AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Er hair extensions en "mote" på vei ut? Er det dumt å satse på salg av dette nå i butikk/nettbutikk? Litt kjedelig å investere i dette om det ikke er interesse for det lengre.. Anonym poster: d2b21ebeb24d33d625804995751d09ef
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Det vil alltid være interesse for hair extensions! Anonym poster: b557c8b1332d74e58636a45cddc2f26a 3
Ghost Hunter Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Enig med hun over. Hvert fall så lenge jeg er her. Har prøvd en del forskjell, og har helt klart funnet min favoritt. Har vært inne på tanken selv også. Jeg er ingen "ekspert" men har som sagt prøvd fra en del forskjellige nettbutikker i Norge, og noe fra utlandet. Merker forskjell, og vet hva jeg vil ha. Men er allikevel et pr ting jeg ville gjort annerledes om jeg hadde en egen nettbutikk med salg av extensions. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Tusen takk for svar begge to! Anonym poster: d2b21ebeb24d33d625804995751d09ef
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Enig med hun over. Hvert fall så lenge jeg er her. Har prøvd en del forskjell, og har helt klart funnet min favoritt. Har vært inne på tanken selv også. Jeg er ingen "ekspert" men har som sagt prøvd fra en del forskjellige nettbutikker i Norge, og noe fra utlandet. Merker forskjell, og vet hva jeg vil ha. Men er allikevel et pr ting jeg ville gjort annerledes om jeg hadde en egen nettbutikk med salg av extensions. Jeg og er avhengi av ext, er en del av den daglige rutinen sånn er det når man ikke har hår selv.. kan jeg få spørre, hvilken du mener er best? Jeg selv har brukt flere tusen på clips, men de blir jo ganske fort slitte ( floker seg osv..) hadde vært bra å finne noe, som tåler hverdagsbruk i opptil 6 mnd.. Anonym poster: 8a0a6dc86707b952bfbe56dea5b83ef5
Ghost Hunter Skrevet 27. februar 2013 #6 Skrevet 27. februar 2013 Jeg og er avhengi av ext, er en del av den daglige rutinen sånn er det når man ikke har hår selv.. kan jeg få spørre, hvilken du mener er best? Jeg selv har brukt flere tusen på clips, men de blir jo ganske fort slitte ( floker seg osv..) hadde vært bra å finne noe, som tåler hverdagsbruk i opptil 6 mnd.. Anonym poster: 8a0a6dc86707b952bfbe56dea5b83ef5 Jeg bruker luxushair. Jeg må ha tykt og langt hår, så pakkene på 180 gram er fine! Men jeg bruker som regel noe fra et gammelt sett når jeg har bestilt nye, for å få ekstra tykt hår. Fra før har jeg nesten ikke hår...uff. Jeg tar IKKE godt vare på de, og hender rett som det er at jeg sovner med de. Bruker ikke riktig produkter. De kan nok holde MINST dobbelt så lenge om man tar bedre vare på de. Jeg kjøper et sett 1 gang i måneden. Kanskje sjeldnere om jeg ikke farger håret mitt i en annen farge.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #7 Skrevet 28. februar 2013 Jeg bruker luxushair. Jeg må ha tykt og langt hår, så pakkene på 180 gram er fine! Men jeg bruker som regel noe fra et gammelt sett når jeg har bestilt nye, for å få ekstra tykt hår. Fra før har jeg nesten ikke hår...uff. Jeg tar IKKE godt vare på de, og hender rett som det er at jeg sovner med de. Bruker ikke riktig produkter. De kan nok holde MINST dobbelt så lenge om man tar bedre vare på de. Jeg kjøper et sett 1 gang i måneden. Kanskje sjeldnere om jeg ikke farger håret mitt i en annen farge. OJ! 1 sett hver mnd? Er disse billig? Hvor ofte skal man vaske dem egentlig? Jeg pleier å ta det ca 1 gang i mnd, men bruker hver dag.. Etter 1 mnd så er de flokete? Anonym poster: 8a0a6dc86707b952bfbe56dea5b83ef5
Ghost Hunter Skrevet 28. februar 2013 #8 Skrevet 28. februar 2013 OJ! 1 sett hver mnd? Er disse billig? Hvor ofte skal man vaske dem egentlig? Jeg pleier å ta det ca 1 gang i mnd, men bruker hver dag.. Etter 1 mnd så er de flokete? Anonym poster: 8a0a6dc86707b952bfbe56dea5b83ef5 De floker seg ikke. Men det hender rett som det er at jeg sovner med de, enten fordi jeg sovner på dagen eller er for sløv til å ta de ut. Bruker en del hårskum og hårgele for å få festet det ordentlig, pga mitt eget hår er veldig kort og ganske skjevt...det er min egen feil da. Men man trenger absolutt ikke å kjøpe nytt sett hver måned, og hadde jeg bare giddet å investert i en god hårkur og litt mer tid til å behandle det riktig, så hadde ikke jeg heller trengt det. Nå vurderer jeg å gå over til keratinfester fra samme nettbutikk, ikke for å få en fullstendig hårforlengelse, men mer for å jevne ut det som er skjevt på mitt eget hodet, så slipper jeg å drepe extension-clipsene ved å mikse og trikse med all verdens hårspray og spenner for å få det ordentlig på... Jeg vasker mitt ved behov , kanskje 2 ganger pr sett. Altså, ca hver 14 dag +- alt etter som, hender jo jeg har håret i 2 måneder og.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #9 Skrevet 21. april 2013 Jeg har vært fast extensionsbruker i 10 år, og egentlig aldri funnet noen som jeg har vært fornøyd med. Prøvde ut Hairtalk en periode, men dette var en svindyr affære, og pengeboka så seg nødt til å si opp det medlemskapet. Har nå endelig funnet er hår som er klin likt, i fantastisk kvalitet. De selger europeisk hår, til en mye billigere pris enn f.eks Hairtalk. Som extensionsbruker med lang erfaring til dere som ikke har funnet et hår dere er fornøyd med, sjekk ut WWW.HCHAIR.NO Anonym poster: 3bf36dfb4f9ad98f06b887aff6669914
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #10 Skrevet 21. april 2013 HCHair heter det merket forresten. www.hchair.no Anonym poster: 3bf36dfb4f9ad98f06b887aff6669914
sussanne Skrevet 22. april 2013 #11 Skrevet 22. april 2013 Hvis du synes at du kan tilby noe som allerede ikke finnes på markedet, så syns jeg du skal kjøre på! Selv bruker jeg hair extensions fra www.soar.no og har vært fornøyd i flere år. Jeg trenger nytt sett ca hver 4 måned, men er flink til å bruke kur. Nå har jeg jo egentlig langt nok hår, men syns det er bare skikkelig lekkert med tykt og stort hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå