AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Ok, problemet mitt er ikke å nærme meg jenter rent introduksjonsmessig, og jeg flørter ganske greit. Når jeg treffer en jente jeg liker så legger jeg henne til på facebook og skriver litt lett flørt til henne hvorav du er nydelig, trykker like på hennes profil bilder og sånt. Men jeg har ikke ryggrad til å be henne med ut, er redd jeg kommer til å fryse i samtaler og sånt, har ingen problemer i gruppe treff og sånt, men jeg har prestasjonsangst alene. Uansett, spørsmålet mitt er, dersom du vet at en gutt liker deg, flørter du tilbake da, eller venter du på at han skal be deg med ut? Eller er det sånn jeg har forstått det, når jeg flørter med jenter, og de er hyggelige tilbake, uten form av flørt så er de ikke interessert? Anonym poster: 00769eece4cbcc8cfd07bc24b9ec4f64
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Hvis jeg er interessert, flørter jeg tilbake. Hvis jeg kun er interessert som en venn, er jeg bare hyggelig tilbake uten å flørte. Anonym poster: e09d4f9cba539b2666201b763bf8b34c 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Ton ned komplimentene tenker jeg. Det blir fort litt voldsomt. Skal du gi komplimenter så pass på at de er ektefølt og spesifikke, ikke generelle "du er nydelig". Ikke fokuser komplimentene så mye på utseendet. jeg ville heller likt å høre at jeg har en behagelig personlighet. Funker det også innimellom altså! Ellers ville jeg prøvd å være litt mindre på med like-knappen og heller mannet meg opp og tatt litt ansvar for situasjonen. Be henne med ut. Anonym poster: e63d1f471574d2557ca505885763cd2d 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Hopp idet og be ei jente med deg ut. Dersom samtalen fryser, så gjør den det, å prøver man igjen. Øvelse gjør mester. Når jeg ble singel turte jeg å si ja til dater.. Jeg var/er som deg, i grupper har jeg ingen problemer, ingen oppfatter meg sjenert. Når jeg er alene derimot blir jeg kjempe nervøs og oppfører meg annarledes og tåpelig dersom jeg blir for nervøs.. Jeg innså til slutt at jeg aldri ville få meg type og jeg aldri takket ja til tilbudene. Jeg gikk på min første date, det var ikke magisk, men gikk greit. jeg fikk øvd meg, neste gang var jeg litt bedre. Nå er jeg nesten ikke nervøs når jeg skal treffe noen:) Ang det med fløtring så har du sikkert rett. Men jeg er veldig tilbakeholden på flørtingen, om du sier jeg er nydelig på face så svare jeg gjerne med et smil, eller begynne å prate om noe annet.. Jeg pleier ikke si noe slik tilbake.. Om folk flørter med meg og jeg ikke er innteressert så er jeg hyggelig tilbake, men jeg er også litt avvisende. Jeg svarer men spør ikke tilbake om du forstår. Anonym poster: 7b8f843c92f8a6519e6d12c76c4f12cf
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Ton ned komplimentene tenker jeg. Det blir fort litt voldsomt. Skal du gi komplimenter så pass på at de er ektefølt og spesifikke, ikke generelle "du er nydelig". Ikke fokuser komplimentene så mye på utseendet. jeg ville heller likt å høre at jeg har en behagelig personlighet. Funker det også innimellom altså! Ellers ville jeg prøvd å være litt mindre på med like-knappen og heller mannet meg opp og tatt litt ansvar for situasjonen. Be henne med ut. Anonym poster: e63d1f471574d2557ca505885763cd2d Det er generelle "du er nydelig" jeg mente kunne funke innimellom! Fylte i en setning på feil sted. Anonym poster: e63d1f471574d2557ca505885763cd2d
Inwe Skrevet 27. februar 2013 #6 Skrevet 27. februar 2013 Hadde jeg likt fyren hadde jeg flørta tilbake, men hadde nok ikke bedt han ut selv.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #7 Skrevet 27. februar 2013 "Du er nydelig" er igrunnen mer kleint enn å bli bedt med ut, synes jeg! Vær en mann, og be med ut så tidlig som mulig. Sier hun nei, vet du hvor du står. Vi jenter setter ikke pris på feige gutter som skal chatte og sondere terrenget før de tør å stå for at de faktisk er interessert. Anonym poster: 11f3d41e3b123c17f5edfa1248ce698e
Gjest .-L-. Skrevet 27. februar 2013 #8 Skrevet 27. februar 2013 Du burde egentlig ikke tenke så mye over alle disse spørsmålene du stiller. Dersom du faktisk følger med en stund så er det ikke så vanskelig å se om en jente liker deg eller ikke. Dessuten så burde du kunne spørre en jente ut, selv om du ikke vet at hun liker deg Du må nok belage deg på å gjøre jobben selv, det er ikke ofte damene gjør den for deg.
Sommee Skrevet 27. februar 2013 #9 Skrevet 27. februar 2013 Dropp ihvertfall det "like" tullet. Og pass opp for å ikke bli innpåsliten, f eks ved at du alltid starter chat om hun er pålogga. Og som de over her sier, det viktigste er å gro deg et par baller og be henne ut. Gjør det uformelt, en joggetur, spasertur, shopping eller noe sånt, og bruk for all del ikke ordet date. 1
lorena Skrevet 27. februar 2013 #10 Skrevet 27. februar 2013 har hatt god erfaring med å generelt ikke dra på date, men heller finne på aktiviteter hvor fokuset er helt annet. Dra med folk på sykkeltur, klatring, grilltur i marka... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå