Binta Ba Skrevet 27. februar 2013 #41 Skrevet 27. februar 2013 Jeg tenker "ånei hvordan kan jeg avvise han/henne på en hyggelig måte", fordi jeg er gift. Så tar eg det som t kompliment. Samme her. Men jeg har vært nesten sammen med en asiat mange år tilbake. Heit som faen var han også. 1
Sugerøret Skrevet 27. februar 2013 #42 Skrevet 27. februar 2013 Finner ikke asiater tiltrekkendes . 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #43 Skrevet 27. februar 2013 Denne karen har riktig nok norsk mor, men feminin???? Anonym poster: bee7f56492e6da90f2f9e6856fc0c0c8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #44 Skrevet 27. februar 2013 Nei takk! Om en asiatisk kvinne hadde forsøkt seg så hadde jeg takket nei. De har hørt om drømmelandet Norge, og forventer MYE av deg. Anonym poster: 8db765c2c8edbfde0fe113c0ba3cd921 Eeeeh du MÅ kødde? "De har hørt om drømmelandet Norge", bor du bak en stein eller? Det er da mange asiater i Norge, første og andre generasjons invandrere. Om du ikke vil ha noen av dem, så vil de fortsette å leve livet sitt på samme måte som før de møtte deg, HER i Norge. De er ikke avhengig av å finne en nordmann å gifte seg med. I tillegg har vi mange adopterte fra typ Korea, de har også "hørt om drømmelandet Norge", eller? Det er derfor de bor her? Lurer også på om flere av dere som svarer er fra småbygder rundt om kring med lite innvandring, virker som flere av dere ikke har sett mangfold av asiater hvertfall. Aldri før sett en asiati som er 190 høy og 85 kg liksom .... Anonym poster: e704e040c97e8abcd54fa154efe7cd16 2
Alina X Skrevet 27. februar 2013 #45 Skrevet 27. februar 2013 Hvordan i all verden kan man ikke finne en etnisitet tiltr Finner ikke asiater tiltrekkendes . Ok, så hele det asiatiske kontinentet er bosatt av utiltrekkende mennesker? Det største og mest folkerike kontinentet i hele verden? I see..... Skjønner ikke hvordan noen kan bare bestemme seg for at feks afrikanere ikke er tiltrekkende, hva er det som failer da?øynene,nesa,håret,farven? Jeg kan forstå at man foretrekker noe fremfor noe annet, men ikke finner "det andre"utiltrekkende. Hvis jeg skal se på etnisk norske menn kan jeg si jeg foretrekker menn med mørkt hår,blå/grønne øyne,høye,med skjegg og kortklipt hår, men jeg avskriver ikke alle blonde,krøllete,lave etniske norske menn som avtennende. Jeg kan si at de JEG synes er kjekkest er mulatter,latinos(under her kommer og filipinnere,ser jo ikke forskjell...)og enkeltvis hvite menn. Men jeg avskriver ikke hele resten av verden av den grunn. 2
Gjest test123 Skrevet 27. februar 2013 #46 Skrevet 27. februar 2013 Skjønner ikke hvordan noen kan bare bestemme seg for at feks afrikanere ikke er tiltrekkende, hva er det som failer da?øynene,nesa,håret,farven? Jeg kan forstå at man foretrekker noe fremfor noe annet, men ikke finner "det andre"utiltrekkende. er neppe noe man bare bestemmer seg for. og om du kan se at noen foretrekker hvite fremfor svarte så er det jo ikke så langt å gå for å forstå at noen ikke tenner på svarte. du har jo sikkert noen egenskaper du ikke finner attraktivt, kanskje tenner du på folk med julenissesjegg. 2
Alina X Skrevet 27. februar 2013 #47 Skrevet 27. februar 2013 er neppe noe man bare bestemmer seg for. og om du kan se at noen foretrekker hvite fremfor svarte så er det jo ikke så langt å gå for å forstå at noen ikke tenner på svarte. du har jo sikkert noen egenskaper du ikke finner attraktivt, kanskje tenner du på folk med julenissesjegg. Ja, jeg skrev jo at man kan foretrekke noe fremfor noe annet, men å avskrive et helt kontinent omtrent blir jo litt søkt, eller å sette seg på bakbeina og mene at man ikke finner en eneste afrikaner en smle tiltrekkende er jo også litt.....spesielt.
Gjest test123 Skrevet 27. februar 2013 #48 Skrevet 27. februar 2013 Ja, jeg skrev jo at man kan foretrekke noe fremfor noe annet, men å avskrive et helt kontinent omtrent blir jo litt søkt, eller å sette seg på bakbeina og mene at man ikke finner en eneste afrikaner en smle tiltrekkende er jo også litt.....spesielt. ja kanskje litt spesielt, men lov å generalisere på nettforum:P
Alina X Skrevet 27. februar 2013 #49 Skrevet 27. februar 2013 ja kanskje litt spesielt, men lov å generalisere på nettforum:P Ja, det er sant. Og de det blir generealisert om må og skjønne at det er generalisering istedenfor å ta alt negativ. Jeg burde jo ha gått og lagt meg for lenge siden. Har brunt hår og har jo hørt "gentlemen prefer blondes",blondiner er bedre/penere/søtere, menn tiltrekkes av blondiner osv.....skjønner ikke at jeg klarer å gå ut av døra jeg
Guybrush Skrevet 27. februar 2013 #50 Skrevet 27. februar 2013 Det var det jeg tenkte. Vi asiatere er ikke så ettertraktet i det norske markedet :/ Anonym poster: 7907653b13a64201a50800707b28d1c0 Når jeg tenker meg om er alle norske kompiser av meg med asiatisk bakgrunn i forhold
Gjest Riskjeks Skrevet 27. februar 2013 #51 Skrevet 27. februar 2013 Synes det høres rimelig rasistisk ut å komme med bastante uttalelser om at "jeg tenner ikke på asiatere" Asia er stort folkens... Gud, så mange kunnskapsløse mennesker som henger her inne... Det finnes både pene og stygge asiatiske mennesker, akkurat som hos alle andre folk... Nå er jeg ikke singel, så jeg hadde avvist en hver mann som prøvde seg. Men hadde jeg vært det, hadde jeg likt det, om en tiltrekkende og hyggelig mann prøvde å sjekke meg opp, uansett hvor han kom fra. 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #52 Skrevet 27. februar 2013 Synes det høres rimelig rasistisk ut å komme med bastante uttalelser om at "jeg tenner ikke på asiatere" Asia er stort folkens... Gud, så mange kunnskapsløse mennesker som henger her inne... Det finnes både pene og stygge asiatiske mennesker, akkurat som hos alle andre folk... Nå er jeg ikke singel, så jeg hadde avvist en hver mann som prøvde seg. Men hadde jeg vært det, hadde jeg likt det, om en tiltrekkende og hyggelig mann prøvde å sjekke meg opp, uansett hvor han kom fra. Tenkte det samme som deg. Anonym poster: e704e040c97e8abcd54fa154efe7cd16
Tøffeldyret Skrevet 27. februar 2013 #53 Skrevet 27. februar 2013 Synes ikke det er rasistisk å ikke tenne på asiatere. Man kan jo ikke noe for hva man tenner på og synes er pent. Og det er faktisk ikke så søkt å avskrive et helt kontinent på den måten. For alle menneskene på det kontinentet deler jo ganske mange utseendemessige trekk. De aller fleste asiatere har de skjeve øynene og det blåsvarte håret. Så hvis man synes skjeve øyne og blåsvart hår er stygt, vil man ikke bli tiltrukket av asiatere. Samme med afrikanere. Det er et stort kontinent, og alle har individuelle forskjeller, men de aller fleste har jo mørk hud, krusete hår og bred nese. Så hvis man ikke liker disse tingene, kan man jo si at man ikke blir tiltrukket av afrikanere, selvom man ikke har møtt hver eneste en. 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #54 Skrevet 27. februar 2013 hva med dette her? http://gettingrealrecord.files.wordpress.com/2010/10/teaser1.jpg Anonym poster: 83cc367c0aeab90fa9107dc92723c9d4
encore Skrevet 27. februar 2013 #55 Skrevet 27. februar 2013 hva med dette her? http://gettingrealre.../10/teaser1.jpg Anonym poster: 83cc367c0aeab90fa9107dc92723c9d4 Nam! Hermann Sabado som spilte i Upperdog var også heit..i akkurat den filmen..
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #56 Skrevet 27. februar 2013 eller dette her da?? http://www.tumblr.com/tagged/asian%20boy Anonym poster: 83cc367c0aeab90fa9107dc92723c9d4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #57 Skrevet 27. februar 2013 http://www.tumblr.com/tagged/asian%20boy han med briller og skjorte??? Anonym poster: 83cc367c0aeab90fa9107dc92723c9d4
Gjest Azumi Skrevet 27. februar 2013 #58 Skrevet 27. februar 2013 eller dette her da?? http://www.tumblr.co...agged/asian boy Anonym poster: 83cc367c0aeab90fa9107dc92723c9d4 Nå blei jeg flau av å være asiater... 1
Gjest Reza08 Skrevet 27. februar 2013 #59 Skrevet 27. februar 2013 Hvorfor skal noen avskrive en spesifikk type folk? Det eksisterer så utrolig mange foskjellige mennesker her i verden, at man garantert vil finne noen fra alle land og kontinenter som man vil like. Mange menn fra Asia er kjekke. Personligheten teller også mye. For min del finner jeg mange damer attraktive, uansett hvor i verden de kommer fra. Så hvem jeg ender opp med, får tiden vise.
Catgirl Skrevet 27. februar 2013 #60 Skrevet 27. februar 2013 Jeg er halvt asiater, men jente:) Min far er helt asiatisk og han klarte jo å tiltrekke moren min! Selv syns jeg at menn som er blandet asiatisk eller halvt asiatisk/halvt europeisk er mer tiltrekkende for min del. Kanskje fordi jeg er sånn selv :D Men syns ikke man skal generalisere, man vet jo aldri hvem ens "sjelevenn" blir. Det finnes vakre mennesker i alle folkeslag! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå