hva han vil. Han må avslutte forholdet for å kunne starte ett nytt forhold, sånn er det bare!

Det du sier høres veldig fornuftig ut. Jeg vet det bli vanskelig, men jeg får bare prøve å trekke meg litt unna å se hva som skjer. Jeg vet ingenting om forholdet hans, om det er bra eller dårlig. Vet bare at de har vært sammen i flere år. Men hva gjør jeg når han sender meg meldinger osv? Jeg KLARER bare ikke å unnlate å svare..

Skrevet

Jeg vet jo at det er naivt å tenke at "han kommer ikke til å gjøre det samme mot meg". Men det er disse følelsene da, veldig vanskelig å styre... :)

Skrevet

Jeg vet jo at det er naivt å tenke at "han kommer ikke til å gjøre det samme mot meg". Men det er disse følelsene da, veldig vanskelig å styre... :)

vanskelig, men ikke umulig.

Anonym poster: 90c429fbbcb350e7c30a123bc3036266

• Liker 1
Skrevet

Er du helt blåst? Hvor naiv og dum går det egentlig an å være? Han har deg rundt lillefingeren, og du blir manipulert så det holder. Og grunnen til at du blir manipulert er at du tydeligvis ikke bruker fornuften (i den grad du har) til å se at han utnytter situasjonen grovt (selvfølgelig, du lar jo han gjøre det).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...