AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Fy faen så nervepirrende, jeg vet at hun liker utseende mitt, men hva skal vi snakke om?? Jeg er så nervøs at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg, noen som har tips, forslag råd, temaer som kan hjelpe? Takk Anonym poster: fa0899084569201e8adc35c328415692
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Du, det går fint! Han er sikkert like nervøs som deg, og tenker akkurat de samme tankene! jeg tror han fokuserer mer på hvordan han oppfører seg selv isteden for å tenke på hvordan du er. Oppdater oss hvordan det gikk da! husk å slapp helt av. Anonym poster: 7544c5748aebd26bef5ab21aaaa0bff8
Larandrea Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Hva med å fokusere på henne? Stille henne spørsmål, finne ut mer av hva hun liker osv. Da glemmer du å være nervøs! 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Du, det går fint! Han er sikkert like nervøs som deg, og tenker akkurat de samme tankene! jeg tror han fokuserer mer på hvordan han oppfører seg selv isteden for å tenke på hvordan du er. Oppdater oss hvordan det gikk da! husk å slapp helt av. Anonym poster: 7544c5748aebd26bef5ab21aaaa0bff8 Ops, fikk ikke med meg at det var en hun! Skift ut han med hun. Unnskyld. Anonym poster: 7544c5748aebd26bef5ab21aaaa0bff8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Av erfaring er mitt beste råd å ikke ha høye forventninger. Vær positiv og åpen, men ikke bli skuffet dersom det ikke blir noe mer. Jeg har nettopp blitt dumpa av nettdate jeg var veldig interessert i, og det var noe dritt. Anonym poster: 214aa5302a9cb482467572fb52cadbba
momo Skrevet 27. februar 2013 #6 Skrevet 27. februar 2013 Prøv å slappe helt av, skru forventningene ned, tenk på det mer som at du skal møte en potensiell venn. Prøv å bare kose deg.
Gjest Lille-pus Skrevet 27. februar 2013 #7 Skrevet 27. februar 2013 Hvorfor må det kalles en 'date' og dermed skru forventingene opp til himmels ? Hvorfor må man snakke seg 'tom' på temaer før man møtes ? Hvorfor ikke bare møtes for en helt uformell kaffe en dag det passer for begge ? Og det relativt raskt. Det er jo alltid en viss sannsynlighet for at man IRL ikke tåler trynet på hverandre (enten i utseende eller psykisk). Møtes uten at det kalles en 'date', uten at det skal vare i timesvis, uten at noen av dere får forventninger om at det gjelder å se ut som man skal på århundrets photoshoot ?
Sommee Skrevet 27. februar 2013 #8 Skrevet 27. februar 2013 Husk på at hun bruker rundt 7 sekunder på å bestemme seg for om du er tagbar eller ikke.., Hold øyekontakten, snakk litt saktere enn vanlig med den mørke delen av stemmen din uten at det blir unaturlig, og hold en maskulin holdning. Da blir det fort litt action senere på kvelden.
Version 2.0 Skrevet 27. februar 2013 #9 Skrevet 27. februar 2013 Nervene blir du ikke kvitt så lett, så du må nok bare godta at de er der og innse at det er helt normalt å være nervøs før man skal snakke med et vilt fremmed menneske over lengre tid. Tips: Drikk vin til maten
Nettinettet Skrevet 1. mars 2013 #11 Skrevet 1. mars 2013 Hvorfor må det kalles en 'date' og dermed skru forventingene opp til himmels ? Hvorfor må man snakke seg 'tom' på temaer før man møtes ? Hvorfor ikke bare møtes for en helt uformell kaffe en dag det passer for begge ? Og det relativt raskt. Det er jo alltid en viss sannsynlighet for at man IRL ikke tåler trynet på hverandre (enten i utseende eller psykisk). Møtes uten at det kalles en 'date', uten at det skal vare i timesvis, uten at noen av dere får forventninger om at det gjelder å se ut som man skal på århundrets photoshoot ? Når man nettdater er man jo ute etter å finne seg en kjæreste og ett treff med noen derfra vil være en date og håp om å ha treffet noen uansett hva man kaller det. Det er vel derfor jeg ikke anbefaler nettdating lenger. Fordi det skaper for store forventinger med et for dårlig utgangspunkt. Man vet ikke hva man møter men man tror man vet det fordi man har snakket med hverandre, sett bilder og skapt fantasier i hue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå