Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på flørtingen/rotingen/mer og mer på seriøsen med en type i fjor. Vi snakket sammen hver eneste dag (minus 2 -3 kanskje) fom juni tom september. Vi skrev sms så og si hele dagene vi ikke møttes. Vi hadde en veldig veldig god kjemi, bedre enn jeg noen gang har kjent før, både på partner-måten og den seksuelle måten.

Så kom dagen.... Da jeg bare sluttet å ta kontakt. an lurte selvsagt på hva som hadde skjedd, og sannheten var at jeg ikke turde fortelle det. Jeg hadde rett og slett funnet meg en kjæreste! Jeg trodde ikke på det selv engang, men slik ble det altså. Tror jeg var redd for alt siden alt gikk så bra, og jeg har vane for å bli skuffet. Ville vel forsvinne før jeg ble knust selv. Som de fleste vet, når det virker for godt til å være sant, så er det oftest det.........

Gikk et par mnd, og så tok jeg kontakt igjen. Jeg har tenkt på ham så og si hver eneste dag siden tabben min.............Huff som jeg skjemmes.... :( Han ikk en solid unnskyldning, visste ikke hvor mye jeg kunne unnskylde, men jeg kommer fortsatt til å gjøre det, for jeg angrer så inni det helvete...

Har hatt kontakt siden unnskyldningen, og det er akkurat sm om vi aldri var fra hverandre. Og vi vil møtes snart.

Så menn...... Hva skjer nå? Han kan ikke ha tilgitt meg vel? Planlegger han en hevn tro? Lurer på hvordan han kan ta det så "fint", for jeg fortjener faktisk ikke at han snakker med meg engang..

Anonym poster: e7efee853d8cf8ecdd962bede0d2271e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke redd for å bli såret lenger, forventer det egentlig.

Ingen som har et innspill? Kloke hoder eller bare rene gjetninger hadde vært flott nå..

*ts*

Anonym poster: 0f4d782056ddc7d8305c44707e942285

Skrevet

Jeg tror du bare skal treffe han, og ikke tenke så mye. Ta en sjans.

Det er ikke alle som går med hevntanker og slike ting. Kanskje liker han deg virkelig, og forstår at ting kan skje.

Gi det en sjans, og kos deg mens det pågår. Funker det ikke, ja så har du i allefall gitt det en ok sjans. :)

• Liker 1
Gjest pellepirat
Skrevet

Hvis han er forelsket i deg, og han har brukt så mye tid på deg, og fortsatt vil ha kontakt så er det jo positivt. Nå står det ikke noe om hvor gamle dere er, el. i hvilken livssituasjon osv, men kan ikke tenkte meg at han vil ha kontakt for å ta hevn. Du sier jo at det er som om dere ikke har vært fra hverandre. Det er jo også positivt. Hvis tonen hadde vært annerledes nå, og det hadde føltes helt merkelig hadde kanskje situasjonen vært annerledes. Tror nok det går bare bra. Lykke til!

Skrevet

Jeg tror du bare skal treffe han, og ikke tenke så mye. Ta en sjans.

Det er ikke alle som går med hevntanker og slike ting. Kanskje liker han deg virkelig, og forstår at ting kan skje.

Gi det en sjans, og kos deg mens det pågår. Funker det ikke, ja så har du i allefall gitt det en ok sjans. :)

Ja, du har vel helt rett. Det føltes litt bedre :)

Ingen av oss har vært flink til å fortelle om hva vi føler, og rett før jeg dret på draget, så hadde vi smålig begynt.. Men nå etter dette, så har jeg vel mistet sjansen til kjæreste-materiale, uansett om han virkelig liker meg?

*ts*

Skrevet

Hvis han er forelsket i deg, og han har brukt så mye tid på deg, og fortsatt vil ha kontakt så er det jo positivt. Nå står det ikke noe om hvor gamle dere er, el. i hvilken livssituasjon osv, men kan ikke tenkte meg at han vil ha kontakt for å ta hevn. Du sier jo at det er som om dere ikke har vært fra hverandre. Det er jo også positivt. Hvis tonen hadde vært annerledes nå, og det hadde føltes helt merkelig hadde kanskje situasjonen vært annerledes. Tror nok det går bare bra. Lykke til!

Så snille dere er. Jeg forventer meg fortsatt både kjeft og moralprek, jeg vet hvertfall om det selv.

Jeg angrer av hele meg. Det har gnagd på meg siden, og mange ganger har jeg grenet av ren og skjær forferdelig samvittighet..

Vi er 31 og 33... Skulle tro man visste mer om sånt når man halvveis til 60, men den gang ei..

Men nå etter dette, så har jeg vel mistet sjansen til kjæreste-materiale, uansett om han virkelig liker meg? :sukk:

*ts*

Gjest pellepirat
Skrevet

Nei, det trenger da ikke å noe å si. Det viktigste du kan gjøre er å fortsette å ha god kontakt med han og at du kan prøve å peile samtalene inn på følelser, hva han tenker om deg og etter hvert veien videre.

Skrevet

Det jeg lurer på er hvor det nå har blitt av denne "kjæresten" som TS plutselig klarte å oppdrive?

Skrevet

Nei, det trenger da ikke å noe å si. Det viktigste du kan gjøre er å fortsette å ha god kontakt med han og at du kan prøve å peile samtalene inn på følelser, hva han tenker om deg og etter hvert veien videre.

Da gjør jeg det. Merkelig nok så snakkes vi hver dag slik som før, og det som er enda merkeligere er at jeg forventer det, som om det er vanlig og sånn det skal være..

Det jeg lurer på er hvor det nå har blitt av denne "kjæresten" som TS plutselig klarte å oppdrive?

Han er ikke kjæresten min lengre, for å si det sånn.....

*ts*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...