Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Er det noen andre enn meg som synes at han tannfeen i Fjordlandreklamen er utrolig nusselig? Smiler like mye hver gang jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han er utrolig søt! Og en skikkelig travel mann! :wink:

Gjest lmari
Skrevet

Han er verdens søteste for øyeblikket, synes jeg!! :ler:

Skrevet

Han er tollbetjent av yrke. Passer utrolig bra i den reklamen.

Skrevet

Jeg synes Jon Blund-reklamen er mye bedre :wink:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Har dere sett den reklamefilen hvor både Jon Blund og Tannfeen dukker opp? Så den for første gang i dag! Kjempesøt! Tannfeen er ute og handler middag (Fjordland selvfølgelig), og etterpå ser vi ham OG Jon Blund sitte på kjøkkenet hos den ene og spise middag sammen. Samtale dem i mellom: "-Mye å gjøre for tiden eller?" "-Å-ja..."

:ler2:

Men Jon Blund er definitivt favoritten! :kysse:

Skrevet
Har dere sett den reklamefilen hvor både Jon Blund og Tannfeen dukker opp? Så den for første gang i dag! Kjempesøt! Tannfeen er ute og handler middag (Fjordland selvfølgelig), og etterpå ser vi ham OG Jon Blund sitte på kjøkkenet hos den ene og spise middag sammen. Samtale dem i mellom: "-Mye å gjøre for tiden eller?" "-Å-ja..."

:ler2:

Men Jon Blund er definitivt favoritten! :kysse:

:ler: den er herlig!!!!

Gjest LoisLane
Skrevet

Måtte bare le og le da jeg så den første gang. Resten av familien satt bare og glodde på meg...

Skrevet

Jeg ler meg like skakk hver gang av begge to jeg!

Syns de er så søte og så alvorlige der de snakker om de travle jobbene sine :ler::ler:

Skrevet

JA!!!!!!!Reklamen er helt fantasisk!!!Han er såå søt!!!Blir så glad av å se på den, og ble enda gladere da han fikk seg en venn!!!!

Skrevet

Ja det var godt for dem begge at det er en kollega som man kan sludre med i en travel arbeidsdag *påtatt alvorlig* :ler:

Gjest Virvel
Skrevet

Er det bare jeg som synes den er teit? :oops: Jeg elsket Jon Blund-reklamen, men denne dumme tannfe-reklamen har ødelagt Jon Blund for meg...

Gjest Cuddly
Skrevet

Tannfeen er søtest - han kan fly med den klumpete lille kroppen sin :ler:

Skrevet
Tannfeen er søtest - han kan fly med den klumpete lille kroppen sin  :ler:

Ja - og når han sier "Travelt? Ja, men middag må'n ha!" da blir jeg kjempesjarmert!

Gjest gjest1
Skrevet

Den er såååå søt! Ler meg skakk hver gang. Blir i så godt humør. Han tjukke tannfeen er jo bare herlig, da! :) Utrolig bra reklame. Men om jeg får lyst til kjøpe Fjordlandprodukter er en annen sak.

Gjest Tristessa
Skrevet

Næh, middagene er det ikke så farlig med for min del. Klarer meg fin uten. Men jeg synes at tannfeen med de små vingene er megasøt.

Skrevet

Kjøper aldri Fjordland jeg heller... :ler:

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Jeg elsker sånn barnslig humor :ler: Den er bra!!

Skrevet

Ler så jeg griner av tannfeen, spesielt på slutten, da han henger med armer og bein rett ned, og flyr.....

Jepp, både bikkja og sambo ser rart på meg da......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...